ואיך הגעת לזה שעלות הטיפולים גבוהה מימאהה?
תלוי למי ולמה.
ואם כבר הנכון הוא שעלות ההחזקה השוטפת,דלק,שמן יקרה יותר באפריליה.
שמן כל חודש-חודשיים מיכל.
ודלק.. טוב נו זה דו"פ 1 ל 10 אצלי ברכיבה משולבת.
אני רוכב חדש ואני בהתלבטות בין שני האופנועים האלה, מצד אחד אני נוטה לאפריליה כי הוא יותר חזק יותר יפה ואת האמת הוא יותר זול
אבל ברור שהעלות של הטיפולים שלו גבווה בהרבה מהימאהה
למישהו פה יש\ היה את האפריליה שיכול להעיד מה עלות ההחזקה שלו לחודש?
ובערך כל כמה זמן צריך להחליף לו בוכנה
ואיך הגעת לזה שעלות הטיפולים גבוהה מימאהה?
תלוי למי ולמה.
ואם כבר הנכון הוא שעלות ההחזקה השוטפת,דלק,שמן יקרה יותר באפריליה.
שמן כל חודש-חודשיים מיכל.
ודלק.. טוב נו זה דו"פ 1 ל 10 אצלי ברכיבה משולבת.
בקצרה: יופי זה עניין של טעם והמחירון הוא נחמד אבל לא מעשי (לך תמצא אפריליה במצב טוב ואם תמצא ולו אקסמפלר גוסס, אז בטח יבקשו עליו מעל למחירון). בפועל, ועוד לפני שמדברים על עלויות, יש לך סיכוי רב יותר למצוא r125 במצב תקין ובמחיר הגיוני (מה גם שבסה״כ מדובר בכלי מוצלח למדי בהתאם לביקורות בחו״ל).
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 05-08-2015 בשעה 19:41.
תקשיב למצמץ תגיע רחוק..
מנוע סביר יש לימאהה.
חלש.
ופלסטיקים שעולים 12 אלף שקל?
בא לך? תתחדש.
ממליץ בחום להתרחק מrs125 מתוך ניסיון של אחד מהחברים שלי שרכש rs125 לא זוכר איזה חלק בדיוק הלך לו אבל בארץ לפחות לא היה אותו
פירקו לו את הrs לגורמים הזמינו חלקים מחול עירבבו אותו קצת והוא מכר אותו מיד אחרי שיצא מהמוסך, לא שאלתי כמה זה עלה לו
זו דעתי האישית וניסיון של אחד החברים ולא יותר מזה, תעשה את השיקולים האישיים שלך
"ניסיון של אחד מהחברים" זה משפט מפתח.
נו ג׳וני, ״חלש״. מה כבר אתה מצפה ממנוע 125 4 פע׳ עם כ-15 כ״ס שהוא בהתאם למותר בחוק? זה לא שהמתחרות ממש חזקות יותר.
עם זאת, אין ספק שכבודה של האפריליה במקומה ואם תדגדג אותה תוכל בכיף להוציא יותר כ״ס... אבל אז אתה כבר נכנס לסוגיית החוקיות, אמינות, כיסוי ביטוחי... וגם הוצאה כספית נוספת הכרוכה בכך. שווה את זה? זה כבר תלוי בפות״ש.
לגבי הפרינג, אתה אכן צודק שיקר (תכלס מרבית הפרינג של היצרנים יקרים אלא אם מזמינים קיט זול מהמזרח), אבל לא חסרים חלפים בחו״ל שלאחר משלוח מהיר לארץ (אף לאחר מיסוי) יחתכו את העלות שציינת בלפחות חצי. ובכלל, כמה אנשים כבר נזקקים לרכוש את כלל הפרינגים לאופנוע?!
שפות״ש יעשה את השיקולים של מה יותר חשוב לו. אולם ככל והוא חושש מהוצאות של החלפים אז שיחפש אופנועים אחרים.
מדובר בשני כלים שונים לגמרי.
האחד אופנוע מרוצים קטן נפח עם מנוע שתי פעימות, אופי עצבני ועליות תחזוקה בהתאם.
ואני לא מדבר בכלל על חוקיות הסרת ההגבלה שעשו להרבה אפריליות בארץ.
השני "אופנוע" ילדודס חמוד והמגניב ביותר שיש בארץ.
אין מה להשוות או להתלבט בינהם, כי חוץ מהנפח (הנומינלי) שניהם שונים בתכלית.
Fullgaz oportet resurgere
ואני רק אציע את הcbr 125 הקטן. לפני שכולם קופצים עליי, הוא אומנם הכי חלש בקטגוריה ולא מלהיב במיוחד אבל... יש לו סחירות טובה, בשוק יש יותר כלים משמע יותר מבחר וסיכוי גבוה למצוא כלי הגון ולא גמור והעלויות תחזוקה שלו ממש נמוכות.
אני גם יוצא מנקודת הנחה שאתה תהנה מהכלים שנה שנתיים ותרצה לשדרג (לא משנה איזה כלי 125 יהיה לך אתה תרצה לשדרג) אז למה להשקיע עוד כמה אלפי שקלים בשביל עוד קמ"ש או רבע כ"ס?
רפאל צודק הכי שפוי יהיה cbr.
ואני לא מבין אנשים שהורסים אופנוע או לא מבינים בטיפולו או בתחזקותו והולכים לעופר אבניר להצעת מחיר על מחזש 300 שקל.
אני מזמין בקביעות חלקים מחול והם זולים מאוד וסבירים בהתאם לשאר היצרנים.
דוגמא:
בוכנה,רינגים,מיסב קטן וסוגרים, וקיט אטמים מלא עולה 700 שקלים.
צילינדר עולה כ600 תחליפי ו 2000 מקורי.
צילינדר מחליף מי שלא יודע להתייחס לאופנוע, מי שלא מחליף בוכנה בזמן.
צריך להחליף מייסבים ב32,000 וטלטל.
בארץ רק בוכנה ורינגים עולה 1500...
והעבודה על דו"פ.. טוב מה אם אחד כמוני יכול יום שבת טוב להחליף את כל המייסבים+מחזירים במנוע.. אז כל אחד יכול.
עברו כמה שנים טובות מאז שהימאהה הגיע לארץ.. הוא אמין? מה תצרוכת הדלק שלו?