פיצלו לך את החבילה וזה תקוע במכס כמו גדול.
עבר חודש וחצי לדעתי, אם שילמת בפייפאל/כרטיס אשראי מציע שפשוט תתלונן שהסחורה לא הגיעה, חבל על הזמן שלך.
עבר חודש וחצי, אם שילמת בפייפאל/כרטיס אשראי מציע שפשוט תתלונן שהסחורה לא הגיעה, חבל על הזמן שלך.
אני הזמנתי מספר פעמים מגרמניה עם DHL (שזה הדואר של גרמניה ולא החברת שילוח) ושבחיים לא התעכב כל כך הרבה זמן.
מעדכן שעדיין FC MOTO לא החזירו לי כסף או שלחו לי את המוצרים החסרים.
עדיין כל שבועיים אני מתקשר ומסבנים אותי ושום דבר לא התקדם.
האם מישהו יודע איך ניתן לתבוע אותם?
נ.ב. בדקתי לפני כמה ימים ביקורות באינטרנט על FC MOTO והם קיבלו ביקורות מאוד גרועות לגבי השירות שלהם.
כלומר כל עוד ההזמנה שלך הגיעה הכל טוב אבל בשניה שתהיה לך בעיה אכלת אותה בגדול!
מהנסיון שלי לא היה בעיה לקבל חזרה כסף
מה אני אגיד, מהניסיון שלי זה סיוט.
כמעט חצי שנה.
מילאתי את כל המסמכים וכל מה שצריך.
מאז כל חבילה משמעותית שאני מקבל אני פותח בתוך הסניף של הדואר ומצלם את זה בו זמנית בוידאו.
מחייה את הפוסט לאור התפקוד ל FC MOTO בשני מקרים:
הראשון: כפפות קיץ HELD AIR STREM 2 הגיעו בקיץ שעבר, מההתחלה הייתה להם בעיה בתפרים של הולקרו, סיכמתי איתם שאני אשלח אותם לתיקון בסוף העונה.
חבר שקפץ לגרמניה הקפיץ אותם עבורי, הם שלחו ליצרן, הוא תיקן וזה הגיע אליי היום (נראה תקין)
השני: תיק קריגה R20 הגיע עם חתך, ככל הנראה מסכין, הודעתי להם כמובן מיד, הם לקחו אחריות והחליפו.
אני מרוצה