ל5 קילומטר לכיוון אפשר להסתדר עם כל כלי שתבחר.
מבחינת פרקטיות בעיניי הקטנוע מנצח בגדול.
אני מניח שהדילמה פה יותר אמוציונלית ואת התשובה ייתן לך הלב.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
שלום חברים.
עדיין לא קניתי כלי, תקופה קצת עמוסה שלא השאירה לי זמן להתעסק עם זה.
אז ככה, אני נוהג הממוצע 10 ק"מ ביום לעבודה וחזור (5 לכיוון). בנסיעה עירונית לחלוטין, אך יחד עם זאת לא פקוקה במיוחד ובשעות דיי פנויות.
מן הסתם חשבתי על קטנוע 125 (מוגבל רישיון והאישה לוחצת/דורשת לא לשדרג).
עד ששיחה אקראית עם קולגה לעבודה גילתה לי שהוא משדרג את הנפח ומוכר את הכלי שלו, יש לו יוסאנג אקילה 125, 2008. עם 20 אלף ק"מ בערך.
אני יכול לקנות ממנו את הכלי במחיר מאוד נמוך, הכלי מטופל, נראה יפה מאוד.
השאלה אם הכלים האלה עדיפים על איזה גויירייד באותו מחיר, אני מחפש משהו בתקציב נמוך, אך עדיין לא רוצה לרכב על קימקו מובי לצורך העיניין.
תמיד אהבתי את הסגנון "הארלי", וזה נראה לי אחלה דרך ליהנות בנוסף לכלי תחבורה בסיסי ויעיל.
כמובן שבמידה וזה לא קטנוע, אוסף 2 ארגזי/תיקי צד לאופנוע לצורך אחסון וקניות קטנות בסופר השכונתי.
דעתכם?
ל5 קילומטר לכיוון אפשר להסתדר עם כל כלי שתבחר.
מבחינת פרקטיות בעיניי הקטנוע מנצח בגדול.
אני מניח שהדילמה פה יותר אמוציונלית ואת התשובה ייתן לך הלב.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני בטוח שהקטנוע הרבה יותר פרקטי.
אבל הלב אומר לי לקחת אופנוע, ולא ג'וירייד כמו שליח.
השאלה שלי היא האם האופנוע הזה אמין? מוסכים יודעים לטפל בו או שזה רק ביבואן?
צריכת דלק?
הבחור מהעבודה אומר שהכל מושלם והצריכת דלק מדהימה, השאלה אם זה לא כדי למכור. אשמח לקבל דעה נוספת.
אפשר לתת גיחה עם אופנוע כזה לתל אביב? מרחובות? כלומר יכול להגיע ל110 נניח?
עד ש125ים מגיעים ל110 לוקח זמן (ושיפוע שלילי לא מזיק) וגם אז זה לא קורה תמיד..
80,90 זה בערך שיוט שלהם..
הנה מבחן עם הרבה פרטים:
http://cars.walla.co.il/item/1151895
הבנתי.
הלוואי שהייתי משדרג את הרישיון, אבל נראה לי שאישתי תזרוק אותי מהבית לישון על האופנוע.
אם יש עוד פרטים אשמח לדעת? מבחינת תחזוקה/עלויות, צריכת דלק וכדומה.
תסביר לאישתך שאופנוע חזק יותר גם יותר בטיחותי. לא נעים לנסוע על כביש מהיר על 90 כשמשאית דוהרת מאחוריך ואין לך לאן לברוח.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
לא צריך להיסחף.
היא מעדיפה שהכלי יגביל אותי ולא אדפוק עכשיו טיול סובב ישראל על אופנוע.
שמע, נישואים זה אוסף של פשרות, צריך לבחור את הקרבות שלך.
בכל מקרה, תודה חברים, אני ב90 אחוז סגור שאלך על היוסאנג, עם כל קטנוע שאני רואה אני משתכנע יותר
סובב ישראל אפשר לעשות גם על 125, הכל תלוי בקצב שלך
ומבחינת פאן פאקטור, לייף-סטייל וכו' - כמובן שהאופנוע. גם על 125 תוכל להינות, לצאת לטיולים (ראה מדינות בדרום אסיה/דרום אמריקה, בהן רוב הכלים על הכביש הם 125/150 סמ"ק ואנשים רוכבים איתם מאות קילומטרים מבלי בעיה ככלי תחבורה ראשי).
אם הכלי מטופל ובמצב טוב, קח אותו לבדיקה, ואם הכל טוב - תתחדש
מה גם שהיוסאנג, כאחד שראה אחד וישב על אחד, נראה הרבה יותר גדול ממה שהוא, לכן הוא ימשוך מבטים ללא ספק, ובהחלט יתן חלק קטן מהחוויה ה"הארליסטית".
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
דווקא מהאקווילה הייתי מתרחק.
כלי חלש, איכות לא משהו, נוחות כנ"ל.
לנסיעות עירוניות קצרות - עדיף אופוע דו-שימושי או סופרמוטו.
שם תקבל תמורה לויתור על השימושיות של הקטנוע.
עם דו"ש תוכל גם לרדת לשטח קל, וזה עולם נוסף ונפלא שאתה עדיין לא מכיר, ובית ספר מעולה לשליטה במכונה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual