לא יצא לי להיות לקוח של כלבוטקס, הבנתי שהשירות שלכם הוא מעולה, לכן קצת לא ברורה לי התשובה הזו - ההליך הוא אולי שגרתי עבור החנות מול היצרן אבל בעיני זה שירות רע. שיחליפו את הכפפות ויתעסקו הם עם היצרן, הרי אפילו אם היה מדובר על כפפות זבל אין סיבה שיהיה פגם משמעותי תוך חודש. אז למה זה צריך לעניין את הלקוח שצריך לחכות לתשובה ולהיטרטר ובינתיים לרכב עם כפפות פגומות.
אני לא יכול שלא לקשר את זה לפוסט של בעל החנות האנונימי - היתרון בקניה בארץ אמור להיות השירות, אם הוא היה מעולה היה אפשר לשקלל את זה במחיר ואין ספק שעל שירות טוב שווה לשלם אבל בארץ, התחושה היא שאי אפשר לדעת איזה שירות תקבל כשבאמת תזדקק לו. כשזה רנדומלי, לדעתי שווה להמר על מחיר נמוך...
Sent from my A0001 using Tapatalk



ציטוט ההודעה בתגובה