הם גם היו יכולים להוריד בשקט עוד 2000 מהמחיר של הרודווין לפי חישוב של הוזלת מס מ72 ל40
אז בעקבות התמחור החדש של דיאלים http://wheelz.co.il/%D7%90%D7%9C%D7%...8%D7%99%D7%9D/
בדקתי משהו ששזכרתי בזמנו, גם פה היבואן עושה רווח יפה.
בכמה מקומות שבדקתי אנגליה, תורכיה ועוד כמה אחרים ה S3 250 הוא היקר בחבורה וה Day Star או Roadwin זולים יותר
איך רק אצלנו זה הפוך, השאלה האם ה s3 מפסידים עליו? או שכנראה על האופנועים לוקחים יותר בצורה מוגזמת?
V3 250 £3,379.56
Roadwin £3,937.40
DayStar £3,607.16
V3 250 11,500 ₺
Roadwin 11.495 ₺
DayStar 11.200 ₺
הם גם היו יכולים להוריד בשקט עוד 2000 מהמחיר של הרודווין לפי חישוב של הוזלת מס מ72 ל40
זה לא כ"כ קשור אליהם. אני האחרון ש"מגן" על יוקר המחיה, אבל לממשלה יש יד בעניין.. והיד שלה יותר מדי גדולה. זה לא שהם יותר יקרים מחברות אחרות..
תשווה את הדאודורנטים בסופר פארם לדאודורנטים באירופה..
תשווה את מחיר הלימודים האקדמיים אל מול המחיר (חינם!!) בחול..
אני כותב את התגובה הזאת ונעשה שבוז... מדינה עושקת יושביה :|
לא דיברתי שהמחיר יותר יקר, אלא שהאופנועים היום במיסוי שווה לקטנועים בנפח 250, והתוצאה שאם נשווה לשאר המקומות הם היו צרכים להיות כנראה זולים מהקטנועים
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)