תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: איך לרכב על אופנוע ולהישאר בחיים- טיפים

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ואני אחזק את kkatkov
    הספר של נחום לב מעולה.
    לדוברי אנגלית ני יאנוביץ גם מעולה.

    ומי שרוצה ללמוד טוב יותר שילך לבתי ספר בנושא.


    כל זה מבלי לזלזל בך חלילה והכוונה טובה אבל יש לך הרבה אי דקויות.

    עכשיו גם אני כשהתחלתי לרכב היתי מאוד מתלהב, קראתי כמה ספרים והבנתי כמה דברים.
    היום אחרי כ 350 אלף ק"מ בכבישי ישראל בכל התנאים כולל שלג, גשם, ערפל על דוג.

    יכול להגיד לך דבר מאוד חשוב שקיט קוד מדבר עליו. וזה עצות.
    יש המון עצות, הרוכבים כולם מנסים לעזור בתום לב ומחלקים המון עצות שלדעתם מצילי חיים. אבל יש בהן גם הרבה שגויות.

    עכשיו אני לא אומר לשלול, פשוט אומר שיש לקחת כל עצה ולחשוב עליה לפני הישום, כי אולי היא לא רלוונטית לך

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי gamgam צפיה בהודעה
    מישמש גדול של תורות רכיבה בכביש, תפעול (גם שגוי) של האופנוע, המצאה של אופנוע עתידני בלי מהלך מתלה, המלצה על היגוי הפוך רק במקרה של מהירות גבוהה מידי פניה.....

    ספק מסויים אם הקריאה תציל למישהו את החיים, מה שבטוח שברור שגם אחרי 12,000 קילומטר לא יזיק לאף אחד לקחת הדרכת רכיבה.

    מה שכן "אופנוע זאתי המראה של הרגש." כבר נכנס לפנתיאון
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כל הכבוד על הכוונה הטובה, אבל...
    תגיע ל-100 אלף, ואז נדבר. בינתיים - קצת ענווה לא תזיק.

    מי שמחפש טיפים טובים ומסודרים - מומלץ לרכוש את הספר "אופנועים - רכיבה נכונה" של נחום לב.
    הספר כולל פירוט יסודי של שלל סיטואציות שהאופנוען עלול להיתקל בהן, כשכל אחת מפורקת לגורמים, עוברת אנליזה ודרכי התמודדות.

    מי שמחפש לשפר את מיומנות הרכיבה - מומלץ לגשת לקורסי רכיבה מתקדמת ב"פרו ריידינג" או "אופנוען מיומן".
    מי שמוכן ללכת עוד יותר רחוק - שילך לרכב בשטח. אינדורו זה בית ספר מדהים לתפעול האופנוע.

    נכתב ע"י רוכב כביש ושטח, עם 7 שנות וותק, וכ-200 אלף ק"מ במצטבר.
    אם מספר המדינות משנה - אפשר להוסיף לישראל את יוון, גרוזיה ואיטליה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ואני אחזק את kkatkov
    הספר של נחום לב מעולה.
    לדוברי אנגלית ני יאנוביץ גם מעולה.

    ומי שרוצה ללמוד טוב יותר שילך לבתי ספר בנושא.


    כל זה מבלי לזלזל בך חלילה והכוונה טובה אבל יש לך הרבה אי דקויות.

    עכשיו גם אני כשהתחלתי לרכב היתי מאוד מתלהב, קראתי כמה ספרים והבנתי כמה דברים.
    היום אחרי כ 350 אלף ק"מ בכבישי ישראל בכל התנאים כולל שלג, גשם, ערפל על דוג.

    יכול להגיד לך דבר מאוד חשוב שקיט קוד מדבר עליו. וזה עצות.
    יש המון עצות, הרוכבים כולם מנסים לעזור בתום לב ומחלקים המון עצות שלדעתם מצילי חיים. אבל יש בהן גם הרבה שגויות.

    עכשיו אני לא אומר לשלול, פשוט אומר שיש לקחת כל עצה ולחשוב עליה לפני הישום, כי אולי היא לא רלוונטית לך

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    המממממם.....
    בקיצור, כל הכבוד על הרצון, אבל תקרא שוב את מה שהם אמרו

אשכולות דומים

  1. תגובות: 78
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 18:55
  2. לרכב בשביל לרכב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 12:25
  3. מה צריך מבחינת החוק כדי לרכב על אופנוע?
    על ידי Track בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 07-01-2016, 10:04
  4. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 22:46
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-08-2015, 18:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO