
נכתב במקור על ידי
Tribalmistyc2
הדגם שלך מוזרק,במערכות הזרקה המחשב ניהול עושה הכל ואין צורך במפסקים טרמיים הכל נעשה דרך החיישן טמפרטורה של המערכת.
החיישן נמצא על הראש מנוע ומשדר נתונים למחשב.
כאשר המחשב מזהה שהחיישן באזור 95-103c הוא נותן פקודה לממסר שסוגר את המעגל של הוונטה.
מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק אם מגיע מתח לממסר בטמפ' שציינתי ולבדוק בספר מכונאים כי אני לא יודע מה הטמפ' המדויקת.
אם לא מגיע מתח לממסר זה יכול להעיד על תקלה בחיווט,בחיישן (יהיה מלווה בזלילת דלק) או במחשב ניהול מנוע ואם מגיע הבעיה בממסר או בחיווט שיוצא למאוורר,ממסר עולה גרושים ופשוט מאוד להחלפה.
אז לשאלה שלך - לא.