ציטוט נכתב במקור על ידי netanel צפיה בהודעה
רק לגבי הבלעדיות של היבואנים בארץ, דומני שבזמן שגיבשו את חוק שירותי הרכב החדש, היה דיבור על פתיחת השוק לייבוא מקביל מאסיבי.

דומני שפורד העולמית עשתה הכי הרבה רעש בהתנגדות שלה, אם אני זוכר נכון.

הפואנטה היא, שמאוד יכול להיות שהסיבה שיש יבואן יחיד לכל מותג בכלל מגיעה מהיצרן שלא רואה בעין יפה יבוא מקביל בנוסף ליבוא הרשמי ופועל כדי למנוע את זה.

אגב "תמהני" למה אין הוזלות נכבדות על כלים, בפרט כאלו שמיובאים מאירופה לאור ירידות האירו והדולר...


Sent from my FL02 using Tapatalk
היצרן יתנגד לכמה מקורות קנייה באותה המדינה? אם זה המצב איך זה שבארהב כל בן אדם יכול לפתוח סוכנות ללא הרבה בעיות..?