על מעיל שעלה כמעט 3000 ₪, ונתלשו לו 2 כפתורים מהכיסים, נתנו לי את אותה התשובה, וזאת לאחר בדיקה מול היבואן הראשי. בטווח של פחות משנה
המוכרן באביזריון היה נחמד ושירותי, למרות שבשלב הזה אני כבר הייתי פחות.
יחד עם זה, לשמוע ״אני מבין אותך״, לא ממש פתר לי את הבעיה. ולא נחשב בעיני לשירות ממש אחריות.
התשובה הרשמית הייתה שלמוצרי טקסטיל יש 3 חודשי אחריות.
אגב,
הלכתי לסנדלר-
החזיר לי עודף ממטבע של 10 שקל...
אז מה שמובטח ואמור להיות, ומה שקורה בפועל....
Sent from my iPhone using Tapatalk