עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 82

אשכול: איך הדיאלים מניסיון שלכם?

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני לא יודע בן כמה אתה אבל סאן יאנג הוא מותג וותיק בארץ - הגיע איי שם בתחילת ה 90 עם ה pure ו duke מקורר מים - האחרון גם העתק של מנוע הונדה והראשון היה כלי מאוד מוצלח ופופולרי.
    לדיאלים זה כבר הסבב השני,הם לא חדשים יחסית וסתם לידע כללי ומבלי להיכנס לקטנות,אתה תעדיף את החסרונות של המותג היפני שמיוצר בהנדסת חומרים מתקדמת ויותר יקרה מאשר את החסרונות של מותג זול שמיוצר לשוק של עולם שלישי עם הנדסת חומרים חסכונית שמשתלמת בעיקר למי שמייצר אותה.
    אין שום קשר לגיל, גם אם אתה ואני לא היינו נולדים בתקופה ההיא אפשר להסתכל בהיסטוריה לא חסר מידע... ברור שמה שמגיע ראשון או בין הראשונים לארץ הוא זה שתופס את התאוצה וההצלחה, ובדיוק לכן ככה קרה... אם דיאלים הייה הראשון להגיע לארץ(לדוגמא), הפופולריות הייתה יותר גבוהה.
    שמע, אני לא מכיר דיאלים. אבל הבעיה שלך היא שאתה שופט לפי מאיפה שמיוצר ושהיצרן הוא זה שמרוויח והלקוחות שקונים כלי כמו של דיאלים מפסידים...אולי אתה צודק, אבל אולי גם לא. אם אתה רכבת כמה שנים טובות על כלי של דיאלים אולי יש לך זכות לדבר כפי שאתה מדבר, אבל אם לא אז זה ממש טקסט מיותר...

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אני לא שופט לפי איפה שזה מיוצר,אני שופט לפי מה שאני מפרק ורואה איך זה בנוי ומתנהג כשזה נוסע ואז החשק לרכוב על אחד כמה שנים פשוט נעלם,ואתה ניזון מדיבורים של דיבורים של אחרים ששמעו וראו אבל הניסיון והידע שלהם על יצור ותיקון מסתכם בלעמוד ליד הליפט כשמחליפים להם את השמן.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    177
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני לא שופט לפי איפה שזה מיוצר,אני שופט לפי מה שאני מפרק ורואה איך זה בנוי ומתנהג כשזה נוסע ואז החשק לרכוב על אחד כמה שנים פשוט נעלם,ואתה ניזון מדיבורים של דיבורים של אחרים ששמעו וראו אבל הניסיון והידע שלהם על יצור ותיקון מסתכם בלעמוד ליד הליפט כשמחליפים להם את השמן.
    שמע אני לא מנסה להגן על יצרן שהוא אכן לא מוכר בארץ וכן יש לא מעט דיבורים על כמה דברים מחורבנים בדיאלים. אבל בשביל להיות הוגן, הדיבורים צודקים רק כשהם באים ממישהו שמבין דבר או שניים בתחום, ומכיר את היצרן ואם יש לו משהו להראות שאכן מדובר במשהו דפוק. אבל כשזה מגיע, נגיד, מילד בן 16 שעכשיו הוציא רישיון ושהידע שלו מגיע בעיקר מחברים בגילו פחות או יותר שבעצמם לא מבינים הרבה, אז ברור שאי אפשר לסמוך על מה שהוא אומר. אבל תכלס, בלי ניסיון אפילו מועט(שנה אפילו מספיק) של רכיבה על כלי, אי אפשר להגיד בוודאות שזה חרא או שזה ככה או שזה ככה... כל אחד אומר מה שבא לו להגיד ובסוף על מה סומכים? על מה שמרגישים בעצמנו... והמנהלים מעלינו קצת הבהירו את הקטע של "אם אין לך ניסיון, אל תדבר סתם". אם ביאס אותך באופן אישי משהו בדיאלים, זה אומר שזה משהו חד משמעי?. כן, נטייה נפוצה מאוד בחברה הישראלית כפי שציינתי...

  4. #34
    אתה שואל שאלה ואז אתה מתלונן על התשובות. לגבי הבחור שנעלב, אם היה לי דולר על כל פעם שמישהו אמר לי שהאופנוע שלי הוא פצצה שמחכה להתפוצץ כנראה שהייתי יכול לקנות עוד אחד בשביל לשים על הקיר אבל מה לעשות לכל אחד יש דעה משלו ולא תמיד נעים לשמוע. דיאלים זה מותג זול, הדרך שבה הם נכנסו לשוק היתה מחירון מלא על כל קטנוע שתביא בטרייד (לא ממש מעניין אותם המצב) ותקח כלי חדש בתשלומים נוחים במחיר מצחיק לאחר ההורדה של הטרייד, תחשוב לבד מה זה אומר על הכלים וכמה הם באמת שווים. חוץ מזה נשמע שלך בכלל אין ניסיון לאמת או לשלול את מה שנאמר פה בשרשור.
    DUCATI Monster 1200s

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=Tribalmistyc2;89545]אני לא יודע בן כמה אתה אבל סאן יאנג הוא מותג וותיק בארץ - הגיע איי שם בתחילת ה 90 עם ה pure ו duke מקורר מים

    הגיעו אפילו ב88 עם דגם הליד
    אני רכשתי ב89 את הסופר טקט שהיה לא מוצלח במיוחד ( יותר בגללי מאשר בגללו).

    לגבי דיאלים יש לי במשרד אחד 125 סמ"ק עם 1500 קילומטר סך הכל כלי נחמד קצת רועש.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    [QUOTE=lokimonster;89579]
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני לא יודע בן כמה אתה אבל סאן יאנג הוא מותג וותיק בארץ - הגיע איי שם בתחילת ה 90 עם ה pure ו duke מקורר מים

    הגיעו אפילו ב88 עם דגם הליד
    אני רכשתי ב89 את הסופר טקט שהיה לא מוצלח במיוחד ( יותר בגללי מאשר בגללו).

    לגבי דיאלים יש לי במשרד אחד 125 סמ"ק עם 1500 קילומטר סך הכל כלי נחמד קצת רועש.
    שכחת שהיה גם פיל ביג
    50 וגם 90

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    דיי דיי... אלו כלים שהמרכב שלהם מתפרק מהר.
    אי אפשר להשתמש בהם קיצונית כי אז הם מתפרקים גם מהר.

    והכוח שלהם לא משתווה ליפנים/איטלקים... אלו כלים פחות מוצלחים.
    אישית אני לא רואה את עצמי קונה כלי ב 20 אלף ואחר כך נוסע עליו 90 קמ"ש רק כדי לשמור על המנוע כשאני יכול לקנות ב 20 יד שניה כלי איטלקי ולנסוע עליו 110 ואפילו 130 בלי פחד מהרבה בעיות.

    דיאלים יש יותר כלים בעייתים לטווח ארוך, ואישית אני לא אמור להשקיע בקטנוע הוא אמור לשרת אותי יותר

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    דיי דיי... אלו כלים שהמרכב שלהם מתפרק מהר.
    אי אפשר להשתמש בהם קיצונית כי אז הם מתפרקים גם מהר.

    והכוח שלהם לא משתווה ליפנים/איטלקים... אלו כלים פחות מוצלחים.
    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    אל תכפיש סתם אלה כלים מעולים...אם אתה שואל את מי שמוכר כאלה.
    ואלה שרוכבים עליהם גם מרוצים,מה לא תהיה מרוצה אם הקטנוע נוסע..? לא צריך להשקיע באקסיבו,אלה גנבים רק רוצים כסף - הכל אותה רמה.
    עזוב אבל אני לא מדבר מידע ככה שמעתי במוסך,המוסכניק סיפר לי שזה מה שדוד שלו שמע כשהוא עשה טיפול - מניסיון.

  9. #39
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אפשר לחשוב שסאניאנג יש להם כאלו כלים איכותיים. ובכל זאת הם ביססו לעצמם שם של אמינות והמון רוכבים לא מוכנים לשמוע על מותג אחר. הכל עיניין של מיתוג... לדעתי בדיאלים מקבלים תמורה למחיר. המחיר יותר זול וכך גם הקטנוע ומי שזה התקציב שלו לא יצטער.



  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין להם,זה בדיוק העניין של העדר בישראל - גימור המכניקה שלהם יחסית לפיאג'יו למשל מפגר בכמה וכמה רמות.
    בדיאלים מקבלים את מה שמשלמים עבורו,לטוב ולרע פשוט קשה לי לקרוא שיבוחים ואמינות על תוצרת סוג ז' שהופכים לסוג א'.

  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    16
    היה לי דיאלים s1 כשנה. נסעתי על דיאלים b bone כשליח פיצה, ונסעתי גם על s3.

    אני יכול להגיד שה s1 שלי התנהג הרבה יותר יפה מאשר קטנוע זהה בחברת שליחויות. לא הרגשתי במחסור בכוח, היה לו כל מה שהייתי צריך, רק המצערת היה בה חופש תנועה מיותר עד שהקטנוע זז. בארבע אלף קילומטרים הראשונים היו לי מגוון תקלות שכולן טופלו במסגרת האחריות, ביניהן לא הניע או כבה במהלך נסיעה. תבעתי וקיבלתי כאלף ש"ח בעבור זה.
    ה s3 מרגיש מגושם ולא מחובר לכביש לפי דעתי.
    ה b bone מסיבי ונראה שיכול לעבוד בתנאים קשים.

    היום אני עם הונדה ויז'ן, לעומת הדיאלים s1 היא קצת חלשה, אבל אמינה וחסכונית יותר, גם נוחה יותר לנהיגה.

    במחיר דיאלים הכי זולים, לדעתי פחות אמינים ואולי טיפה פחות נוחים.

  12. #42
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין להם,זה בדיוק העניין של העדר בישראל - גימור המכניקה שלהם יחסית לפיאג'יו למשל מפגר בכמה וכמה רמות.
    בדיאלים מקבלים את מה שמשלמים עבורו,לטוב ולרע פשוט קשה לי לקרוא שיבוחים ואמינות על תוצרת סוג ז' שהופכים לסוג א'.
    עם זה אני מסכים לחלוטין וזה מה שהלקוח הישראלי לא מבין...
    בארץ מקובל לחסוך לא משנה מה מחיר הסופי ובגלל זה הגישה דומה

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #43
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    עבדתי בדיאלים כמעט שנה.
    במהלך התקופה הזאת התניידתי באופן שוטף על הS3 250. עשיתי עליו כמעט 20 אלף ק"מ בתקופה הזאת.
    לא חייב להם יותר שום דבר- ולכן אתם מוזמנים להתייחס לתגובה שלי איך שאתם רוצים, אני מרגיש שאני אוביקטיבי.
    הכלים האלה הם קטנועי תקציב - בפער קטן במחיר בין סאן יאנג לקימקו כנראה שעדיף ללכת על הטיוואנים, הפער הוא בעיקר באיכות הגימור והחלקים ואיכות הנסיעה. זה לא שהמצב בדיאלים לא טוב. הS3 שלי היה שלם ועבר חיים קשים מאוד - שלוש פעמים בשבוע רעננה- עמק יזרעאל ועבודה מאסיבית בכל אזור גוש דן במהלך היום. הכלי לא צייץ ונשאר יצוק ובנוי לאורך כל הדרך , היה נוח (אני 1.84) והיו לו כמה פי'צרים טובים כמו המפתח החכם, הבלימה המשולבת והמדרס הארוך לעומת הדאון טאון שהיה לי לפני כן, לדוגמא.
    בסופו של דבר הכלים שלהם הם כרטיס כניסה זול לעולם האופנועים, מההכרות שלי עם הכלים הם בסך הכל אמינים מאוד, כן, היו כל מיני טענות של לקוחות כאלה ואחרים כמו שקרה בכל מוצר , לזכות אלבר יאמר שהם עומדים מאחורי האחריות שהם נותנים ( אני יודע את זה כאיש מכירות שלהם לשעבר כאמור) והשירות טוב, לתקופת אחריות של שנתיים דאז ( היום כבר שלושׂ) מדובר בראש שקט ולא בכדי הם מעניקים את האחריות הזאת, בין היתר כי הכלים אמינים וגם כי היצרן מאוד מאוד קשוב לאלבר ולצרכן הישראלי ומסוגל להגיב בזריזות ולבצע שינויים בכלים בהתאם לשוק הישראלי . ( לפחות בתקופה שלי שם, השוק הישראלי היה השוק בו דיאלים מכרו הכי הרבה בכל העולם!) . דוגמאות; שינוי מיכלי הדלק ( שלא היו מתאימים לאקלים הישראלי בדגמים הראשונים והיו נסדקים) שיפור המתלה הקדמי בS3 , ועוד...

    לגבי "ערך הכלים בעקבות המבצע שהיה בהתחלה" כפי שנאמר למעלה, אין קשר בין המבצעים שהיו בחדירת המותג לערכם או " כמה הם שווים". אלבר בחרו (ואולי בצדק) לקחת את תקציב הפרסום והשיווק לחדירת המותג ולהשקיע אותו בסבסודים לטרייד אין ובכך הציפו את השוק בכלים שלהם.

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Botzon צפיה בהודעה
    לא חייב להם יותר שום דבר- ולכן אתם מוזמנים להתייחס לתגובה שלי איך שאתם רוצים, אני מרגיש שאני אוביקטיבי.
    הכלים האלה הם קטנועי תקציב - בפער קטן במחיר בין סאן יאנג לקימקו כנראה שעדיף ללכת על הטיוואנים, הפער הוא בעיקר באיכות הגימור והחלקים ואיכות הנסיעה.
    קטנוע תקציב ועדיף ללכת על הטיוואנים באמת..?
    הרי בפורום הקודם רשמת, כלים מצוינים המלצת ושיבחת אותם.. מה קרה עכשיו?
    אתה דוגמה קלאסית לאיש מכירות קשקשן שלא מבין חצי דבר במכניקה,חוות דעתך כקליפת השום,אם תעבוד ב lifan תשבח גם אותם.

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    74
    תגיד... מה אתה רוצה?
    אם לא הבנת עדיין, חוות הדעת שלי על הכלים היא טובה ומנסיון בשימוש בהם לאורך זמן. אתה עשית 20 אלף קילומטר על דיאלים?
    מה הקשר ומה אתה יודע לגבי ההבנה שלי במכניקה? האם צריך להיות מכונאי בשביל לרכב על קטנוע?
    כל אחד והכיס שלו. לקנות קטנוע כזה משומש במחירים בהם הם נסחרים עכשיו זה בהחלט שווה. לגבי חדש לא מכיר את השוק הזה כרגע ואת הפערים במחירים, דאז עם שלל ההטבות זה בהחלט היה אטרקטיבי.
    ולגבי התכונות שלי כאיש מכירות, אני לא מוכר מוצר שאני לא מאמין בו. מצטער. וכמו שאמרתי, לא עובד שם ולא חייב שם לאף אחד כלום ואני בכל זאת מאמין בכלים האלה בתור משתמש שעשה שימוש אגרסיבי , יום יום בS3 250. אשמח לכתוב סקירה מקיפה יותר עם כל היתרונות והחסרונות של הכלי כפי שאני ראיתי וחוויתי איתו.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Botzon; 07-03-2017 בשעה 11:15.

אשכולות דומים

  1. עזרה| איך הדיאלים DAYSTAR או הROADWIN 250?
    על ידי yossi465 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 12:46
  2. איך הדיאלים DAYSTAR או הROADWIN 250?
    על ידי yossi465 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 11-02-2017, 20:42
  3. חוות דעת על מחיר הדיאלים
    על ידי amit1001 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 14:51
  4. איך אתם מנקים את האופנוע שלכם?
    על ידי -Guy- בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 22:55
  5. רכב החלומות שלכם ?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO