ציטוט נכתב במקור על ידי bkhunter צפיה בהודעה
...1600 דולר לצרכן זה 6 אלף בערך לפני מיסים.. קרוב יחסית ל10 לצרכן..
עזוב, אתה באמת לא מבין כלום ולא יודע חשבון פשוט.
בנוסף לדעתי מוביל שרשרת וזרוע אחורית לא צריכים להיות עם גריז - לך תעשה שעורי בית
רק מחזק את החשש שלי שזה פורק מאופנוע עם שרשרת. ואם זה חדש .
איך מוכר קטן באיביי מקבל מחיר יותר טוב ממטרו? ועוד מרוויח כסף מה250 יורו האלה? -
מה זה עניינך? אולי קנה סטוק ממוסך או דילר שפשט רגל? זה על חשבונך?

נשמע כמו זרוע מאופנוע מושבת או גנוב . - מסתבר שאתה גם לא שומע טוב...
שוב אני לא מצדיק את היבואנים

לפערי מחיר יש הרבה סיבות .. שוק קטן . יבואן מונופוליסט. מיסים
ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
אם היבואן בארץ מקבל אותם ב9500$ אז בטוח שדילרים גדולים בארה"ב מקבלים במחיר לא פחות טוב , נכון?
והרי הם מוכרים אותם באיזור ה20K$ כפי שציינת ..... אותו יחס.
כל יד מעלה את המחיר באיזור ה-100% ומסתבר שזה לא משנה אם היא בישראל או בחו"ל.
היבואן בארץ משלם 9500 אחרי הכל, או שאתה לא יודע לקרוא.
הכל, זה מיסי יבוא, שילוח, עמילות ושאר ירקות!
אנחנו...הצרכנים משלמים את המס שהמדינה משיתה על הסכום הכולל, כלומר ביחד 20 אלף דולר בערך,
את זה מכפילים בארבע לפי שער דולר כזה או אחר ומוסיפים מע"מ ואגרות...מגיעים בערך ל100 אלף שח
לא למאתיים שגובה היבואן. אם לא הבנתם אז עזבו, זה נהיה ויכוח עקר.


ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
נדמה לי ששכחת מכס , 9500$ זה המחיר שהיבואן מקבל לא המחיר שזה עולה לו.
המכס של אופנוע כזה הוא באיזור ה120% ועל זה תוסיף 17% מע"מ.
שזה אומר שהאופנוע עולה ליבואן בארץ בערך מה שהוא עולה לצרכן בחו"ל.

ואין ספק שאני נגד יבואן יחיד לכל מותג , זה פשע , לא פחות מזה.
בפעם האחרונה, האופנוע עולה ליבואן 9500 דולר, את ההכפלה אנחנו משלמים למדינה.
לא קונים ב9500 מכפילים בשתים, ושוב בשתיים, זה מה שלא נכנס לכם לראש...הא?

בפ