ציטוט נכתב במקור על ידי uriro צפיה בהודעה
רכשתי לפני כחודש כפפות קיץ של חברת five מאביזריון (מרוצה מאד מהכפפות). התפרים של החוטים נפרמו באזור מסויים בכפפה כתוצאה מכך יש "קרע" הבולט לעין. פניתי לחברה הם צילמו את הכפפה והקרע וכמובן את החשבונית עם תאריך הקניה, הם צרכים לחזור אלי עם תשובה, מה עושים במקרה כזה. המוכר לא ידע לתת תשובה עם מחליפים או תופרים או מה כוללת האחריות.. שקניתי נאמר שיש אחריות של שנה על כשל בייצור. שאלתי היא מה מקובל מנסיון של האנשים. (אני בטוח שזה לא מקרה ראשון).

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
התהליך שציינת הוא הליך שיגרתי מול היצרן, בדרך כךך היצרן מאשר החלפה לחדש.
לעיתים ניתן לתקן בעיקר אם זה סקוץ