ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
כי התרגלנו שאנחנו רוצים עכשיו בזה הרגע כי ככה מגיע לנו
שיש לך תקלה ברכב חדש אחרי שיצאת מהסוכנות לא מחליפים בחדש כנל אייפון 7+ בן 48 שעות.
אני מסכים איתך שיש שיקול דעת בטיפול הבעיה ביחוד אם אתה מכיר את דרך הטיפול של החברה.
לקוח רכש אצלי קסדה ב3500 ש"ח ואחרי חודשיים החלה לו תופעה של כאילו המשקף לא אוטם טוב וכל כיוון שניסינו לא עזר.
הערכנו שהבעיה היא בפגם בקסדה שהלקוח אולי לא הרגיש מהרגע הראשון בנסיעה.
הסברתי לו ש99% יחליפו לו בחדשה אבל זה יקח לדעתי מעבר לחודשיים כי בדיוק יוצא דגם חדש.
אחרי חודשיים וא קיבל את הדגם החדש ללא תוספת של שקל.
אני אומר שכאשר יש בעיה לתת את הזמן הסביר לתשובה
אני בלי ספק מסכים איתך שלא תמיד הדרישות של לקוחות הן עם פרופורציות, אני כן חושב שיש מקרים שזה בסדר לצפות שהטיפול יהיה כאן ועכשיו.
הדוגמאות שהבאת הן של מקרים שנראים מורכבים יותר מקרע בכפפה בת חודש. בכל מקרה, הנקודה העיקרית שלי היא שבסופו של דבר הלקוח עובד מול בעל החנות - לו הוא שילם, איתו הוא דיבר וממנו הוא קיבל הבטחות. כשאתה מזמין משהו באינטרנט אתה לוקח בחשבון שאין לך חנות פיזית שאתה יכול לגשת אליה ולקבל שירות, אלא צריך לשלוח ולהמתין. לי זה נשמע כמו מצב שהיה מאוד קל למוכר למכור, לדבר על שנה אחריות וכו', במימוש הוא רוצה לבטח את עצמו מול היבואן. אולי באמת מדובר במקרה חריג שלא בטוח שניתן לממש אחריות (כמו המקרה שהבאת עם הקסדה), לי זה לא נשמע ככה.
כשקונים מכשירי חשמל אומרים לך בדר"כ מול מי אתה מממש אחריות במקרה הצורך, פה הוא פנה לחנות ולכן אני מניח שבמקרה הזה זה מולה - אף פעם לא חשבתי על זה בהקשר של ציוד רכיבה, מה מקובל?


Sent from my A0001 using Tapatalk