תלוי איזה קטנוע, איך רוכבים עליו ואיך מטפלים בו.
אם תסתכל בלוחות, תראה מידי פעם סילוור-ווינג 400 עם מעל 150 אלף ק"מ.
שמעתי על אחד שהגיע ל-280 אלף ללא שיפוץ מנוע. אבל הסילוור הוא כנראה היוצא מן הכלל.
ניתן לראות מידי פעם XEVO,XMAX ו-XCITY שעומדים למכירה עם קרוב ל-100 אלף ק"מ.
אבל כל זה רק אינדיקציה לפוטנציאל של הכלי. לא חסר כלים מאותם דגמים, שהזדקקו לשיפוץ בשלב מוקדם יותר.
הסוד כנראה בתכיפות ואיכות הטיפולים, וביד ימין של הרוכב.
ואל תשכח, שזה שהקטנוע הגיע לק"מ הזה, לא אומר שלא היו תקלות בדרך...