ניסית להריץ אותו בלי? (תרמוסטט)
אני בספק אם יש אוויר במערכת, אני חושב שאם היה הוא היה מתחמם בקלות עוד לפני שהיית נוגע במצערת
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
שלום.
אז ככה- zx 10 שעל פניו כל מערכת הקירור עובדת בסדר. בנסיעה ובעמידה וונטה נפתחת ב96 מעלות. החום ממשיך לעלות ובנסיעה הוא לא מטפס יותר מדי למעלה.
בעמידה, בניוטרל, הוונטה מתחילה לפעול והחום מטפס עד 103-104 מעלות ונשאר שם.
עד פה אין בעיה.
אם כשהאופנוע עומד מעלים סלד החום מטפס אט אט ומגיע לאיזור ה116. בנקודה זו כבר מכבים את האופנוע, לא בדקנו עד לאן הוא יגיע.
ניסיתי להחליף פקק רדיאטור, 1.1 bar, אין שינוי.
נוזל קירור איכותי של פריסטון עם נקודת רתיחה של 126 מעלות.
מעבר נוזל אל המיכל עיבוי וממנו נראה תקין.
אין אויר במערכת ואין נזילות.
א. האם יש שם איזה דרך מיוחדת לנקז אויר או שפשוט להגיע לטרמוסטט ולנתק את הצינור שלו עד שרואים זרימת מים ללא אויר?
ב. האם טרמוסטט תקול יכול לאפיין בעיה כזו?
תודה..
ניסית להריץ אותו בלי? (תרמוסטט)
אני בספק אם יש אוויר במערכת, אני חושב שאם היה הוא היה מתחמם בקלות עוד לפני שהיית נוגע במצערת
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 12-08-2015 בשעה 02:31.
מה שאתה מתאר נשמע כמו זרימה חלשה מדי של נוזל קירור. בתנאים "רגועים" זה מספיק כדי לסלק את החום אבל בתנאים "קיצוניים" לא.
זה יכול נבוע ממשאבה שהספיקה שלה קטנה מדי או מסתימה חלקית במערכת - כאן צריך לעבור על כל הגורמים האפשריים כגון טרמוסטט שלא נפתח עד הסוף, רדיאטור סתום חלקית או אפילו צינור גומי מכופף יותר מדי.
בהצלחה.
בועת אוויר שתתיישב בבית תרמוסטט תגרום לו להישאר סגור והרדיאטור יהיה קר,אם הוא מתחמם אוויר זה לא הבעיה.
תרמוסטט שלא נפתח מלא זה כיוון הגיוני,אימפלור משאבת מים אכול\מחליק מהציר,רדיאטור סתום חלקית (אפשר לבדוק עם שפריצר ומים) ואטם ראש פרוץ.
ניקוז אוויר - אם אין ברגים הניקוז מתבצע ממעקף תרמוסטט כמו שכתבת - עד שיש זרם רציף בלי בועות.