תלוי במנוע ספציפי, ובמיוחד - תלוי בסגנון הרכיבה. רכיבה מתונה ומתחשבת בשילוב עם טיפולים בזמן או לפני הזמן יכולה להאריך את חיי המנוע פי 2-3.
אחלוק מניסיוני האישי - כלים של חברים:
VFR750 שנת 95' - נמכר עם 148 אלף על השעון. מנוע מקורי, לא נפתח, עבד ללא דופי.
ZZR600 שנת 98' - נמכר עם כ-155 אלף ק"מ. נקנה בקצת פחות מ-150 עם הילוך שלישי קופץ. הגיר שופץ, המנוע העליון עבד בסדר גמור עם קומפרסיה תקינה.
דיוורז'ן 600 שנת 94'. נקנה עם כ-110 אלף ק"מ, הועמד בסביבות ה-140 עקב נזק שגרמתי בטיפול (שרטתי את הקראנק בניסיון לשלוף מחז"ש). המנוע היה עם קומפרסיה תקינה ועבד תקין עד לרגע זה.
אולי זה המקום לציין את הדיוורז'ן של דוייץ' (הבחור שהיה מייצר אגזוזים בדרום ת"א). יצא לי לדבר איתו, הוא היה רוכב על דיוורז'ן שנת 94 (לדעתי הוא היד הראשונה).
למיטב זכרוני, הוא החליף מנוע ב-240 אלף ק"מ עקב ירידה משמעותית בקומפרסיה וצריכת שמן.
CBR600F4 של חבר - נמכר עם כ-140 אלף לחבר אחר. עדכון אחרון שהיה לי - האופנוע היה עם 170 אלף ק"מ, המנוע לא שופץ.

עם זאת - לא חסר מנועים שלא מצליחים להגיע לקילומטראז'ים האלה.
שליטה ביד ימין וטיפול איכותי ואוהב - זה המתכון לחיי מנוע ארוכים.