מנועים חדשים? טכנולוגיה חדשה?
ספר עוד...
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
בזמן שה-MotoGP חזר הוא השבוע, החבר'ה מהסופרבייק כבר היו עסוקים בהעברות לספרד לקראת הסבב השלישי.
האימונים היום נפתחו במזג אויר מעט מעונן, מה שגם צפוי להימשך במהלך הסופ"ש, כשראיי מוביל את טבלאות הזמנים בשני האימונים.
דיוויס עם 3 נצחונות מתוך 4 המרוצים האחרונים במסלול באראגון יקווה להצליח בו גם הפעם כדי לצמצם את הפער בן 30 הנקודות שבו ג'ונתן ראיי מוביל עליו אחרי 2 סבבים בלבד, אך בנתיים הוא רק רביעי בזמנים, אחרי מלאנדרי וסייקס שמשיגים זמנים טובים ממנו עד עכשיו.
לורנצו סוואדורי פצוע אחרי ההתרסקות הכואבת בתאילנד ולא יוכל לקחת חלק בסבב הנוכחי - מי שיחליף אותו הוא רוכב המוטו2 לשעבר, ג'וליאן סימון הספרדי, שלא מצא לעצמו קבוצה לעונה הנוכחית ולמעשה עבר להיות המדריך האישי של רוכב ה-GP טיטו ראבאט. לסימון אין ניסיון במרוצים על אופנועי ליטר ולדבריו התוצאה לא חשובה אלא החוויה.
רוכבי המפעל של קבוצת הונדה עדיין לא מצליחים להתברג גבוה כמצופה מאופנועי מפעל, ובנתיים גם היידן וגם בראדל נראים כמי שימצאו את עצמם ב-SP1 ויצטרכו לעבוד קשה בשביל לעבור ל-SP2 ולנסות את צמיגי הדירוג החדשים* של פירלי המיועדים ל-SP2 בלבד. כמה אבסורדי זה יהיה אם דווקא אלו שרוכבים על SP2 (האופנוע) לא יעברו ל-SP2 (מקצה הדירוג)...
* צמיגי הדירוג החדשים - פירלי מציגים צמיגי דירוג חדשים שנועדו לספק יכולת אחיזה גבוהה לאורך יותר הקפות ביחס לצמיגי הדירוג ה"רגילים". צמיגי הדירוג שהיו בשימוש עד עתה הספיקו לרוב ל-2 הקפות בלבד שלאחריהן הם כבר היו מעבר לשלב שבו ניתן להפיק מהם את אותם זמני הקפה כמו קודם לכן. עם הצמיגים החדשים, שנבחנו ע"י הרוכבים במבחני טרום העונה, הרוכבים צפויים להיות מסוגלים לעשות יותר הקפות (3) אך גם לאחר מכן להמשיך וללחוץ ולהשיג זמנים קרובים מספיק, למשך בערך 6 הקפות בסה"כ.
שידורי מקצי הדירוג (חוזרים בלבד) והמרוצים (ישיר + חוזרים) יתקיימו בערוץ יורוספורט ובערוץ יורוספורט HD:
יום שבת, 1/4
11:30 - מקצה דרוג SP1
11:55 - מקצה דרוג SP2
14:00 - מרוץ מספר 1
יום ראשון, 2/4
14:00 - מרוץ מספר 2
2017-03-31 23_54_05-www.worldsbk.com_themes_responsive_static_img_event_tracks_track__ARAGO.svg_.jpg
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 01-04-2017 בשעה 11:53.
מנועים חדשים? טכנולוגיה חדשה?
ספר עוד...
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
תודה על הרצון הטוב לפרסם מידע.
יש קישור לסיקורים של פתיחת העונה?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
נימי 9 היקר. /זהירות ספויילר.! /
ברוך השב לסופרבייק.
דיווס -דוקאטי כל כך רצה לנצח אבל מרוב רצון ולחץ התרסק והשאיר את גוני ריי ראשון.
במרוץ השני הגינגי ניצח.- מגיע לו מגיע לנו.
יופי של מרוצים , שקולים , קוואסקי ודוקאטי ראש בראש.
סאלם אלייכום.
להתראות במרוץ הבא.
בזמן שהשקעת בכתיבת התגובה הצינית כבר היית מחפש בדף הראשי את הערך "WSBK" והיית מגלה שהכל שם.
אז אם אין לך את הרצון לחפש אותו, לא חושב שבאמת הגיוני שתבוא בטענות...
ובכל זאת, מאחר ואנחנו כבר מתברברים כאן על ימין ועל שמאל - הנה קישור:
סופרבייק 2017 - החוקים משתנים
אגב מילה על מרקו שמצא את אימא ..
מלאנדרי מצא ומתחבר לדוקאטי. (פעמיים מקום שלישי. ) אחרי עונה מבעסת באפריילה במוטוGP..
ראש לשועלים - זנב לאריות.
צאו'.
בהחלט, כיף לראות את מלאנדרי נכנס בקלות לנעליו של ג'וליאנו כבר מההתחלה.
יהיה מעניין לראות אם הוא יצליח להתחרות על המקום הראשון לאורך מרוץ שלם באופן עקבי, כי נכון לעכשיו הוא עדיין לא בדיוק שם.
עם כל האקשן שיש בעונות האחרונות במוטו GP, כמה אטרקטיבי היום ה-WSB או אפילו BSB לעומתו?
אני כל שנה שואף לעקוב אבל במקרה הטוב צופה רק במוטו GP.
אני גם לא מכיר לעומק את הפורמט של WSB כנראה בגלל זה יותר קשה לי להיכנס לזה.
בשנים האחרונות דורנה, שרכשה את הזכויות על הסופרבייק העולמי גם כן, עובדת על יצירת יותר קווי דמיון בין הסדרות, בעיקר בפן השיווקי: איכות ואופי הצילום, תצוגת המסך, האתר הרשמי, מנוי הוידאו פס ועוד ועוד. השינוי העיקרי בפורמט הוא קיום המרוץ השני, שלא קיים ב-GP, ומהעונה גם האופן שבו מזנקים במקצה השני.
מעבר לזה, הרוב דומה.
בשלוש השנים האחרונות דוקאטי וקוואסאקי הם היצרנים המובילים ללא עוררין, בעיקר אחרי שאפריליה בטלה את קבוצת המפעל שלה.
אבל האקשן קיים לאורך מרבית שלבי המרוצים כמעט תמיד, כשבדומה ל-GP ככל שהמרוץ מתקדם כך הקרבות מתחלקים לקבוצות שונות בשדה.
את ה-BSB אני מודה שאני לא מכיר מקרוב.
אופנועים נשרפים? לאן הגענו?
ראיתי מעלה עשן אפור, לבן, עולה באש לאחר נפילה אבל סתם ככה?
מה הייתה הסיבה?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk