איפה, איפה השרשורפלצת וסטרלוק כדי לסגור לי את הפינה תוך 3 דקות? :'(
הייתי שמח לסדרי גודל של 15-18 אלף ק"מ עמידות, אבל אם לא - אז הכי קרוב לשם שאפשר.
איפה, איפה השרשורפלצת וסטרלוק כדי לסגור לי את הפינה תוך 3 דקות? :'(
הייתי שמח לסדרי גודל של 15-18 אלף ק"מ עמידות, אבל אם לא - אז הכי קרוב לשם שאפשר.
סטרלוק די מבואס שכל ההשקעה שלו הלכה פאקקט,
ההמלצות לאחיזה טובה לק"מ ארוך ביותר היתה ל- pilot road 4.
(אני נועל קונטי רואד 2, כי אין לי צורך בק"מ כ"כ גבוה ורציתי את האחיזה המירבית, אמורים לספק כ-12K)
כן, יש מצב שאפשר להבין אותו. מבאס קשות. זה היה שרשור מועיל ברמות אחרות.
מה עם הברידג'סטון t30, החשוד המיידי? כמה זמן הוא מחזיק בערך, סדר גודל של 15, יש? בינו לבין ה-pr4 יש הפרש של בערך 300 ש"ח. תוהה אם מצדיק את המחיר.
שמעתי שמועה על סדרי גודל של 20k ק"מ עם ה-pr4, מישהו יכול לאשר או להכחיש?
אני בvfr שלי החלפתי את הברידג'סטון (שכחתי את הדגם המדוייק) שהיו לפירלי אנג'ל gt.
לצערי מכרתי אותו זמן קצר יחסית אחרי זה, אבל האחיזה היתה איכותית מאוד.
השנקל שלי בנושא...
בזמנו מישהו דיבר על הt30 שמחזיק סביבות ה25 אלף. היה ביקורת על האנג'ל שהאחיזה שלו טובה ומחזיק 15 אם אני לא טועה.. אני גם עם vfr וגם זקוק לסט צמיגים ואני מאוד מתלבט בין האינג'ל לd209 של דנלופ.
שוקל מחר ללכת לזיתוני.
אשמח לעדכון במידה ותהיה אצלו מחר. דיברתי איתו היום והוא המליץ על ה-gt.
למה אתה לא שוקל את ה-t30?
המסקנה המרכזית של סטרלוק, אותה למדתי דרך הכיס כבר פעמיים, היא להרכיב צמיגים מחוזקים (GT/ O SPEC...) לאופנועים כבדים עם מומנט בריא.
הVFR בכלל ההגדרה הזאת.
על VFR שלי הורכבו T30 לפני כשנה אך הם לא ראו מספיק אספלט כדי שאחווה דעה.
על הבימר (R1200R, שוקל מעט פחות מהVFR וקצת יותר חזק) היה מאחור BT23 שהורכב בהמלצת ארתור (ריינו טייר) במקום T30 שרציתי לשים.
הוחלף לאחרונה אחרי 13K בלבד (אני קצת חזיר...)
הורכב במקומו, שוב בהמלצת ארתור, BT21.
אמר לי שזה מה שמגיע במקור על הבנדיט ועוד כמה שמנמנים שכמותו.
איך שזה נראה כרגע, הצמיג הנוכחי לא יגיע אפילו ל13K שעשה קודמו...
איפה הכסף?
הלך הכסף!
תמונה להמחשה של חזיר (בתמונה רואד סמארט)
![]()
שמעתי שהאורך חיים מעולה אבל האחיזה קצת פחות. אומנם אני נוסע בסביבות 100 ק"מ ביום אבל עדיין אני תמיד מעדיף אחיזה.
יש לי הרגשה שאלך על הgt. הרגשה חזקה מאוד...
הוא אמר מחיר בטלפון?
יובל, להלן מה שרשמתי לעצמי:
אורן זיתוני
פירלי אנג'ל - 1100
מצלר z8 החדש – 1290
מישלן פילוט רואד4 – 1400 ש"ח
ריינו טייר
1530 – מחוזק – פיילוט רואד4
ברידג'סטון t30 – 1200 - מחוזק
אוריאל,
אז מה המסקנה שלנו בכל הסיפור? אני מודה שגם אני חזיר גזים לא קטן לצערי.
מניח שזה יהיה ה-t30 או ה-pr4 בסוף, אבל לא יודע במה לבחור באמת.
גם אני לא אנין צמיגים כמו שתיארת...
ובדיוק בגלל זה אני נשאר עם מישלין פיילוט רואד.
המישלין החליף אצלי זוג דנלופ (תכף אזכר בדגם) שהם בזמנם החליפו פירלי.
וההבדל היה פשוט ת-ה-ו-מ-י גם להדיוט כמוני.
גם באחיזה, גם בפידבק, גם בכביש רטוב...
הדבר היחיד שלא הרגשתי בו שינוי זה אורך החיים
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
גיא, מה היה אורך החיים של הצמיג אצלך?
שאיג, לא מצליח להסיק את המסקנה![]()
מה זה אומר, ששניהם זולים וכמעט ואין הבדל? ששווה להשקיע את ההפרש? משהו אחר?
טוב, אז "ספורטשיפ" שמביאים את הצמיגים בייבוא מקביל, מוכנים לתת pr4 כולל איזון והרכבה ב-1150 ש"ח.
נשמע לי שיש לנו מנצח. רק אוודא שהצמיגים טריים, ויאללה לדרך.