עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: צמיג אחורי, ספורט תיור, vfr800 - המלצות?

  1. #16
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    שאיג, לא מצליח להסיק את המסקנה
    מה זה אומר, ששניהם זולים וכמעט ואין הבדל? ששווה להשקיע את ההפרש? משהו אחר?
    הבדל המחירים ביניהם בחו"ל - 30%
    ההבדל בארץ - 14%
    ככה יוצא שפחות משתלם לקנות בארץ את ה-t30.

    ממליץ להוסיף אקסטרא על מיגון הצמיג ("ג'יפה"). בגלל שמרפי הוא חתיכת קקר.

  2. #17
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    הבדל המחירים ביניהם בחו"ל - 30%
    ההבדל בארץ - 14%
    ככה יוצא שפחות משתלם לקנות בארץ את ה-t30.

    ממליץ להוסיף אקסטרא על מיגון הצמיג ("ג'יפה"). בגלל שמרפי הוא חתיכת קקר.
    לא מבין את ההגיון שלך כאן.
    השוני בהפרשים לא רלוונטי למי שקונה בארץ (כי אין לו אפשרות לקנות בחו"ל) למעט בהיבט הפסיכולוגי וההרגשה ש"נדפקתי אבל הייתי יכול להדפק יותר".
    שורה תחתונה הt30 זול יותר
    ואם הוא שווה ביכולותיו לpr4 או רק מעט פחות טוב (שאלה שלי אישית אין תשובה עליה כי לא ניסיתי) אני לא רואה למה הוא פחות משתלם..!

    אם הפרש המחירים משקף את פערי היכולות אזי יעשה כל רוכש את שיקוליו.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4
    ברידג'סטון bt023. החזיקו לי מעל ל-30 אלף ק"מ.

  4. #19
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי URIEL צפיה בהודעה
    לא מבין את ההגיון שלך כאן.
    השוני בהפרשים לא רלוונטי למי שקונה בארץ (כי אין לו אפשרות לקנות בחו"ל) למעט בהיבט הפסיכולוגי וההרגשה ש"נדפקתי אבל הייתי יכול להדפק יותר".
    שורה תחתונה הt30 זול יותר
    ואם הוא שווה ביכולותיו לpr4 או רק מעט פחות טוב (שאלה שלי אישית אין תשובה עליה כי לא ניסיתי) אני לא רואה למה הוא פחות משתלם..!

    אם הפרש המחירים משקף את פערי היכולות אזי יעשה כל רוכש את שיקוליו.
    אני מתכוון שזה שהוא נמכר כמעט באותו מחיר בארץ כמו ה-pr יכול לגרום לקונה לחשוב שזה צמיג באותה רמה.
    אלא אם כן אני טועה והתמחור בחו"ל בכלל לא קשור לאיכות של הצמיג.

    אגב, יש אפשרות לקנות מחו"ל, פשוט המיסים והטרארם מוציאים את הכדאיות.

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי machine head צפיה בהודעה
    ברידג'סטון bt023. החזיקו לי מעל ל-30 אלף ק"מ.
    זה הדגם שהוחלף על ידי ה-t30 להבנתי.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    אח הידע המשורשר שאבד...

    המבחנים הכי טובים, עם השוואה מדעית כמעט ויסודית בטרוף, זה של מוטורד.
    בתחום הספורט תיור, המבחן שלהם מ-2014 שם את pr4 ראשון, קונטי רואד אטטק 2 אוו שני, יחד עם פירלי אנג'ל gt.
    אם תיכנס לפרטים תראה שהמישלין זוכה בגלל התנהגות ברטוב, ואם הרוב המכריע הוא יבש אז הקונטי אולי עדיף, ושההפרש לאנג'ל די זניח.

    לכן אני מבקש הצעת מחיר לשלושת אלו, והכי זול לוקח. עכשיו עם אנג'ל gt והם מצויינים. שחיקה - מחזיקים 25k אצלי.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    51
    עידכון,
    אנג'ל gt מחוזק.
    בחיים לא הייתי אצל בעל מקצוע כזה, אומנם עבד לבד. ועבד שעה רק על האופנוע שלי. צמיג אחורי וקידמי, 3 פעמים בדק איזון 10 פעמים בדק שהברגים סגורים כמו שצריך, הכול עם ידית מומנט. היה נעים לשבת, הציע אספרסו. באמת מקצוען, בחיים לא נתקלתי בכזה דבר.

    אורן זיתוני, אני מסיר בפניך את הכובע, מצאת לעצמך עוד לקוח מאוד מאוד מרוצה.

    והאופנוע, האופנוע מרגיש אחרת לחלוטין. יושב על הכביש נופל לסיבוב.. כאילו אני רוכב על cbr10000000rrrr

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני נכנסתי לפורום בגלל שאני מחפש שוב פעם פתרון לא קיים בתחום התקשורת בין רוכבים ברכיבה, וראיתי את השרשור.
    אז ככה לגבי vfr חד משמעית עדיף מחוזק! מנסיון חבר עם vfr שהיה מבלה רוב הזמן ב 160 חצילים לחלקה וצפונה אפילו אפשר להגיע שהיה מבלה על 200 יותר מ 160
    עשה 18 אלף ק"מ מכובדים על pilot road 4 gt
    עבר ל t30 מסיבות של זמינות ומדווח שהאחיזה לא מתקרבת לרמות של הרואד 4,והאורך חיים כניראה שגם לא כשיגמר נדע.
    בגדול הטי30 מספק סביב ה12-15 אלף ק"מ
    road 4 gt סביב ה 25 אלף רכיבה חזקה ויכול לספק גם 50 אלף רכיבה מתונה.

    Angel gt e או a שזה המחוזקים לא ניסיתי אף פעם כן ניסיתי angel צמיג נחמד סך הכל לי הפריע שזה צמיג ספורט תיור שדורש די הרבה חימום מוקדם.
    אגב עיניין החימום גם מפריע ב t30, אחרי שאתה מתרגל למצלר z8o או למשלין road 4 gt שלא צריכים חימום כלל ורק המצלר צריך טיפונת חימום בטכני עיניין החימום נהיה "פאסה"

    עלויות שאני מכיר: Pilot road 4 gt כולל הרכבה 1350 (עיניין האיזון בvfr בעייתי ולא מכיר הרבה שיכולים לאן , הורכב ללא איזון עם ג'יפת צמיג במקום ועשה עבודה נאמנה, אצלי על הבמוו אני מאזן)

    z8 o - עלה 1350 אחורי

    בקרוב אמורים להגיע road atack 2 gt שצפויים לעלות סביב ה 2000 שקל לסט אני שיריינתי לעצמי סט

אשכולות דומים

  1. בולם אחורי נפרץ. Vfr800 99
    על ידי URIEL בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 15:53
  2. אופנוע ספורט-תיור או ספורט
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 13:19
  3. אופנוע ספורט תיור 600+
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 14:59
  4. המלצה לצמיג ספורט תיור z750
    על ידי shaixz בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-06-2015, 12:56
  5. מחפש המלצה לצמיג קדמי ספורט-תיור
    על ידי Don yosef בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 20:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO