אני נכנסתי לפורום בגלל שאני מחפש שוב פעם פתרון לא קיים בתחום התקשורת בין רוכבים ברכיבה, וראיתי את השרשור.
אז ככה לגבי vfr חד משמעית עדיף מחוזק! מנסיון חבר עם vfr שהיה מבלה רוב הזמן ב 160 חצילים לחלקה וצפונה אפילו אפשר להגיע שהיה מבלה על 200 יותר מ 160
עשה 18 אלף ק"מ מכובדים על pilot road 4 gt
עבר ל t30 מסיבות של זמינות ומדווח שהאחיזה לא מתקרבת לרמות של הרואד 4,והאורך חיים כניראה שגם לא כשיגמר נדע.
בגדול הטי30 מספק סביב ה12-15 אלף ק"מ
road 4 gt סביב ה 25 אלף רכיבה חזקה ויכול לספק גם 50 אלף רכיבה מתונה.
Angel gt e או a שזה המחוזקים לא ניסיתי אף פעם כן ניסיתי angel צמיג נחמד סך הכל לי הפריע שזה צמיג ספורט תיור שדורש די הרבה חימום מוקדם.
אגב עיניין החימום גם מפריע ב t30, אחרי שאתה מתרגל למצלר z8o או למשלין road 4 gt שלא צריכים חימום כלל ורק המצלר צריך טיפונת חימום בטכני עיניין החימום נהיה "פאסה"
עלויות שאני מכיר: Pilot road 4 gt כולל הרכבה 1350 (עיניין האיזון בvfr בעייתי ולא מכיר הרבה שיכולים לאן , הורכב ללא איזון עם ג'יפת צמיג במקום ועשה עבודה נאמנה, אצלי על הבמוו אני מאזן)
z8 o - עלה 1350 אחורי
בקרוב אמורים להגיע road atack 2 gt שצפויים לעלות סביב ה 2000 שקל לסט אני שיריינתי לעצמי סט