זה בגלל התוספות מעלי אקספרס , ובגלל שהכלי שלהם הכי שמור בארץ. (רק תתעלם מהתמונה עם הווילי).
Sent from my T5 using Tapatalk
שלום לכולם,
אני כרגע נמצא בחיפושים אחרי האופנוע הבא שלי, שני במספר.
ומשיטוט בקבוצות פייסבוק קניה/מכירה של אופנועים ו"יד 2". אני לא מצליח להבין מאיפה מגיעים המחירים?
אני משווה את המחיר שהמוכרים דורשים למחירון לוי יצחק, והפער בדר"כ עצום בין מחיר המחירון, למחיר המבוקש ע"י המוכר.
יש איזשהו הסבר למצב? אני מסתכל על המחירון הלא נכון?
או שהמוכרים פשוט מנסים את מזלם, שאולי מישהו יקנה את הכלי שלהם במחיר של מעל ל 40% ממחיר המחירון?
זה בגלל התוספות מעלי אקספרס , ובגלל שהכלי שלהם הכי שמור בארץ. (רק תתעלם מהתמונה עם הווילי).
Sent from my T5 using Tapatalk
מחירון אמור לשקף ממוצע שוק ולא ההפך.אם אתה מחפש סופרספורטים אז זה המצב כבר הרבה שנים.בכל השאר זה בדר"כ לא מוצדק.
אני באמת מחפש סופרספורט, אבל לא בכל מחיר.
זה לא נראה לי הגיוני לשלם על כלי בן 12 ויותר כשליש מהמחיר של חדש. אפילו אם הוא "מפוצץ" תוספות מאלי אקספרס.
"חירון אמור לשקף ממוצע שוק ולא ההפך"
חידשת לי, האמת חשבתי שזה הפוך![]()
בהקשר של סופרספורטים הדרך היחידה לקנות במחיר סביר זה לחסוך עוד כסף ולקנות שנתון יותר מתקדם.
זה הזיה אבל אתה יכול לקנות בעוד 10-15 אלף איזה 5-10 שנים יותר חדש...
מחירון אמור לשקף את ערך הכלי ללא קשר לכל דבר אחר.
כן זאת בהחלט תופעה שנראת בעיקר באופנועי סופרספורט.
באופנועי נייקד המצב יחסית יציב ודומה למחירון. אופנועי 125-250 המצב לפעמים גרוע אף יותר! (הרבה מתחת למחירון)..
זה בהחלט משתנה אבל מכלי לכלי
מממ, לא נכון.
אין דבר כזה "ערך הכלי".
ערך הכלי נקבע על ידי מה שאנשים מוכנים ודורשים לשלם עליו. בדיוק כמו שכסף זה סתם נייר עד שכול האנשים מחליטים שלנייר הזה יש המון ערך ושטר של 20 שקל שווה 10% מ200 שקל. בסופו של דבר זה רק נייר..
אם כל השוק כבר 5-10 שקנים מתמחר את כל הסופרספורטים במחיר כפול מהמחירון.. אז המחירון אמור להיות כפול לאופנועים האלה.
זה שהמצב לא ככה זה בגלל שיש כשל במחירונים שמתומחרים רק על פי אלגוריתם של שנים (כל שנה יורד X% מהמחיר המקורי או משהו בסגנון) ולא על פי ערך אמיתי.
זה בדיוק איך שאני חושב שהמחירונים עובדים, סכ"ה אלגוריתם.
אבל עדיין אני לא מצליח להבין איך אנחנו מגיעים למצב שמצר כלשהו מתומחר במחיר שאין בו שום הגיון.
כמו שרשמת בהודעה לפני: בתוספת יחסית קטנה לתקציב, אפשר לרכוש מוצר משמעותית חדש יותר.
אז כשאני מסתכל על התמונה של שוק הסופרספורטים,כפי שאני רואה את זה- הפער בין המחירון למחיר השוק הוא באשמת הלקוחות.
אם אף אחד לא היה מוכן לקנות את הכלים במחיר גבוה יותר ממחיר המחירון,
המוכרים היו נאלצים להתיישר עם המחירון..
אלא אם כן אני מפספס משהו? אני באמת מנסה לרדת לשורש הבעיה. בתקווה שיום אחד אולי נצליח לתקן אותה.
אני מכרתי לאחרונה Mt07 עם תוספות ומכרתי ב-1000 פחות מהמחירון. לדעתי , לא מוצדק ולא נכון לקחת על תוספות . חוץ מאגזוז שזה עוד הגיוני.
יש כאלה שמתייחסים לחודש עליה לכביש, גם הזוי . אם לא מדובר ביד 1 אין מה לדבר על חודשי עליה.
צריך סבלנות ובסוף ניתן להשיג כלי טוב במחיר סביר.
מי שכתב מעלי לגבי שוק ה125-250 כנראה לא מחובר ליד 2.. על אופנועים בני 7-8 עם קילומטראז גבוה ויד גבוהה דורשים מחיר של כמעט חדש..
בייבי נינגה חדש נמכר ב25K, משומש יד 6 2009 שכנראה נטחן אצל רוכבים חדשים, דורשים 15-17K.
בשוק הספציפי הזה, אני מאמין שזב רק בגלל מדרגת הביטוח.. אחרת אין שום הצדקה לביקוש לנפח הזה בכלים ישנים וכנראה שחוטים..
אני בקרוב כנראה ישלם מעל המחירון על בנדיט, ניסיתי להצדיק את זה עם עצמי, אבל בסופו של דבר אני רוצה אותו ואין מספיק כלים בשוק בשביל שיהיה תחרות...
למה מחירון צריך להיות מחיר של בית מרקחת? מחירון של יצחק לוי בגדר "המלצה" בלבד.
כאשר תירא את כלים בפועל -אולי תבין יותר.
אני כלי ראשון -קניתי הרבה מעל מחירון-וגם מכרתי בדיוק כך.
ביום אחד.