תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: עזרה באבחון בעיה,התחממות מנוע, סדקים בבוכנה

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    3

    עזרה באבחון בעיה,התחממות מנוע, סדקים בבוכנה

    שלום לכולם,קוראים לי עילי,יחסית חדש בתחום.
    יש לי cr 125,נוסע חזק עם אחלה של קומפרסיה..נסעתי איתו לפני שבועיים בערך,הגעתי לשישי וכנראה שמנוע התחמם(המים של הרדיאטור יצאו)והלכה הבוכנה..

    הגעתי הביתה,פתחתי את המנוע וראיתי שיש בראש של הבוכנה מלא סדקים קטנים והשפה שפונה לאגזוז מפוצצת(יש תמונות למטה)

    השאלה שלי היא מה גרם לכשל?ואיך אני נמנע מזה בפעם הבאה

    *הבוכנה במצב טוב(30 שעות).
    *אני שם על 4ליטר 125cc motul,לליטר זה יוצא 31cc בערך(32:1 לפי הספר)
    *הרדיאטור לא במצב מדהים,יש כבר כמה תיקונים..ואולי נזילה קטנה,לא סגור על זה.

    (בוכנה,רדיאטור ושרוול עוד שנייה בארץ)

    לאחר מחקר ברשת,הבנתי שכנראה נשברה חתיכה קטנה מאיפשהו(התלתל,מיסב שלמים..)ועשתה את כל הבלאגן הזה,יכול להיות שהסדקים נגרמו לפני הפיצוץ וגרמו לזה או שבמהלך הפיצוץ עקב חימום יתר או חוסר שימון ניתז איזה חלק קטן וחירב את הכל?

    ועוד שאלה קטנה,יש לי דרך להציל את הראש,או שצריך להזמין חדש?

    http://www.siz.co.il/my.php?i=l2zgnzmjyemz.jpg
    http://www.siz.co.il/my.php?i=wqvv4lzmyymz.jpg

    מקווה שתוכלו לעזור,ותרחמו חברים,חדש פה..

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    שלום עילי,

    הנזק והאבקה האפורה נוצרו בגלל דטונציות ולא בגלל גוף זר.
    תא שרפה שמתחמם ייתר על המידה מעוות את הבוכנה עד שהיא מתפוררת,חתיכות שמותכות נתפסות בינה לבין הצילינדר או נדחסות לתוך הראש - המקרה שלך.
    מאותה סיבה דלק מתקלח פעמיים,פעם אחת בצורה רנדומלית כתוצאה ממגע עם אזור חם (נקודה על הבוכנה,על הראש או המצת) או כתוצאה מדחיסה ובפעם השנייה ממה שיישאר לפלאג.
    מה שגורם לזה הוא יחס דחיסה גבוהה מדיי (אטם בסיס דק מדיי גורם עיקרי),דלק שלא עומד בהתלקחות ספונטנית (מהול בחומרים שלא אמורים להיות שם - יכול להיות כתוצאה ממהילה של התחנה),קידום הצתה מוגזם ומערכת קירור שלא עובדת.
    האזור הנגוס מופיע ליד חור יציאת הגז בגלל ששם האזור הכי חם.
    נוסע חזק עם אחלה קומפרסיה


    דלק שמתלקח לפני הטווח הנכון יכול לעקם טלטלים,לחורר בוכנות ולגרום נזק לגיר.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    3
    וואו
    לא נראה לי שיצא לי לקבל תגובה כזאת מפורטת..
    תודה רבה רבה!!

    ותגיד..מה אתה אומר לגבי הראש?להחליף?או שיש איזה בעל מקצוע שמסדר דברים כאלה?..

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מכון לעיבוד שבבי יוכל לעזור אבל זה יעלה כמו ראש תקין ויותר.

  5. #5
    תיקח את הראש ל "גמא ראשים" ברחוב תושיה ת"א שיעיף עליו מבט.
    יש סיכוי שהוא יצליח להציל לך אותו במחיר שפוי.

    בהצלחה

אשכולות דומים

  1. בעיה בקישורים
    על ידי רותם_מ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 03:52
  2. בעיה במיסבי היגוי
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-02-2016, 15:50
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 09:31
  4. Zx10 2008 בעיית התחממות
    על ידי 600 ירושלמי בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 20:08
  5. התחממות מנוע cr 125
    על ידי Ilai445 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 17:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO