ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
רוכב כ70 אלף בשנה על במוו 800
ביטוח כ 2800 חובה ועוד כ500 צד ג

טיפול קטן כל 10 בעלות של 150
טיפול גדול כל 20 בעלות של 200
כל 40 רצועה 400 שקל
כל 80 פלאגים

דלק 1 ל 23 ממוצע.
צמיגים: כל 20 - 35 אלף אחורי בעלות של 1000-1350
כל 70-40 קידמי בעלות של 800-1000

רפידות ברקסים 300 סט קדימה כל 50אלף
אחורה 150 כל 70-100 אלף
מחיר לדיסק יחיד כ750 שקל, סט קידמי כ100 אלף מחזיק לי ועולה כ1500 החלפה.
אחורה כ150 אלף החזיק לי.
טסט 350 בשנה


להשוות לרכב?
דיהאטסו שרייד 98
החלפת שמן כל 10 שזה כ 350 שקל לשמן ופילטר
טיפול גדול כ 400 לפלאגים ועוד כ350 לשמן ופילטר ועוד כ50 לאוויר.
דלק ברגוע סחטתי 1 ל17 בפועל 1ל 14 ממוצע.
טסט 990
ביטוח 2600
אישור בלמים ואלמנטים בטסט שנתי עוד כ400

עושה כ10 אלף בשנה.


בקשר לקניות אז חברים 2017 בחוץ ומשלוח עולה 10-20 שקלים בלבד, מונית גם עולה 20-30 שקלים.

מגיעים לסופר עושים קניות מזמינים משלוח ונוסעים לבית, חופרים בפול גז עד שהקניות מגיעות לבית.

או לוקחים מונית מעמיסים ואז בבית פורקים ומעלים לבד לבית. אם זה בקטנה אז אין בעיה עם האופנוע

Sent from my m3 note using Tapatalk
יש לך את השרייד הכי מושקעת בארץ.
לא ברור לי איך החלפת שמן+פילטר עצמאית ברכב ישן מביאה אותך ל-350 ש"ח.
מניסוני - זה בכיוון ה-150. ורבעיית פלאגים אולי 100.
לגבי ההוצאות של הבימר - זה כנראה כי אתה רוכב בינעירוני רגוע ומחושב.
כמוני כמוך (אם כי הבלאי בדוקאטי גבוה יותר). אבל לרוכב הממוצע הקילומטראז'ים בין ההחלפות יהיו נמוכים בהרבה (רפידות, דיסקים וכו').
תוסיף על זה עלויות של עבודת מוסך וחלפים בארץ - ותגיע למספרים שגבוהים הרבה יותר מרכב.
וקצת אוף-טופיק: מי שרוצה להחליף שמן ברכב (חדש ככל שיהיה) לפי האינטרוואל 30K המונפץ של היצרן, בשימוש ישראלי ממוצע (קרי - פקקים) - שיבושם לו.
ממולץ במקרה הזה להעיף את הרכב לפני 100K ק"מ, רצוי - הרבה לפני. לא אלי בבקשה, אני לא קונה כזה. אני אקנה ממי שהחליף שמן כל 10-15, גם אם ייקח הרבה זמן למצוא את האחד.