זה לא תלוי נפח ?
Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk
שלום חברים.
ממה שקראתי ברשת - העומס המרבי של ארגז אחורי (GIVI למשל) הוא באזור 3-5 ק"ג, נגיד שזה יכיל קסדה,מגני-ברכיים, כפפות ומעיל..
אבל - אני לפחות פעם/פעמיים בשבוע עושה קניות וזה יוצא משקל יותר גדול (נגיד 20 ק"ג)..
כרגע אני שם את הקניות בארגז קרטון מזדמן, קושר עם חבל מכמה כיוונים ומתפלל בדרך..
יש איזשהו ארגז אחורי שיכול לשאת משקלים כאלו ?
אני לא מעוניין בארגזי צד..
nc700x אם זה משנה..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
הארגזים המאסיביים (לא הפלסטיקיים השחורים) מחזיקים 10 ק"ג..
למשל:
http://www.ebay.com/itm/Top-case-bla...BYd0LG&vxp=mtr
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אאל"ט מגבלת המשקל היא של הסבל ואכן רוב היצרנים מגדירים משקל נמוך במרומי החלק האחורי.
לדעתי דווקא לקשור הקניות בארגז קרטון כרוכב אחורי (אפשר להצמיד אל הארגז האחורי בקלות) נכונה הרבה יותר מבחינת חלוקת משקל.
והפתרון שלי לקניות פעם בשבוע - תיקי אוכף פשוטים וגדולים (כמו של שליחי העיתונים), אפילו מתקפל יפה כשריק ומחכה בעגלה של הסופר...
עולה פרוטות ומחזיק שנים.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
+1 לקישור לתיקי אוכף, מתאים גם לקטנועים?
תיקי אוכף של שליחי עיתונים, את שלי קיבלתי כשהייתי כזה (שליח של גלובס) והוא התבלה והוחלף ע"י המשלח (את הבלוי קיבלתי ותפרתי פאץ') - ממשיך לשמש אותי ואת אשתי על קטנועים ואופנועים שונים.
יש לי עוד אחד דומה שהתגלגל אלי מעסק שסגר...
אנ'לא יודע איפה מוכרים כזה בארץ למרות שברור שתופרים את זה כאן ומדפיסים לוגו של העיתון או חברת השילוח. אולי מישהו יודע (ALF?)
אבל הנה משהו דומה מעליאספרס באזור המאה ש"ח https://he.aliexpress.com/item/UNIVE...08.4.19.EXUXlj
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
היום באמת פגשתי את doner מהפורום, הסבל המקורי של הונדה נראה הרבה יותר מאסיבי.. ונראה שיאפשר להעמיס פי כמה..
כזה עם הארגז הגדול יותר של givi (קופסת מתכת כזו) נראה שיעשה עבודה לא רעה בכלל..
החיבור המקורי של givi לאופנוע מגיע בצורת זרועות שמתחברות עם הידיות אחיזה של המורכב, ולכן כנראה מגבלת המשקל..
במשקל קצת גבוה אני בלי בעיה מדמיין את זה מתעקם בכל באמפר/בור בכביש..
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
לגבי התיקי אוכף - מה שלא מסתדר לי זה איך הם לא נדפקים על הגלגל תוך כדי נסיעה..
בקטנוע מילא, יש זנב גבוה יותר וזה נותן ״גב״ לתיקים, אבל באופנוע אין שום תמיכה..
כבר קרה לי לפני שבועיים ששכחתי שקית עם משהו שקניתי תלויה על הידיות אחיזה, ונסעתי..
כמובן שכשנזכרתי - כבר חזרתי לחנות וקניתי שוב..
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
הם מקבלים זוית מהמושב
אבל כן. לא לכל אופנוע זה יתאים.
עיקר הבעיה היא מגע עם האגזוז ולאו דווקא הצדדים.
יש גם תיקי צד למיכל של דו שימושי. קיים בכמה תמונות בADVrider.com שזה מגניב ברמות כשלעצמו.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תיקי אוכף פשוטים היו בזמנו במוטודיפו.
בנוסף.
יצא לי לראות לא מעט פעמים אנשים שנוסעים עם שני תיקי גב פשוטים שמחוברים ביניהם או כל אחד בנפרד לצד אחד.