לשכנע את המשוכנעים בפורום שמדובר בקטגוריה/נישה שונה וחדשה זה סבבה, אולם מי שמעוניין בטימקס הוא בהחלט לקוח פוטנציאלי מבחינת כיס ופתיחות לרכוש דו״ג בתצורה שכזו בתקציב האמור וזה לא משנה שעובדתית ה-X-ADV הוא לא מתחרה ״פורמאלי״ של הטימקס (שים לב שאני מדגיש ושם במרכז את עניין הרוכש להבדיל ממוצר מול מוצר ששם אין חולק).
ממש כמו שתפרסם יאכטה, שעון או עט יוקרה במגזין יוקרתי. האם כל הקוראים יכולים להרשות לעצמם לרכוש את המוצר המפורסם או בכלל מעוניינים במוצר? לאו דווקא. עם זאת, זה בהחלט פורמט מתאים לפרסם בו את מרכולתך כיוון ששם לכאורה מצוי הלקוח הפוטנציאלי שלך.
אם אתה בנעלי הונדה כרגע, לאיזה קהל לקוחות תפנה? למי שרוכבים כיום על אדוונצ׳רים ותציע להם להשתנמך ולקבל חבילה שאולי קצת נוחה ויקרה אבל לאו דווקא מדברת אליהם (ברור שיש חריגים שכן יתעניינו). למי שמחזיק בדעה של השושנים? לרוכבי קטנועי A1 שרובם רוכבים על 250 סמ״ק מטעמי תקציב ועלויות? תכלס, למי תפנה?!
כן, אפשר ללכת עם הראש בקיר. להתחיל להדגיש את עניין הנישה החדשה ויאדה יאדה, לשפוך כסף על פרסומים לכל העולם ואחותו ולדוג לקוחות לאחר ששרפת את רוב התקציב על לקוחות לא רלוונטיים. לחלופין אפשר פשוט להיות אפקטיבים, אקטיבים ולטרגט לקוחות פוטנציאליים בביצה שלהם.



ציטוט ההודעה בתגובה