יש לך את השרייד הכי מושקעת בארץ.
לא ברור לי איך החלפת שמן+פילטר עצמאית ברכב ישן מביאה אותך ל-350 ש"ח.
מניסוני - זה בכיוון ה-150. ורבעיית פלאגים אולי 100.
לגבי ההוצאות של הבימר - זה כנראה כי אתה רוכב בינעירוני רגוע ומחושב.
כמוני כמוך (אם כי הבלאי בדוקאטי גבוה יותר). אבל לרוכב הממוצע הקילומטראז'ים בין ההחלפות יהיו נמוכים בהרבה (רפידות, דיסקים וכו').
תוסיף על זה עלויות של עבודת מוסך וחלפים בארץ - ותגיע למספרים שגבוהים הרבה יותר מרכב.
וקצת אוף-טופיק: מי שרוצה להחליף שמן ברכב (חדש ככל שיהיה) לפי האינטרוואל 30K המונפץ של היצרן, בשימוש ישראלי ממוצע (קרי - פקקים) - שיבושם לו.
ממולץ במקרה הזה להעיף את הרכב לפני 100K ק"מ, רצוי - הרבה לפני. לא אלי בבקשה, אני לא קונה כזה. אני אקנה ממי שהחליף שמן כל 10-15, גם אם ייקח הרבה זמן למצוא את האחד.