איך האופנוע?
שמעתי חלקים קצת יקרים
וכול כמה זמן טיפול?
תודה לעונים
איך האופנוע?
שמעתי חלקים קצת יקרים
וכול כמה זמן טיפול?
תודה לעונים
אופנוע פצצה ל125.
דו"ש צהוב אמיתי.
נותן בשטח בראש להרבה כלים עם רוכב מנוסה.
ממה שיצא לי לרכב, הDRZ היה כבד לי וההיגוי מציק.
נסעתי עלWR125 הוא חמוד וגם מרים יפה אבל המתלים שלו באסה, הוא מרגיש כבד לפחות כמו דרוזי, פלסטיקה של צעצועים סיניים שעולה הוו.
הRX מושלם, הכל באמצע, לא כבד מדי, לא חלש כמו WR לא חזק כמו דרוזי
חלקים זולים רצח למי שיודע מאיפה להביא.
טיפול כל 4000 ק"מ לגרסא הלא מוגבלת.
שמן גיר ופלאג.
פלאג אפשר לסחוב גם 8000 אבל מה זה 20 שקל?
ב16,000 ק"מ מחליפים בוכנה רינגים ומיסב קטן בנוסף לשמן הגיר והפלאג, שמעתי על אנשים מאנגליה שגם סחבו 20,000 על בוכנה, אני לא הייתי מנסה.
יש המון מידע בפורומים מחול, rs 125 זה אותו המנוע ככה שיש אפילו פורום יעודי לrs125.
למנוע דו פעימתי חזק כזה, לא נורא להחליף בוכנה כל 16,000.
בהשוואה למוטוקרוס דו"פ שמבקש בוכנה כל 40 שעות.
אתה מתעניין לגבי הלא מוגבל?
נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 01-07-2015 בשעה 19:58.
אתה משווה פה בין שני אופנועים בעלי ייעוד שונה.
האפריליה הוא דו"ש, כלומר מסוגל לשמש ככלי רכב (לא הייתי נוסע עליו לאילת, אבל לשימוש יומיומי סביר) ובסופי שבוע לרדת לשטח ולהפגין גם שם ביצועים לא רעים (כך אומרים).
הגאסגאס הוא אופנוע אינדורו, כלומר מיועד לשטח בלבד ולא לנסיעה על הכביש. אפשר לעלות על הכביש לקטעי קישור קצרים, אבל לא יותר מזה.
ולכן, אם ההתלבטות היא בין שני האופנעים האלה, התשובה היא קלה וברורה:
אתה מתכוון שהאופנוע יהיה גם כלי רכב יומיומי? אפריליה. (במקרה הזה הייתי שוקל גם אם הdrz, אלא אם כן הרישיון שלך מוגבל)
אתה מחפש כלי לשטח בלבד? גאסגאס (או כל אופנוע אינדורו 125 אחר).
Drz400.
לא מכיר gasgas.
האפריליה לא מוגבל יסחוב דיונות, גם קופץ בכיף.
תשמע גם עם drz לא הייתי יורד לאילת אבל אנשים יורדים גם עם מובי.
האפריליה תשרוד את הנסיעה בכיף אבל זה יהיה נוח כמו לישון בתוך קרטון.
המושב צר ומזמין לעמוד ולקרוע איזה קוליס.
דוטוש רשם לך, רוצה רק שטח, אני הייתי הולך על כלי עם רישוי אבל קיצוני, ktm 125 exc למשל.
ספר לנו כמה תסע על הכביש וכמה בשטח ומה הנסיעות בכביש כי אני עובד ק"מ אחד מהבית ככה שהייתי יכול גם להחזיק מוטוקרוס.
תקשיב, אפריליה פתוחה מהגבלות עם רוכב טוב, יכולה גם להראות לקטמ את הזנב.
מה שבטוח מבחינת מתלים לאנדורו קשה הקטמ מנצח.
באפריליה לדעתי המתלים אחלה פשרה בין חיים בכביש עם באמפרים ועבודות שיפוצים לואנדורו.
אפשר לכוון את המתלה האחורי הוא איכותי מאוד עם פחית גז, והקדמייים הפוכים בקוטר 40.
לא קקמייקה כמו בwr125 למשל.
מתייחס רק לשנת 06+
כדי לפתוח הגבלה צריך:
1. לקדוח חור בcdi.
2. להחליף אגזוז לאחד ללא ממיר קטליטי או אפטרמרקט.
3. לחסום את צינורית תיבת האוויר המשנית.
4. להגדיל דיזות בקרב ובהתאם לכוון תערובת.
5. להחליף פלאג לקר יותר(br10)
6. להרחיב חורים בצינורות יניקה בתיבת אוויר.
7. לעלות שן אחת בגלג"ש הקדמי.
8. להרכיב שסתום כוח (אפריליה קוראת לו rave valve)
לא זול, וכדאי זה רק אתה תדע.
שלי רק נקדח בcdi.
לא הבנתי מה הקשר לקדוח ב cdi. תקן אותי אם אני טועה אבל cdi זה מחשב הצתה לא ברור לי איך לקדוח חור במחשב עוזר לו?
נכון שזה נשמע מצחיק אבל זה בדיוק כמו שזה נשמע.
הcdi חונק את המנוע בסל"ד בינוני, בערך בין 5,000 ל 6,000 שם מרגישים גם שאין משיכה.
הcdi כבר מוכן מראש ועליו מסומן חור לקדיחה.
RS125CDIDrillOutד.jpg
מתחת לחור יש ג'אמפר, שברגע שקודחים בחור הcdi מפסיק לחנוק את המנוע בסלד בינוני, והסוסה מתחילה למשוך!
לקדוח בcdi לא אפקטיבי אם לא מחליפים אגזוז ומבטלים תיבת אוויר משנית, כמובן גם צריך להוסיף שסתום כוח.
דגמים קודמים בכלל היה מסובך
Euro2CDIDrill.jpg