עמוד 1 מתוך 8 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 109

אשכול: איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340

    איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

    קטנועים מרוב הנפחים לאחר 30000-40000 ק"מ זה כבר לא מציאה..רוב האופנועים החל מ 80 אלף ק"מ אותו מצב, יש אופנועים עם 100-120 אלף ק"מ שעומדים מלא זמן למכירה ולא נמכרים גם במחירים נמוכים.

    ברכבים 100 אלף זה סבבה לגמרי...

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116

    איך זה שלדו גלגלים יש תוחלת חיים כל כך קצרה?

    לגבי כל כלי רכב, אם תשתמש בו בחכמה ותטפל בו כמו שצריך, תוכל להשתמש פי3 ופי 4 מהמספרים שציינת.
    הזנחה פושעת היא זו שמקצרת את תוחלת החיים של כלי הרכב.
    באירופה נמכרים לא מעט רכבים עם מנועים שעשו 200 אלף ויותר.

    הלינק למטה מציין 45 אלף רכבים כאלו רק בהולנד (וזה רק לוח מכירות אחד)


    http://m.autoscout24.nl/resultaten?c...=&adage=&seal=

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    פותש הכל עניין של אהבה וחברה.
    קח למשל קטנוע של הונדה בהכללה תחזיק לך הרבה שנים אם תתן לה אהבה ותכסה אותה בלילה. המנוע יחזיק , גם הקמטים לא יראו. הרבה חלודה לא תתפוס. אותו דבר לגבי האופנועים.
    לעומת זאת קח קוריאנית שמש צעירה וכדומה גם עם אהבה תחזיק ותראה פחות. את המסקנה תסיק בעצמך.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בגלל:
    1. רמת המוסכים בארץ. (לא כולם ואני כולל גם טיפול עצמי רשלני/לא מקצועי)
    2. מזג האוויר בארץ. תנאים קשים מאד יחסית לאירופה/חו"ל. (שוב יש מקומות קשים יותר אני מדבר על הממוצע)
    3. הרוכב/בעלים הישראלי. קמצן איבן חסכן וזה עולה לו ביוקר!
    4.סגנון הרכיבה ותחזוקת שבר.

    יצא לי לראות כלים שעשו אלפי ק"מ ונראים ומתנהגים כמו חדשים, וראיתי גם אופנועים חדשים, נכים/מוגבלים/בעלי מום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    שושנים מה שכתבת נכון. כמעט נכון.
    מזג האוויר דראק יש תרופה -כיסוי היפה.
    תחזוקה / הרבה אהבה אתה יודע.
    ומוצא הכלה. יש הבדל גדול בבסיסה .
    פותש שאל קודם על קטנועים. עדיין יום ולילה בן היפניות והקוריאניות.
    ורואים את זה יפה עם השנים.
    מה לעשות אהבת יפניות, איטלקיות, וגרמניות. עדיף להגיד מה אוהב מאשר מה לא סובל.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    ויסלח לי כבודו על ההכללה.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    כי הציבור פה מטומטם,זה למה.
    אנשים לא קונים אופנוע ליטר עם 50 אלף קילומטר כי חושבים שזה הרבה.
    שימשיכו לשלם סכומים הזויים על כלים עם קמ נמוך,וישאירו לי לקנות את ההוא עם הרבה קמ בכלום כסף .

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    כי הציבור פה מטומטם,זה למה.
    אנשים לא קונים אופנוע ליטר עם 50 אלף קילומטר כי חושבים שזה הרבה.
    שימשיכו לשלם סכומים הזויים על כלים עם קמ נמוך,וישאירו לי לקנות את ההוא עם הרבה קמ בכלום כסף .
    היית קונה DL 650 עם 150 אלף ק"מ ב 16000? אם כן, מה תעשה כשתרצה למכור? ברור שתיתקע איתו.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    איזה שנה?
    אם המחיר אטרקטיבי,הכלי נראה כאילו טופל באהבה ובבדיקה יוצא סביר,למה לא?
    מה אתה חושב אופנוע מגיע עד 120 אלף וזהו? זורקים אותו לפח?

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    איזה שנה?
    אם המחיר אטרקטיבי,הכלי נראה כאילו טופל באהבה ובבדיקה יוצא סביר,למה לא?
    מה אתה חושב אופנוע מגיע עד 120 אלף וזהו? זורקים אותו לפח?
    אני יחסית חדש בענף האופנועים הגדולים, רק כמה שנים, ובתחילת הדרך היה לי חבר שהתייעצתי איתו.
    כשחשבתי על לקנות CBR600F בן 8 שנים עם קילומטרז' נמוך הוא אמר לי לא להתקרב לכלים ישנים! הנימוק שלו היה שאני אצתרך להשקיע בו הרבה כסף בשביל לתקן דברים שהזמן עשה, וחבל על הכסף.
    בסופו של דבר הכלי בבדיקה באמת היה פח, אבל לא חשוב.
    לפי מה שהבנתי - הדעה הרווחת היא שבאמת אחרי 100 אלף ק"מ, אין לאופנוע הרבה תוחלת חיים.
    אני כמובן מדבר לא מניסיון אישי.
    מנסיונך זה לא נכון?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    איזה שנה?
    אם המחיר אטרקטיבי,הכלי נראה כאילו טופל באהבה ובבדיקה יוצא סביר,למה לא?
    מה אתה חושב אופנוע מגיע עד 120 אלף וזהו? זורקים אותו לפח?
    לא, אבל זו הגישה הרווחת בשוק כולל מוסכניקים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    שושנים מה שכתבת נכון. כמעט נכון.
    מזג האוויר דראק יש תרופה -כיסוי היפה. - הכוונה רכיבה כשזיהום האוויר מאבק ברמה גבוהה שסותמת לך את המנוע
    או בחום אוגוסט כשהמנוע מתבשל וצמא לשמן טרי, או הפלסטיקים נאפים בחום ומיבשים.

    תחזוקה / הרבה אהבה אתה יודע.- אהבה לא מפצה על חוסר ידע/ניסיון- שימוש בשמן לא נכון או הוספת תוסף מיותר.
    ומוצא הכלה. יש הבדל גדול בבסיסה . כלה מבית טוב, צריכה נדוניה גבוהה...
    פותש שאל קודם על קטנועים. עדיין יום ולילה בן היפניות והקוריאניות.
    ורואים את זה יפה עם השנים.
    מה לעשות אהבת יפניות, איטלקיות, וגרמניות. עדיף להגיד מה אוהב מאשר מה לא סובל.
    בקיצור אופנוע/קטנוע/רכב הוא ציוד מתקלה, הכי טוב ליד ראשונה שמוכר אותו אחרי 40000 ק"מ. כל השאר
    משלמים מחיר...
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 03-05-2016 בשעה 14:47.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    32
    האופנוע הקודם שלי, kle500 שנת 2000, היה אצלי 5 שנים, למעט החלפת אטם ראש מנוע כחלק מהיישור קו לאחר קנייה ומשאבת מים אחרי 4 שנים.
    קניתי אותו עם 70k ומכרתי עם 125k כשהוא יצא בבדיקה רק עם ריג׳קט של מיסב גלגל קדמי, וקומפרסיה 190, כך שגם אופנוע שעבר חיים לא קלים אך טופל באהבה יכול להחזיק מספר רב של ק״מ.
    ידוע לי כי האופנוע עדיין נוסע,
    כך שכל מקרה לגופו.



  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    מסכים עם כל מילה שושנים.
    לא מסכים עם הכותרת של פותש
    " איך זה לדוג" יש תוכלת כזאת קצרה"?
    זה כמו לשאול איך זה לבני האדם יש תוכלת כזאת קצרה.?
    הכל יחסי , הכל זמני.

    צ'או.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    קצת קשה לי להבין מה יש לא להסכים...אנחנו מדברים על מכונות יציר כפיו של אדם, עם אמצעים טכנולוגיים ותעשייתיים לייצר מכונות שיחזיקו למשך זמן ואפילו לא בעלויות גבוהות. אמת, ישנה בחירה לגרימת התיישנות מתוכננת של המכונה ומרכיביה מטעמים כלכליים, עם זאת, המציאות מוכיחה שרכבים מחזיקים הרבה יותר זמן מעמד מאשר אופנועים ובעלויות יותר נמוכות, גם מבחינת שווי שוק והיחס שלו כלפיהם. שוב..אני לא ארתע לקנות רכב עם 150000 ק"מ שטופל כראוי, לא כך לגבי אופנוע...מרווח טיפולים קצר יותר, עלויות גבוהות יותר, בלאי גדול יותר, והמציאות מוכיחה שכבר ב 80-90 אלף ק"מ האופנוע מתחיל להריח את הדשא מלמטה. מי שיקנה אותו מקבל נבלה שתחפור לו בור בכיס, היחידים שחריגים בהיבט הזה הם לרוב אופנועי ב.מ.וו.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 23:41
  2. Mp3 400 לא מנתק איזון גלגלים קדמיים ולא זז
    על ידי eyal25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 21:57
  3. האם להחליף גלגלים cbr 250
    על ידי harder בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-10-2015, 12:02
  4. שינוי מידות גלגלים וצמיגים
    על ידי TooLy בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 10:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO