עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: פסיקת בית משפט לגבי רכיבה בשוליים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51

    פסיקת בית משפט לגבי רכיבה בשוליים

    http://www.yediot.co.il/articles/0,7...965895,00.html
    אמלק: אסור...

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    157
    זה מקרה מיוחד כי הוא ניסע להתחמק מתאונה ורוכב האופנוע היה צריך לקחת בחשבון מקרה כזה ברכיבה שלו ולכן אשם (למרות שלדעתי היה צריך לפסוק כאן 50 50)
    מעניין לראות עוד פסיקות כאלו

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    ציטוט נכתב במקור על ידי Drflotz צפיה בהודעה
    זה מקרה מיוחד כי הוא ניסע להתחמק מתאונה ורוכב האופנוע היה צריך לקחת בחשבון מקרה כזה ברכיבה שלו ולכן אשם (למרות שלדעתי היה צריך לפסוק כאן 50 50)
    מעניין לראות עוד פסיקות כאלו
    ממה שהבנתי, בית המשפט קבע שהעובדה שהמשטרה החליטה על מדיניות אי אכיפה לא מהווה טיעון לגבי חוקיות הרכיבה בשול ולכן לא התחשב ברוכב

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ועדיין, למרות שזה לא חוקי אי אפשר להוריד את כל האחריות על הרוכב. סעו בזהירות.



  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אם הייתה לו מצלמת קסדה, היה לו סיכוי יותר טוב לקבל פיצויים.
    למשל אם ניתן היה לראות שהפחית לא שמר מרחק מהרכב לפניו ולכן היה אחראי בעצמו ל"מצב החירום" שהכריח אותו לרדת לשוליים.

  6. #6
    את הפיצויים על נזקי הגוף הוא יקבל בכל מקרה. פיצוי על נזקי הרכוש הוא לא יקבל.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    לא לגמרי ברור לנו פה המקרה וכל הפרטים... אבל בעיקרון, גם רכב שיורד לשוליים, צריך לאותת, להתסכל במראה, ולוודא שהשול פנוי.

    מה היה קורה אם היה עובר שם אמבולנס או רכב משטרה ונכנס בו על מאה? גם אז השופט היה בצד של נהג הרכב ? או שהוא היה אומר לו שפעם הבאה יסתכל במראה ?

    זה בכלל לא משנה אם מותר לקטנוע לנסוע שם או לא, גם יכול להיות שהוא ירד לשם כמו הרכב בגלל מקרה חירום ועוד לא הספיק לבלום עד הסוף.

    פסיקה מוזרה...

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    9
    בשורה התחתונה, אם רוכב מעורב בתאונה שאירתה בשוליים, מרבית הסיכויים, שאם יקבל פיצוי בגין נזקיו הם ככל הנראה יהיו מופחתים, בגלל האשם התורם של הרוכב בכך שהוא עצמו רוכב בניגוד לדין.

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נו ו?
    אז יורד לו 8,000 שקל מהפיצויים.. הוא עדיין נפצע קשה ויכוסה בכל נזק גופני של לא יודע כמה מאות אלפים ועוד יקבל פיצוי על כאב וסבל של כמה עשרות\מאות אלפים.
    לדעתי זה ממש זניח.

  10. #10
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    למה אי אפשר היה לטעון שהאופנוע האיץ כדאי להשתלב מהשוליים בכביש, והירידה לשוליים הייתה לצורך כלשהוא. אני לא חייב להיות רכב חרום כדאי שיהיה לי לגיטימי להיות בשוליים ומי שמשתלב בלי להאיץ מסכן את התנועה בכביש (מניסיון).

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    בקיצור, השול השמאלי משתלם יותר

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    בקיצור, השול השמאלי משתלם יותר
    חבל שאין אפשרות לתת לייק להודעות בפורום.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    בקיצור, השול השמאלי משתלם יותר
    זה לא שול. זה קו הפרדה (פס לבן).

    ואחרי שזה נאמר -
    תלוי איך מסתכלים על זה.
    העבירה עליו, תיאורטית, מלווה בענישה גבוהה יותר.

    מאחר ואין על כך כמעט אכיפה, יכול להיות שאתה צודק.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    59
    סליחה מראש על הסטת נושא הדיון, אבל מישהו בכלל שם לב מה הבעיה האמיתית של הרוכב?
    על פי הכתבה הוא נפצע קשה.
    אין לי מושג מה המצב שלו היום - אם הוא חזר לתפקד, עם איזו נכות, או שבככל אין עם מי לדבר.
    עם כל הכבוד לדיון על אשמה או כסף, הדאגה העיקרית שלנו ברכיבה בשוליים צריכה לדעתי להיות איך להימנע מתאונה, ולא את מי להאשים כשהיא קורית.
    ממה שאני רואה כל יום באיילון, זה ממש לא ברור להרבה רוכבים.
    סעו בזהירות.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    בקיצור, השול השמאלי משתלם יותר
    אני נוסע הרבה בצד שמאל באיילון... תלוי בקטע, אבל בהרבה מאוד מהמקרים, זה הרבה יותר בטוח מהשול השמאלי, שמה כל רגע נכנס אי תנועה והשתלבות של רכבים יורדים שחותכים אותך מימין וכאלה שחותכים אותך ליציאה הבאה משמאל... וגם כמובן שיש שוטרים שמחלקים דוחות על הנסיעה על אי התנועה עצמו (זה כבר לא שול). גם יש סכנה של ירידה לשולים של רכבים, גם מלא בורות ביוב וניקוז... לא תמיד זה תענוג גדול.

    מבחינת הרשיון, אולי לנסוע בשול השמאלי זה קנס לא נעים... אבל מבחינת בטיחות ונהיגה חלקה, זה המקום העדיף כשזה מתאפשר... יש חלקים שזה צר מאוד ומסוכן.

אשכולות דומים

  1. גזע עץ בשוליים בירידה מכביש 1 לבת ים
    על ידי סער666 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 08:07
  2. רכיבה בשוליים
    על ידי dedo בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 02-04-2016, 21:16
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 22:46
  4. זימון לבית משפט על רכיבה ללא ביטוח
    על ידי BoomWuk בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 04-09-2015, 06:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO