תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע בנפח בינוני

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    13

    עזרה בבחירת אופנוע בנפח בינוני

    שלום,
    בעשור האחרון אני מתנייד על קטנוע גדול ( סינגל ). הקטנוע "בישורת האחרונה" ויש צורך להחליף אותו

    אני נוסע כ 24,000 ק"מ לשנה ( 100 ק"מ ביום, 50 לכל כיוון )
    הדרך לעבודה מורכבת מכביש 6 + כביש 4 + כביש 1

    דרישות:
    טיפול כל 10,000 ק"מ ( במינימום )
    אופנוע שמסוגל לנסוע 130 - 140 קמ"ש ( כביש 6 ) ללא בעיה
    טווח בין תדלוקים - לפחות 300 ק"מ ( לא רוצה לתדלק כל הזמן )
    ABS חובה
    צריכת דלק - לפחות 1/20
    אופנוע רגוע ( יש קצר בין יד ימין למוח )


    המועמדים:
    nc750x - עונה על כל הדרישות אבל יקר ( 65K ש"ח ~ )
    CB500X - עונה על כל הדרישות אבל הכי פחות אהבתי
    XT660Z - לא ברור אם יכול לשרוד נסיעות בכביש 6 לאורך זמן במהירויות הללו ( מהכרותי עם סינגלים, במהירויות גבוהות הם מתחילים לאכול שמן ) הפלוס הוא שאפשר לעשות שבילים מידי פעם.
    Tracer 700 וורסיס 650 - כרגע במחיר אטרקטיבי אבל 75 כ"ס .... לא ברור כל נושא האמינות כי הוא חדש יחסית
    Vstrom - הדגם החדש לא הגיע לארץ. לא ברור טווח טיפולים אבל בישן הטווח היה כל 5000 + סביר להניח שיקר



    מישהו מתנייד פה ביום יום על הטנרה ויודע להגיד אם הוא יסחוב את כביש 6 במהירויות של 130 ברמה יומיומית ? ( הויברציות של סינגל לא פאקטור, מכיר ומודע להן )

    יש אופנועים שלא חשבתי עליהם ורלונטיים?

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אחרי יום על גבו של הטנרה כולל שבילים, עומד ביעד צריכת הדלק, יסחב אותך לאן שצריך וכמה שצריך אבל הוא די אנמי. מתחת ל 4000 סל"ד הוא דועך, ב 3000 סל"ד הוא נשמע כמו מכונת תפירה

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    הטנרה יתמודד עם 130. יותר מזה נשמע לי לא בריא. לא בטוח שתצליח לראות את צריכת הדלק שאתה מצפה בתנאים האלה.
    ה-CB500X עונה על כל הדרישות, אבל הוא מצועצע, רופס ובסיסי. עלול לבאס אותך קצת.
    NC750X - משעמם, אבל מושלם לשימושים שלך ועונה על כל הדרישות. כבונוס, כנראה תקבל אורך חיים גבוה מאוד.
    VSTROM - אופנוע מעולה, יפנק אותך בנוחות הרכיבה וייתן לך שיוט על 130-140 בקלות. בכלים שיוצרו אחרי 2014 (נראה לי) היצרן העלה את המרווחים ל-12K.
    כדי לשמור על המנוע בריא לאורך שנים ארוכות, הייתי ממליץ לצמצם אותם מעט (ל-10K נניח), ולהשתמש בשמן סינטטי מלא בלבד.
    התחזוקה של הויסטרום מעט יקרה - טיפול גדול שכולל כיוון שסתומים יהיה יקר יחסית עקב תצורת המנוע. ועדיין, לדעתי זאת הבחירה האופטימלית.

    אופציה מעניינת נוספת היא ב.מ.וו F800 משומש. זה אחד הכלים היותר כלכליים עבור מי שנוסע למרחקים ארוכים. דגמי ה"כביש" (F800R/S/ST/GT) מגיעים עם רצועה במקום שרשרת, והרצועה כמעט לא דורשת תחזוקה.
    עוד אופציה מעניינת זה לעלות בנפח ולרכוש סופר-טנרה 1200. כל עוד תרכב רגוע, המנוע יחזיק כמעט לנצח. יש לו דרייבשאפט במקום שרשרת, וצריכת הדלק תהיה סבירה כל עוד לא תשתולל עם הגז.

    ואם בא לך להיות הזוי - מוטו גוצי V7 נמכר במבצע ב-50 אלף ש"ח, וכל עוד תוסיף לו מיגון רוח, יספק נוחות סבירה עד טובה בבין-עירוני.
    יש לו דרייבשאפט, טיפולים כל 10, והוא לא יעודד אותך לנסוע מהר.
    ממש לא הכלי הכי פרקטי, אבל הוא מה-זה יפה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    13
    תודה
    בוא נתמקד רגע בעוד משהו.. מומנט
    גם ה - nc וגם הטנרה הם בעלי מומנט גבוה. המשמעות היא שאין צורך לשחק בהילוכים כל הזמן. בתאוריה נותנים גז ונוסעים ( ללא צורך להוריד 2 הילוכים כי אתה לא ברצועת הכח )

    ה - cbx אכן הרגיש מצועצע אבל אני רואה כאלה כמו זבל בכביש ( כאילו מחלקים אותם חינם )
    סוזוקי אין כרגע בארץ למיטב הבנתי. כמו כן הוא יקר לאחזקה + עלות האופנוע היקרה
    F800 יקר מאוד
    ה - NC אכן עומד בתקציב והוא כנראה הבחירה הנכונה. רק מבאס אותי קצת לשלם 10k ש"ח על אופנוע שעולה בחו"ל בדיוק כמו המתחרים שלו ( טרייסר וורסיס )

    מאוד מתלבט בין הטנרה ל - NC
    רק אוסיף שאני לא מחפש ריגוש. הריגוש מגיע בסופ"ש בתצורת ktm 125 exc

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    ה-NC, עונה על הצרכים.

    אתה מחפש דווקא חדש ? אפשר למצוא יד 2 כמו חדש במחיר יותר שפוי..
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    עשיתי נסיעות דומות לשלך במשך שנתיים על הטנרה , אופנוע מעולה
    אין לו שום בעיה להתמודד עם הנסיעות האלה. השאלה זה למה
    אתה מתחבר יותר.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22
    הי
    גם אני הייתי בהתלבטות דומה.
    בעבר ראבתי על kle שאהבתי מאוד.

    היה לי חשוב לרכוש חדש. הרתיע אותי מנוע סינגל ומצד שני הויסטורם שהיה המועמד הראוי ירד עקב מחירי התחזוקה וחוסר יכולות השטח.
    אני גם אב ל3 וחשוב לי לחזור הביתה בסוף היום.

    לאחר הטלבטויות רבות רכשתי טנרה 660 חדש ואני מאוד מרוצה.

    כשיהיו לי 50 אלפיות אקסטרה כנרה אשדרג ל gs800adv
    אבל במסגרת מגבלת התקציב אני מבסוט מאוד מהטנרה למראת הביקורות שטרם הרכישה קיבלתי עליו כאן בפורום.

    תצרוכת ממוצעת של 1/21, יפה ללא ספק ותווח בין תדלוקים של 430 קמ. יש עוד כ20-50 קמ שניתן לסוע אך ב430 מכובדים אני עוצר לתדלק.
    נוסע 130 נהדר. ב140 מווברץ ולאורך זמן על כביש 6 הידיים נרדמות מה שפחות מורגש ב130.
    עדיין מנוע סינגל לטוב ולטוב...

    ממליץ בחום במסגרת שיקולי עלות תועלת. יציב וגבוהה ומתון לרוכבים מבוגרים שרוצים גם להנות מהדרך.....

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    22
    נ.ב
    עושה כ150 קמ ביום

  9. #9
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    לא מניסיון:
    אפריליה שיבר
    משייט במהירויות שציינת + מרווח טיפולים גדול

    כן מניסיון:
    הונדה וארדרו
    משייט במהירויות שציינת, מרווח תדלוקים גדול, נוח בנסיעות ארוכות ולא מעודד התפרעות
    מנגד, טיפול כל 6,000

  10. #10
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    3 שנים עם טנרה
    עושה 24 אלף קמ בשנה
    אם אתה לא מתכוון לעבור את ה 130 אז הוא מתאים
    ברגע שעוברים את ה130 הוא מתחיל לאכול קצת שמן
    אין עם זה בעיה רק להקפיד להחליף כל 5 אלף וברגע שמחליפים שמן הוא מפסיק לאכול.
    מחלה ידועה בטנרה זה אום קראנק.
    לפני שאתה קונה תשאל את המוכר אם הוא חיזק את האום קראנק ואם לא אז תדאג לחזק.

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הכותרת נערכה. "אופנוע חדש" אינה כותרת אינפורמטיבית.



  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    sv650 נמכר עכשיו 45 אלף טיפול כל 12 אלף

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע 800סמ"ק
    על ידי Zplanet בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-10-2016, 09:08
  2. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש
    על ידי ofirl808 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 17:45
  3. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 21:56
  4. עזרה בבחירת אופנוע וציוד לרוכב חדש
    על ידי ITAYSKI בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-11-2015, 19:06
  5. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי שגיא רבד בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 19:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO