אבל אני בדעה של סטגלוק פשוט עם מילים קצרות.
עם הסופר טי אני יכול לרכב 120 על הילוך שלישי ב6 אלף סלד או על הילוך רביעי ב4 אלף סלד.
זאת אומרת בהילוך גבוהה ומהירות נמוכה עבור ההילוך אני לא מאמץ את המנוע כמו שהייתי מאמץ עבור אותה מהירות בסלד עבודה יותר גדול.
המנוע יעבוד בהילוך ראשון על 6 אלף סלד באותו העומס שהוא יעבוד לי בהילוך שישי על שש אלף סלד וזה לא משנה שיש פער של 190 קמש בין מהירות סופית שם לשם.
המנוע עובד אותו הדבר בדיוק פשוט הוא מעביר את הכוח שהוא מייצר דרך גלגל שיניים גדול או קטן יותר שמניע לפי המהירות סיבוב שלו ( גלגל שיניים גדול מהירות סיבוב איטית יותר ) מה שמניע את השרשרת או הדרייבשאפט



ציטוט ההודעה בתגובה