חברה הקטנוע שותה דלק בכמות לא הגיונית בעליל 1 ל 15 .
עבר טיפול בפילטרים מקוריים ובשמנים איכותיים ? מה יכולה להיות הסיבה לכך ?
חברה הקטנוע שותה דלק בכמות לא הגיונית בעליל 1 ל 15 .
עבר טיפול בפילטרים מקוריים ובשמנים איכותיים ? מה יכולה להיות הסיבה לכך ?
תשמע, זה קשה לדעת בדיוק. לפעמים אפילו אם לא ניפחת לחץ אוויר נכון בצמיגים זה יכול לגרום לכך. או שזה יכול להיות משהו במשאבת דלק. אם תלך למוסך לבדיקה על כך, תדע בדיוק מאיפה זה נובע. ואתה צריך גם לוודא שהוא לא אוכל שמן, כי זה גם יכול להיות מלווה בכך. אבל בבדיקת מוסך זה יילך לך יותר טוב, ותקבל תשובה יותר מדויקת ונקודתית.
הוא נוסע טוב? או מגמגם?
משאבת דלק זו בטוח לא כי היא או בונה לחץ או לא אין קשר בינה לבין צריכת הדלק.
אם כבר מזרק תפוס או דולף כן יעלה צריכת דלק ויגרום לבעיות של תערובת עשירה.
נתחיל בדבר הפשוט יותר זה מוזרק או קרבורטור?
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני לא חזק בקרבורטורים אבל נשמע כמו כיוון קרבורטור
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
קרב' לא מכוון, גובה מצוף לא מכוון בקרב', סדק\חור במניפולד (הצינור שמחבר את הקרב' למנוע), פילטר אויר לא טוב, פלאג גמור, מנוע עייף.
אלה האופציות, ואני חושב שזאת רק רשימה חלקית.
עפ"י ניסוח השאלה, אין לך יותר מדי כלים ואפשרויות בשביל להתחיל לחפור לעומק ולבדוק את האפשרויות, אני טועה?
יש לי את הכלים הדרושים ביחד עם תמיכה מאנשים שמבינים עניין ואני גם פחות או יותר מבין על מה אתה מדבר איתי.
ראשית , כדי לשלול אפשרויות הפילטר אויר הוחלף לחדש ומקורי. הפלאג הוחלף לחדש לפני פחות מחודש, המנוע לא נראה עייף ממה שאמר לי מכונאי כששמע אותו וגם לא צורך שמן .אם אתחיל בדברים הקטנים מאמין שנעלה על הבעיה.סדק במניפול לפי מה שזכור לי נראה תקין . בכל זאת אני אבדוק את העיניין הזה בנוסף .
אם להתחיל עם כיוון קרב' , מהו הכיוון הנכון ?
עפ"י הסדר:
לא מספיק להחליף את הפילטר - צריך לבדוק שהוא יושב טוב בתיבה, שהתיבה נסגרת ואוטמת אותו שם היטב. אני מניח שזה פילטר נייר אז אין צורך בשימון, אם יש עליו שמן - זה רע.
פלאג צריך להוציא ולבדוק צבע והאם מפויח ועד כמה והאם מלא בשמן, זה גם נותן אינדיקציה על מצב התערובת והמנוע.
"לא נראה עייף" זה הדבר הכי לא מכונאי שקראתי לאחרונה. קח שעון קומפרסיה ותבדוק קומפרסיה, אם יש לך קומפרסור - תבדוק גם לחץ הפוך.
לפרק את הקרב', לנקות, לכוון גובה מצוף (צריכות להיות הוראות בספר הרכב - ספר מכונאים של הכלי), אחרי זה לכוון תערובת למצב "גנרי" (שוב - הוראות בספר רכב).
תבדוק את המחט על הדרך. זאת מחלה שלהם
..תבדוק שגלגלים מסתובבים חופשי ושהפרונט ישר..שניהם יכולים להקשות על הנסיעה...
אולי במקביל תתייעץ גם עם בעל מוסך על העניין של הקרבורטור? אמרתי לך בהתחלה, וכנראה לא רצית להקשיב. יש פה לא מעט אנשים בעלי ניסיון וידע בתחום אבל הפורום לא תחליף למוסך או התייעצות עם מוסך.
- שלום לכולם,קוראים לי שמוליק ויש לי בעיה בקטנוע!
- שלום שמוליק,הפורום אינו יכול להוות תחליף למוסך שעבר הכשרה מיוחדת אצל הרב דה קרבורטור והאדמור שליטא לאנטרנטור זצק"ל שרק הוא יוכל להוציא את השדים מהפלאג ויגרש הסמטוחה מהפילטר!
כאן תוכל להתעניין במידות מגפיים ותכשירי ניקוי לקסדה.
בברכה,סגרנו את הפורום הטכני.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-03-2017 בשעה 09:58.
אוקיי, החלקתי לך את ההודעה הקודמת, אבל על זאת לא אעבור.
יש דרישה בפורום בכלל, אבל בפורום הטכני בפרט, שאומרת בקצרה "לא יודעים - לא עונים". משאר ההודעות שלך לא נראה שיש לך ניסיון שמצדיק כתיבה בפורום הטכני, אפילו לא בטוח שתוכל להצדיק או להפריך את הפמפום הקבוע ברדיו על הקשר (המוטל בספק באופנועים) בין הלחץ בצמיגים לחסכון בדלק. לכן, תעשה לעצמך ולכולם טובה ותעבור למצב "שקט" לפני שמישהו מהמנהלים מעביר אותך. תתעסק בלקרוא וללמוד.
פותח השרשור, הייתי מתחיל מהציטוט - רק שאני לא יודע אם אפשר לבדוק, רק להחליף.
שמע, גם אתה שכחת שכאן זה הפורום הטכני והבדיחות לרוב נשארות בחוץ.
ניצן84 העלה כאן מחלת דגם של מחט שנשחק בקרבורטור לדעתי תתחיל משם.
נועם תראה איזה פרויקטים של שיפוץ מנועים עברו כאן בפורום.
אם לפותח שרשור יש חוש טכני וזמן ורצון נשמח לעזור לו לאתר ולתקן את הבעיה כרגע יש קצת מידי מידע.
עלו כאן הרבה כיוונים טובים, נחכה לתגובה על מצב החולה לאחר הבדיקות הנדרשות
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor