ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אני אזכיר לך שגם ההונדה וה-SV דורשים צמיגים, טיפולים ושרשרת/גלג"ש.
קשה לי לראות איך ההבדל בעלויות התחזוקה מעלה את התקציב מ-10K ל-45K.
שלא נדבר על עלות נוספת של ביטוח מקיף לאופנוע חדש, כי אתה לא מוכן לסכן 45K, ש-35 מהם בהלוואה ל-3 שנים קדימה.

לפות"ש:
כל קשר בין דיאלים 125 לדרישות שהצגת בפוסט הראשון מקרי לגמרי.
ה-250 (אני מניח שאתה מדבר על ה-VJF) נכנס ככל הנראה תחת ה"כלים החלשים", שמהם המלצתי להתרחק... אלא אם בא לך לשייט 110 כדי לשמור על המנוע.
יש לי תחושה שאני מדבר לקיר. או במינימום לאדם שאין לו מושג ירוק, ולא טרח אפילו להגדיר את הדרישות שלו ולהבין איזה כלים בשוק נכנסים בתקציב.
צריכים - כן, אבל הבלאי לא יהיה כל חודש, כשמדובר על טיפול כל 12 ויש לא מעט צמיגים שישרדו הרבה מעבר (רוד 4, פיילוט סטריט רדיאל וכו')
לגבי המקיף לא ידעתי, כנראה כי כל אופנוע שהיה לי היה לפחות בן 10 ולא עניינו אותי דברים כאלו.

ויש משהו במשפט האחרון שלך.