ז מה יש לנו פה:
1 טרנד עלוב של להראות הרפתקן.

בעידן שקרוסאובר מוכר המון, ואדוונצרים פורחים במכירות, כולם רוצים לנגוס בעוגה.
הנה הונדה עם השיקוץ החדש, מחר זה ורסיס 300, אחרי זה ויסטורם 250, לא יעבור הרבה זמן עד שנראה טנרה 320, ואת היחיד שככל הנראה יירד מהאספלט אדוונצ'ר 390.
ושאני אומר יירד מהאספלט אני מדבר על: תהיה לו את האפשרות לעשות זאת, לא חלילה שהרוכש הפוטנציאלי יירד מעבר למדרכה בבוגרשוב.

2. מחלקת שיווק עלובה של הונדה.

יש לכם מוצר חדש. טוב לא חדש, ממוחזר. או מודולרי איך שלא תקראו לו.
במקום לשווק אותו בזכות עצמו אתם רוכבים על ההצלחה של הטימקס ודוחפים את שמו בכל מקום. הם לא מתחרים חד וחלק.

זה לא טימקס, זה לא היה וזה לא יהיה.
טימקס היה ויישאר מספר אחת, את זה לא הצליחו לשנות האיטלקים בג'ילרה, ולא הגרמנים של במוו, ולמען האמת גם אתם לא תצליחו, רדו מהעץ.

3. כתבי רכב שמנסים לרשום פטנט על קיצורים מגניבים כדי שנצליח לגלגל ולעכל את שמו יותר בקלות. קטנוונצ'ר טימקסקילר... נו מי ניצח?...

4. תמחור

*לשווק אותו בזכות עצמו אולי לא כדי כי אז יגידו שזה אינטגרה בתחפושת ויבקשו לשלם מחיר זהה אולי מעט יותר.
אבל הגימיק הזה הקרוסאובר האדוונצר הטימקס, כדי להצדיק את המחיר ההזוי חייב לדחוף את כל המרכיבים האלה בכל כתבה.

זה לא שאנחנו לא יקרים בכל דבר בהשוואה לחו"ל, אבל כדי להצדיק פער הזוי מאוד חייבים לרשום "תחרות/טימקס"
חובשי האראי השחורה (עם המשקף השחור) לא השתכנעו ממכם.

5.בקיצור. גימיק.
אחד כזה שכל שקל ששילמת עליו יותר מאינטגרה (שבחיים לא היית יורק לכיוון שלה)
שווה. אתה תעשה את אותו שימוש שלו בדיוק כמו שהאינטגרה הייתה עושה, בחיים לא תשתמש ב"יכולות השטח" שלו (אולי פעם אחת כדי להצדיק את הסכום ההזוי) אבל תוכל להסתובב עם חזה נפוח כי אתה הרפתקן. Not.

ואגב הונדה היקרים, להתגאות בזה ש2 המשלוחים הראשונים נמכרו כליל זה נחמד, לא לספר כמה כלים הגיעו בכל משלוח, כנראה שאין באמת במה להתגאות. בהצלחה בדו"ח תוצרים.

בסופו של יום, מרבית הגימיקים האלו יגיעו למחלקת הטרייד אין של מטרו מלקוחות שיחזרו עם הפנים למטה ויחזרו למלך הקטנועים הבלתי מעורער.

אני צופה לכם התלהבות ראשונית ותו לא