תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: האם שווה לקנות אופנוע מוגבל ל-A1?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353

    האם שווה לקנות אופנוע מוגבל ל-A1?

    היי,
    יש כיום המון המון כלים שאפשר להגביל לA1 - כמו Z650, VERSYS 650, NINJA 650
    דימרים של BMW ועוד הרשימה ארוכה. האם עדיף לשלם יותר בשביל כלי שעובר "סירוס" או פשוט לקנות ישר אופנוע שמלכתחילה מכוון להיות A1 כמו סדרת ה500 של הונדה (בעיקר CB500X)?

    תודה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    היי,
    יש כיום המון המון כלים שאפשר להגביל לA1 - כמו Z650, VERSYS 650, NINJA 650
    דימרים של BMW ועוד הרשימה ארוכה. האם עדיף לשלם יותר בשביל כלי שעובר "סירוס" או פשוט לקנות ישר אופנוע שמלכתחילה מכוון להיות A1 כמו סדרת ה500 של הונדה (בעיקר CB500X)?

    תודה.
    אם אתה מתכוון להוריד את ההגבלה ולהינות מארווה מלאה של 70+ סוסים - אז שווה.
    אם לא - אז תלוי במחיר.
    SV650 מוגבל עולה היום פחות מהונדה CB500F (עם המבצע 10% של אבניר), המכלולים שלו איכותיים יותר והעיצוב נאה יותר.
    אז למה לא?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    אם אני לא טועה ניתן להסיר הגבלה שכזו, באופן חוקי לפחות, רק באופנועי BMW (שווה בירור).

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    Maxi צודק. גם למיטב ידיעתי ניתן להסיר את המגבלה על אופנועי BMW. אם כך אז בעצם קיבלנו את התשובה שעדיף לוותר על המוגבלים? שעדיף ישר אופנוע A1?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    Maxi צודק. גם למיטב ידיעתי ניתן להסיר את המגבלה על אופנועי BMW. אם כך אז בעצם קיבלנו את התשובה שעדיף לוותר על המוגבלים? שעדיף ישר אופנוע A1?
    אם מעניינת אותך "חוקיות" שאף אחד לא בודק - אז כן.
    אם אתה מעוניין לרכב על אופנוע עם הספק נורמאלי למרות שאתה מוגבל ברישיונך - אז לא.
    כאופציה, אתה תמיד יכול להשאיר אותו מוגבל, ולהתייחס אליו כאופנוע עם 47 כ"ס, אך עם מתלים, שלדה ובלמים שיכולים לתמוך בהספק גבוה יותר.
    כזה פשוט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    353
    גם אם לא מענינת אותי "החוקיות" הרי שכאשר אני צריך להעביר את האופנוע טסט או במקרה של תאונה אני אהיה בצרות. אז אין לי הרבה ברירות

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי mastery צפיה בהודעה
    גם אם לא מענינת אותי "החוקיות" הרי שכאשר אני צריך להעביר את האופנוע טסט או במקרה של תאונה אני אהיה בצרות. אז אין לי הרבה ברירות
    ואללה.
    לא ידעתי שבטסט עושים בדיקת דיינו כדי לוודא שלאופנוע שלך יש 47 כ"ס ולא 75.
    כמו כן, לא ידעתי שאחרי תאונה מגיע חוקר, שמוציא מערימת הברזל המפוצצת שהייתה פעם אופנוע את ה-CDI, ומפענח את המק"ט שלו (אם נשאר) כדי להבין שהאופנוע עבר הסרת הגבלה.
    חידשת לי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    היו בנושא הרבה דיונים, עם דעות לכל כיוון. בגדול אני מחזיק בדעה שאופנוע מוגבל ששומר על החוקיות שלו הוא חסר טעם, כי זה כמו לרכוב על סוס ששתי רגליו קשורות. אבל לאחרונה אני מתחיל לפזול לכיוון האחר.
    באחד הדיונים כתב מישהו (מחילה, לא זוכר את שמו) שהיה משפט שבו חברת הביטוח ניסתה להתנער מחובותיה בפוליסה על רוכב שהיה מעורב בתאונה, החזיק ברישיון A ורכב על כלי מוגבל שהוסרה ההגבלה. השופט דחה את טענות חברת הביטוח בטענה שלרוכב יש רישיון לרכיבה ללא הגבלה, ומכיוון שעלות הביטוח לכלי מוגבל או לא היא זהה, היא מחויבת לשלם לו את הפיצויים להם הוא זכאי. אם אכן נכון העניין, זהו תקדים חשוב שיאפשר לקנות כלי מוגבל ולהסיר לו את המגבלה בהנחה ויש ברשותך רישיון לא מוגבל.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    הסרת מגבלה ללא עדכון רישיון הרכב אינה חוקית, נקודה. גם אם יש לך רישיון A.
    עכשיו השאלה פשוטה - האם יש או אין לך בעיה לעבור על החוק (ואני לא מדבר על נסיעה בשוליים, שאינה חוקית אך המשטרה מצהירה שאינה אוכפת אותה).
    אם אין לך בעיה עם הדבר זה עניינך, אבל תהיה זהיר ביחס לעצות שאתה מקבל מאחרים.
    גם אני הייתי בגישה שחבל לקנות כלי מוגבל כי משלמים על משהו שבעצם לא מקבלים. אולם זה היה בתקופה שהכלי המוגבל הזול ביותר היה עדיין יקר מהונדה CB500, שלהבנתי הם היחידים בשוק המקומי שתוכננו מראש ל-47 כ"ס. מאז יש כלים איכותיים יותר (למשל SV650, Z650) וזולים יותר (שניהם נמכרים היום באזור 45K) עם מפרט ורכיבים איכותיים יותר מההונדה, כך שגם אם אתה לא מממש את כל פוטנציאל הכלי אתה עדיין מקבל חבילה איכותית יותר ובמחיר סביר. כך שגם לכלים מוגבלים אלו יש מקום.

אשכולות דומים

  1. האם לקנות אופנוע שברישיון מוגבל אבל בפועל לא?
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 08-02-2017, 20:07
  2. מעוניין לרכוש אופנוע מוגבל עד 30 אלף
    על ידי barel31 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 19-10-2016, 08:23
  3. התלבטות בבחירת אופנוע עם תקציב מוגבל
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-10-2016, 16:10
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 21:33
  5. התייעצות על אופנוע/קטנוע חדש בתקציב מוגבל
    על ידי engi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 19:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO