תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: אני נהג חדש ורוצה לקנות אופנוע ספורט/כביש 250סמ"ק

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    5

    אני נהג חדש ורוצה לקנות אופנוע ספורט/כביש 250סמ"ק

    יש לי רשיון A1 וזאת פעם ראשונה שאני רוצה לקנות אופנוע ובכוונתי לנסוע חיפה - ת"א 5,4 פעמים בשבוע
    תווך מחירים עד 10,000
    אשמח להמלצתכם לאופנוע חיסכוני ואמין תודה.
    נערך לאחרונה על ידי TalDucati; 09-05-2017 בשעה 19:40.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תשמע, אתה דורש פה הרבה מאופנוע קטן. 200 ק"מ ביום זה לא קצת, זה המון.
    האופציה היחידה לדעתי במחיר הזה שתתאים היא סוזוקי GS500 בתנאי ותמצא אחד שמור, ובכל זאת כבעלים של אחד הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי עושה נסיעות כאלו, כי הבלאי יהיה מאוד גדול והאופנוע לא חדש ויצטרך המון השקעה כדי לעשות נסיעות כאלו.

    לכמה זמן אתה מתכנן לעשות את הנסיעות האלו? חודש? שנה? זה גם פאקטור לא קטן.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    5
    איזה סוג אופנוע וסמ"ק לדעתך כדאי ומה דעתך על דיאלים 250 המחיר לאופנוע הזה סביר מאוד השאלה היא אם הוא טוב מבחינת הוצעות וכ'ו תודה

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תשמע, אתה מדבר פה על בערך 4 אלף ק"מ בחודש, 48 אלף בשנה, זה המון.
    בתקציב שלך אין שום דבר שאני יכול להגיד בבטחה שיעמוד בקריטריונים. כל 250 פשוט לא יתאים מבחינת בלאי, וגם 500 סמ"ק ישן לא ידוע כמה ישרוד.

    אתה צריך אופנוע עם מרווח טיפולים גדול ונפח מנוע שיוכל להתמודד עם נסיעות כאלו. אנחנו מדברים על 500 סמ"ק לפחות פה, כאשר המתמודדים הם או הונדה CB500 או סוזוקי SV650, ואני מדבר על החדשים כן? לשניהם מרווח טיפולים של 12 אלף והם יעשו את העבודה בבין-עירוני.

    שקלת רכב במקום? אם זה התקציב, רכב נראה אופציה הרבה יותר ריאלית.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    עשיתי את הנסיעות האלה במשך כחצי שנה עם דיוורז'ן 400 שנת 93'.
    כל יום אריאל - מרכז (כ-50 ק"מ לכיוון) ופעמיים שלוש בשבוע נסיעה לקריות אחרי עבודה, וחזרה בבוקר (120 ק"מ לכיוון). פה ושם עוד יצאתי לטיולים בסופ"ש...
    כ-4 אלף ק"מ בחודש. אז זה היה נראה לי מאוד "אופנועני" ורומנטי, ובדיעבד - זאת הייתה תקופה נפלאה.
    כך שכל מי שאומר שאי אפשר לעשות את זה עם אופנוע קטן - אתם סתם מעפנים.
    עם זאת, יש מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.
    1. עייפות. זה קשה כשעושים את זה על אופנוע קטן. הדיוורז'ן אפשר שיוט נינוח ב-120-140, רוב אופנועי ה-250 (וכל ה-250 החלשים והזולים) יהיו מחוץ לאיזור הנוחות שלהם במהירות הזאת.
    2. בלאי מואץ. צריך להתכונן מראש לא לקרוע את האופנוע (משמע - להישאר רחוק מהמהירות המירבית, גם אם השעה אחת בלילה ומתים להגיע כבר). אחרת, שיפוץ מנוע יהיה עניין של כמה חודשים.
    3. עלויות אחזקה. או, במילים אחרות -מטפלים לבד, אחרת זה יהפוך לנטל כלכלי בלתי נישא. באותה תקופה מאושרת, כל יום שישי היה מוקדש לתיקון הליקויים שהתפתחו בדיוורז'ן הזקן במהלך השבוע, שימונים וגירוזים. בנוסף - אחת לחודש - חודש וחצי החלפת שמן ופילטר, ניקוי פילטר אויר. אחת לחצי שנה שרשרת, צמיגים, פלאגים. באופנוע ישן מצטרפות הפתעות - תקלות חשמל, שיפוצי פרונט, החלפות מיסבים, פתרון בעיות בקרבורטור. שוב - אז זאת הייתה עבורי מהות הרומנטיקה האופנוענית, אבל לא הייתי נכנס לזה ללא היכולת לבצע את הדברים האלה לבד.
    4. דלק. הדיוורז'ן הזקן טחן 1/17 בממוצע, וזאת הייתה מעמסה כלכלית. אופנוע 250 מודרני ייתן ברכיבה מתונה 1/25, וזה עדיין יהיה המון דלק.

    עכשיו, להמלצות:
    1. אם התקציב מוגבל ל-10K - תשקול האם תהיה לך יכולת לתחזק את האופנוע. זה יהיה הרבה יותר יקר מהקניה.
    2. האופציה הכי בטוחה זה להעלות את התקציב לכיוון ה-20, ולרכוש משהו עם נפח גדול יותר, או 250 כמעט חדש עם אלפי ק"מ בודדים. ב-10 רוב האופנועים עייפים.
    3. נובע מ-2. אם זה התקציב, ואתה ממש רוצה את ה"רומנטיקה" הזאת (לגיטימי בעיני) - תעריך באופן שקול את כישורי המכונאות שלך. אם אתה בונה על מוסך, פשוט רד מהרעיון.
    4. אם אתה מחליט שאתה נכנס לזה ומסתמך עלך כישורי המכונאות שלך - בחר את הכלי בחוכמה. המצב הקוסמטי פחות חשוב, אבל המצב המכאני צריך להיות טוב מאוד ומעלה. תמנע מכלים חלשים באופן קיצוני (GN/TU/CBF/YBR ודומיהם). מהישנים, כלים שיענו לדרישות שלך הם סוזוקי GS500, DR650, קאוואסאקי GPX250 (אם תמצא - אני חושב שהאחרון שנוסע טוב נמצא אצלי), נינג'ה 250 (לא סביר שתמצא משהו טוב בתקציב), הונדה CBR250 (כנ"ל).
    כשמצאת את הכלה - קח בחשבון שמדובר באופנוע ישן, ותתייחס אליו בכבוד. אל תקרע אותו, תחליף שמן בזמן או לפני הזמן, תבדוק נוזלים מידי יום ותוסיף במידת הצורך, תקפיד לבדוק בנסיעה את מד החום לעיתים קרובות (אם זה מקורר נוזל). תהיה ערני להתנהגות חריגה, כדי לתפוס בעיות לפני שהן משביתות את הכלי. תעקוב אחרי הבלאים, תחזיק חלקים ספייר, תדאג לשימונים וגירוזים לעיתים תכופות.

    אתה עדיין בקטע?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    5
    kk...אני מבין שצריך להיות מכונאי בשביל להחזיק אופנוע ותודה על העמלצות.

    OG! היה לי כבר רכב אני פשוט תמיד רציתי אופנוע ספורט ולא משנה לי שהוא יסע פחות למרחקים ארוכים ממה שציינתי....ראיתי דיאלים 125, 250סמ"ק שנת 2014 -2015 במחירים עד 12,000₪
    מה דעתכם מכל הבחינות?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TalDucati צפיה בהודעה
    kk...אני מבין שצריך להיות מכונאי בשביל להחזיק אופנוע ותודה על העמלצות.

    OG! היה לי כבר רכב אני פשוט תמיד רציתי אופנוע ספורט ולא משנה לי שהוא יסע פחות למרחקים ארוכים ממה שציינתי....ראיתי דיאלים 125, 250סמ"ק שנת 2014 -2015 במחירים עד 12,000₪
    מה דעתכם מכל הבחינות?
    זה לא מה שאמרתי.
    אם יש לך אפשרות לשלם 1500-1000 שקל בחודש למוסך, אז אתה לא צריך להיות מכונאי - גם בקילומטראז'ים האלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה לא מה שאמרתי.
    אם יש לך אפשרות לשלם 1500-1000 שקל בחודש למוסך, אז אתה לא צריך להיות מכונאי - גם בקילומטראז'ים האלה.
    מצד שני לאחד שיש 1000-1500 למוסך בחודש יכול להשקיע את הסכום הזה באופנוע חדש כמו ההונדה 500 או האס-ווי המוגבל.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי TalDucati צפיה בהודעה
    kk...אני מבין שצריך להיות מכונאי בשביל להחזיק אופנוע ותודה על העמלצות.

    OG! היה לי כבר רכב אני פשוט תמיד רציתי אופנוע ספורט ולא משנה לי שהוא יסע פחות למרחקים ארוכים ממה שציינתי....ראיתי דיאלים 125, 250סמ"ק שנת 2014 -2015 במחירים עד 12,000₪
    מה דעתכם מכל הבחינות?
    שני האמרות האלה במשפט אחד לא מתחברות טוב

    קטנוע 125, תרד מזה לגמרי. לא רלוונטי בעליל
    קטנוע 250, אפשרי, לא בטוח שיהיה נוח, או בטיחותי למרחקים האלה

    אופנוע 250, יתן לך כנראה אותה חוויה עם קטנוע 250, אולי יותר כיף (אם אתה בקטע), אבל פחות פונקציונליות מאשר קטנוע.
    אופנוע 500 יהיה מושלם למטרה הזאת, אבל יקר בהרבה.

    למרחקים האלה ולכמות הזאת, אישית, הייתי קונה רכב..

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    מצד שני לאחד שיש 1000-1500 למוסך בחודש יכול להשקיע את הסכום הזה באופנוע חדש כמו ההונדה 500 או האס-ווי המוגבל.
    אני אזכיר לך שגם ההונדה וה-SV דורשים צמיגים, טיפולים ושרשרת/גלג"ש.
    קשה לי לראות איך ההבדל בעלויות התחזוקה מעלה את התקציב מ-10K ל-45K.
    שלא נדבר על עלות נוספת של ביטוח מקיף לאופנוע חדש, כי אתה לא מוכן לסכן 45K, ש-35 מהם בהלוואה ל-3 שנים קדימה.

    לפות"ש:
    כל קשר בין דיאלים 125 לדרישות שהצגת בפוסט הראשון מקרי לגמרי.
    ה-250 (אני מניח שאתה מדבר על ה-VJF) נכנס ככל הנראה תחת ה"כלים החלשים", שמהם המלצתי להתרחק... אלא אם בא לך לשייט 110 כדי לשמור על המנוע.
    יש לי תחושה שאני מדבר לקיר. או במינימום לאדם שאין לו מושג ירוק, ולא טרח אפילו להגדיר את הדרישות שלו ולהבין איזה כלים בשוק נכנסים בתקציב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני אזכיר לך שגם ההונדה וה-SV דורשים צמיגים, טיפולים ושרשרת/גלג"ש.
    קשה לי לראות איך ההבדל בעלויות התחזוקה מעלה את התקציב מ-10K ל-45K.
    שלא נדבר על עלות נוספת של ביטוח מקיף לאופנוע חדש, כי אתה לא מוכן לסכן 45K, ש-35 מהם בהלוואה ל-3 שנים קדימה.

    לפות"ש:
    כל קשר בין דיאלים 125 לדרישות שהצגת בפוסט הראשון מקרי לגמרי.
    ה-250 (אני מניח שאתה מדבר על ה-VJF) נכנס ככל הנראה תחת ה"כלים החלשים", שמהם המלצתי להתרחק... אלא אם בא לך לשייט 110 כדי לשמור על המנוע.
    יש לי תחושה שאני מדבר לקיר. או במינימום לאדם שאין לו מושג ירוק, ולא טרח אפילו להגדיר את הדרישות שלו ולהבין איזה כלים בשוק נכנסים בתקציב.
    צריכים - כן, אבל הבלאי לא יהיה כל חודש, כשמדובר על טיפול כל 12 ויש לא מעט צמיגים שישרדו הרבה מעבר (רוד 4, פיילוט סטריט רדיאל וכו')
    לגבי המקיף לא ידעתי, כנראה כי כל אופנוע שהיה לי היה לפחות בן 10 ולא עניינו אותי דברים כאלו.

    ויש משהו במשפט האחרון שלך.

אשכולות דומים

  1. אופנוע חדש למתחילים 250 סמ"ק ספורט
    על ידי MotoZ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-03-2017, 08:34
  2. בחירת אופנוע ספורט/כביש ראשון
    על ידי Mr.strong בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 02:21
  3. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  4. חבר'ה לטיול (250סמ"ק)
    על ידי votps בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-06-2015, 19:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO