שלום.
אז ככה- zx 10 שעל פניו כל מערכת הקירור עובדת בסדר. בנסיעה ובעמידה וונטה נפתחת ב96 מעלות. החום ממשיך לעלות ובנסיעה הוא לא מטפס יותר מדי למעלה.
בעמידה, בניוטרל, הוונטה מתחילה לפעול והחום מטפס עד 103-104 מעלות ונשאר שם.
עד פה אין בעיה.
אם כשהאופנוע עומד מעלים סלד החום מטפס אט אט ומגיע לאיזור ה116. בנקודה זו כבר מכבים את האופנוע, לא בדקנו עד לאן הוא יגיע.
ניסיתי להחליף פקק רדיאטור, 1.1 bar, אין שינוי.
נוזל קירור איכותי של פריסטון עם נקודת רתיחה של 126 מעלות.
מעבר נוזל אל המיכל עיבוי וממנו נראה תקין.
אין אויר במערכת ואין נזילות.
א. האם יש שם איזה דרך מיוחדת לנקז אויר או שפשוט להגיע לטרמוסטט ולנתק את הצינור שלו עד שרואים זרימת מים ללא אויר?
ב. האם טרמוסטט תקול יכול לאפיין בעיה כזו?

תודה..