עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 56

אשכול: אופנוע עם תכיפות טיפולים של כל 10k ק"מ - יש חיה כזאת?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55

    Exclamation אופנוע עם תכיפות טיפולים של כל 10k ק"מ - יש חיה כזאת?

    היי

    האם יש אופנועי כביש בנפח של 650 סמ"ק ומעלה שהתחזוקה השוטפת שלהם היא טיפול כל 10 אלף ק"מ?
    האופנוע הקודם שלי היה ויסטרום 650, שהטיפול שם (כמו בכל שאר האופנועים שאני מכיר לפחות) הוא כל 6500 ק"מ.

  2. #2
    הונדה nc כל 12 (והם זולים)

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    אני יודע שזה לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אבל אני אנסה את מזלי בכל זאת:

    יש כלי באותה קטגוריה (של טיפולים כל 10+) שקצת יותר "מרגש"?
    אהבתי את הסטרום שהיה לי, מאוד אפילו, אבל זה הגיע לשלב שכבר רציתי יותר מבחינת כוח ותחושת המיצוי התקרבה בצעדים גדולים.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    Xt660z כל 10

  5. #5
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    דוקאטי, טיפול כל 15 (אבל עולה כמו 2 טיפולים...)

  6. #6
    הונדה cb650f

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    איזה דגם של דוקאטי עושה טיפול כל 15?

    ה-cb יכול להיות מעניין. טיפולים כל 10?

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    היי

    האם יש אופנועי כביש בנפח של 650 סמ"ק ומעלה שהתחזוקה השוטפת שלהם היא טיפול כל 10 אלף ק"מ?
    האופנוע הקודם שלי היה ויסטרום 650, שהטיפול שם (כמו בכל שאר האופנועים שאני מכיר לפחות) הוא כל 6500 ק"מ.
    hornet /cbr600f 2008-2013

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    31
    יש הרבה חיות כאלה.... ב.מ.וו דוקאטי הונדה וכו
    יש עוד פרמטרים שישפיעו על ההחלטה?

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    גם הכלים הגדולים של יאמהה.
    Tracer 900

  11. #11
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    ב-cb1r זה גם כל 12.

    אולי זה רק אני, אבל גם כשהיצרן מצהיר על 12 אני עושה טיפול כל 6.

    בסיטרואן c4 למשל, היצרן מצהיר על כל 30 טיפול.
    מי שעמד בהנחיה הזו הגיע ל-120,000 ק"מ וקיבל מנוע עם בוץ, לא עם שמן.
    אני עושה טיפול בסיטרואן כל 15,000, ואותו הדבר גם עם האופנוע.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  12. #12
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    ב-cb1r זה גם כל 12.

    אולי זה רק אני, אבל גם כשהיצרן מצהיר על 12 אני עושה טיפול כל 6.
    רק שמן אני מחליף כפול (כל 6),
    השאר, כולל פילטר שמן, לפי המלצת יצרן.


    פותח שרשור - אם אתה מחפש כלי חסכוני, אני לא בטוח שcb1 עונה על ההגדרה. אבל לדעתי הונדה 500-650 - כן.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    35
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    רק שמן אני מחליף כפול (כל 6),
    השאר, כולל פילטר שמן, לפי המלצת יצרן.
    בול

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    אני מחפש כלי שלא יחרוג מגובה ההוצאות הנוכחי שלי על הרכב.
    השאלה אם כלי בסגנון ה cb1 למשל עומד בזה.

    חשובה לי ההנאה מהאופנוע, פחות פרקטיות (אחרת הייתי נשאר עם הרכב)
    אבל הכי חשוב שההוצאות החודשיות על תחזוקת הכלי לא יחרגו מ-2500 שקל.

    את הויסטרום היה לי תקופה יחסית קצרה של כמה חודשים (כ-15 אלף ק"מ)
    הוא יותר חזק מרוב הדגמים שהוצעו פה ובכל זאת הרגשתי שאני מתקרב למיצוי מבחינת הכוח וההנאה, בגלל זה כלים בסגנון הcb1 או הmt9 קורצים לי
    אבל אני לא מצליח להבין כמה יעלה לי בחודש להחזיק את אחד מהכלים האלה (בהשוואה יחסית להוצאות הרכב)

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי Milk-Inc צפיה בהודעה
    אני מחפש כלי שלא יחרוג מגובה ההוצאות הנוכחי שלי על הרכב.
    השאלה אם כלי בסגנון ה cb1 למשל עומד בזה.

    חשובה לי ההנאה מהאופנוע, פחות פרקטיות (אחרת הייתי נשאר עם הרכב)
    אבל הכי חשוב שההוצאות החודשיות על תחזוקת הכלי לא יחרגו מ-2500 שקל.

    את הויסטרום היה לי תקופה יחסית קצרה של כמה חודשים (כ-15 אלף ק"מ)
    הוא יותר חזק מרוב הדגמים שהוצעו פה ובכל זאת הרגשתי שאני מתקרב למיצוי מבחינת הכוח וההנאה, בגלל זה כלים בסגנון הcb1 או הmt9 קורצים לי

    אבל אני לא מצליח להבין כמה יעלה לי בחודש להחזיק את אחד מהכלים האלה (בהשוואה יחסית להוצאות הרכב)
    ...

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-05-2016, 08:25
  2. המרת אופנוע דו"ש לאופנוע בסגנון "ראלי"?
    על ידי BassOutcast בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 19:11
  3. דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 10:26
  4. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 10:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO