הטנרה יתמודד עם 130. יותר מזה נשמע לי לא בריא. לא בטוח שתצליח לראות את צריכת הדלק שאתה מצפה בתנאים האלה.
ה-CB500X עונה על כל הדרישות, אבל הוא מצועצע, רופס ובסיסי. עלול לבאס אותך קצת.
NC750X - משעמם, אבל מושלם לשימושים שלך ועונה על כל הדרישות. כבונוס, כנראה תקבל אורך חיים גבוה מאוד.
VSTROM - אופנוע מעולה, יפנק אותך בנוחות הרכיבה וייתן לך שיוט על 130-140 בקלות. בכלים שיוצרו אחרי 2014 (נראה לי) היצרן העלה את המרווחים ל-12K.
כדי לשמור על המנוע בריא לאורך שנים ארוכות, הייתי ממליץ לצמצם אותם מעט (ל-10K נניח), ולהשתמש בשמן סינטטי מלא בלבד.
התחזוקה של הויסטרום מעט יקרה - טיפול גדול שכולל כיוון שסתומים יהיה יקר יחסית עקב תצורת המנוע. ועדיין, לדעתי זאת הבחירה האופטימלית.

אופציה מעניינת נוספת היא ב.מ.וו F800 משומש. זה אחד הכלים היותר כלכליים עבור מי שנוסע למרחקים ארוכים. דגמי ה"כביש" (F800R/S/ST/GT) מגיעים עם רצועה במקום שרשרת, והרצועה כמעט לא דורשת תחזוקה.
עוד אופציה מעניינת זה לעלות בנפח ולרכוש סופר-טנרה 1200. כל עוד תרכב רגוע, המנוע יחזיק כמעט לנצח. יש לו דרייבשאפט במקום שרשרת, וצריכת הדלק תהיה סבירה כל עוד לא תשתולל עם הגז.

ואם בא לך להיות הזוי - מוטו גוצי V7 נמכר במבצע ב-50 אלף ש"ח, וכל עוד תוסיף לו מיגון רוח, יספק נוחות סבירה עד טובה בבין-עירוני.
יש לו דרייבשאפט, טיפולים כל 10, והוא לא יעודד אותך לנסוע מהר.
ממש לא הכלי הכי פרקטי, אבל הוא מה-זה יפה