נתחיל בגילוי נאות - יש לי גאס גאס 125 למכירה. אני חושב שאני עדיין כותב באובייקטיביות, אבל שתדע.
מגניב - במידה ואשתכנע אז אתה מוכר פוטנציאלי

שאלת הרבה שאלות...
מניסיוני האישי, 125 הוא אופנוע מעולה להתחלה וגם להמשך. רכבתי שנתיים וחצי על גאסגאס 125 והחלפתי אותו בהוסקווארנה 125 חדש יותר.
לדעתי 250/300 פחות מומלץ לרוכב מתחיל ואכן אתה עלול להאבק איתו ו/או לסגל הרגלי רכיבה לא נכונים.
אני בכוונה פירטתי נורא כי אני ממש כבר מתוסכל מזה ואני רוצה לבחור את הכלי הנכון. העדפתי לרשום הכל בפעם אחת מאשר שתצטרכו לסחוט ממני מידע בחלקים.
אני מאמין שיש לא מעט רוכבים שהתחילו עם 250 וכל עוד מקפידים על טכניקה אז אפשר לרסן הרגלים לא טובים. אני אומר את זה מהיגיון בלבד, לא מניסיון כמובן.

בקטעים מסוימים (למשל פטוצ'טואים) המנוע הזה מהנה יותר מהקטמ/הוסקווארנה.
לא הצלחתי להבין את המילה בסוגריים, מה זה אומר?

אני במקומך לא הייתי ממהר לוותר על קטמ. יכול להיות שתקציב הזה תוכל למצוא כלי שמור בשנתון 2011-2013 ולהנות ממנו מאד, אבל גם הג"ג הוא בהחלט אופציה ראויה.
בתקציבים האלה מנסים למצוא את האופנוע החדש והשמור ביותר שניתן. דרך אגב, מספר שעות הוא לא מדד מספיק - יש אופנועים עם הרבה שעות שטופלו כראוי ועובדים כמו שעון, ואופנועים עם מעט שעות שלא טופלו ויהיו נבלות. זה בעיקר בולט ב125 - יכול להיות אופנוע עם 120 שעות בלבד אבל לא הוחלפה לו בוכנה וכל הצילינדר יהיה שרוט.
הקטומים יידועים כאופנועים עמידים, כדאי לבדוק כל מקרה לגופו.
כל כך עדיף ללכת על 125 כתום שנתון 11' מאשר גג שנתון 2013/14?
חוץ מבלאי מנוע כשיש לכלי 250/300+ שעות צריך לקחת בחשבון שיש בלאי גם לשאר המכלולים וחלקי האופנוע.
אם היתה לך האפשרות כיום לרכוש אסקי/כתום 125 או גג 125 מה היתה הבחירה שלך (ואם אפשר גם למה)?

לגבי סינגלים/שבילים - לפי מה הגעת לחלוקה הזו? אני אולי משוחד, אבל לדעתי אחרי שרוכבים בסינגלים פתאום השבילים נראים מיותרים לגמרי ואין שום סיבה לעלות עליהם מלבד להגיע מסינגל לסינגל. אם בכל זאת תמשיך לעשות רכיבת שבילים, כל 125 יעמוד בזה בכבוד. הוא לא יעשה את זה באותה הקלות כמו ה-300, אבל גם לא כל כך בקושי.

מקווה שעזרתי קצת בבלגן.
אני יודע את זה כי אני מכיר את עצמי. אני גם אוהב מהירות וגם טכני. אז השבילים זה קצת בשביל המהירות.

סיפקת לי לא מעט מידע ותודה לך על כך, מאוד מעריך את זה, אבל אני עדיין לא סגור לגבי ה125