אתה מוריד בסלד גבוה?
שלום
ברשותי יוסאנג 650GTR 2009 הדגם עם הקרבורטור
ישנה בעיה שהמנוע נכבה לפעמים כאשר אני מוריד הילוך בד"כ מהילוך שלישי לשני
א-האם מישהו עם אופנוע דומה מכיר את הבעיה או חווה אותה?
ב-האם ישנו פתרון מלבד רכישת תוסף דלק שכבר עשיתי ולא כ"כ עזר
ג-האם הבעיה נעוצה בידית קלאץ (לא מקורית ידית ספורט)או בי שאני לא לוחץ מספיק בחוזקה?
ד-או בכלל מדובר בבעיית חיווט
מודה מראש לכל המומחים/ת עם התשובות
אתה מוריד בסלד גבוה?
מה קורה כשאתה גולש ללא הורדת הילוכים ? רק לוחץ על הקלאץ. עד לעצירה
איך האופנוע עומד על טורים? סרק
תבדוק את המשבת ברגלית הצד ואת המפסק שעל ידית המצמד כנראה שבאחד מהם הבעיה.
יש לך אפשרות לכוון את ידית הקלאץ ? יש בדר"כ כאלה קליקים על הידית.
http://www.sportbikes.net/forums/hyo...tting-off.html
1. האם זה קורה רק בהורדה משלישי לשני, או במצבים נוספים? האם אתה מתגלגל עם קלאץ' לחוץ כשזה קורה?
2. האם זה קורה כשהמנוע חם בלבד או לא בהכרח?
3. מה גובה סל"ד הסרק כשהמנוע חם?
3. האם הקרבורטור מרגיש מכוון בצורה סבירה (על מנוע חם - סל"ד סרק יציב, מכת גז בניוטרל גורמת לעליה וירידה חלקה בסל"ד, ללא תקיעות או "צניחה" בירידה)?
4. האם הקלאץ' מכוון (ולא, "הכי מתוח" זה לא כיוון בריא)?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אמרת דגם עם קרבים.
יש סיכוי שהדיזות סרק שלך סתומות ולכן כשהאופנוע מתחמם כשאתה מחזיר אותו עם הקלאצ' כביכול לדיזת הסרק היא סתומה מדיי בשביל לספק את הדלק בכמות מתאימה והבייק פשוט נכבה?
כשאתה מניע חזרה זה עם קצת גז? האופנוע מגמגם?