תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מהירות שיוט וסלד מומלצים בx evo 250

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82

    מהירות שיוט וסלד מומלצים בx evo 250

    ערב טוב
    יש לי x evo 250 שקניתי אחרי שהתייעצתי בפורום הזה ומאוד מבסוט ממנו וכמובן גם תודה לפורום הזה
    עכשיו יש לי שאלה קטנה,לפעמים אני נוסע על כביש עוקף קריות במשך 5 דקות עד למחלף קרית אתא על מהירות של 120 קמש ורציתי לשאול האם זה נחשב
    המון ומסוכן בשביל הקטנוע הזה?
    ואם יש נסיעה של חצי שעה ולא חמש דקות,על כמה מומלץ לנסוע הכי הרבה וגם איזה סלד לא לעבור?
    כי אין לי בקטנוע הזה סלד שמסומן באדום



    תודה

  2. #2
    אני בתור בעלים של ג'וימקס מקפיד לא לעבור את ה110~115 כמובן שלעיתים אני עובר אותו אבל בדרך קבע לא עובר אותו.
    אני יודע על הגיר הבעייתי שיש לג'וימקס שנשחק עם העלייה בסל"ד בעיקר אחרי ה7.5 אלף, כמובן שזה לא אומר שיהרס לך הגיר מיד אחרי שתיסע על 120
    וכמובן שהקטנוע גם יכול לסחוב עד ל140 אבל זה לא מומלץ בכלל.
    לא יודע במיוחד על האקסיבו, נתתי לך את ה2 סנט שלי בתור בעלים של קטנוע 250 סמ"ק שמקפיד ודואג לקטנוע, אני ממליץ מתוך אמצעי זהירות לא לעבור את ה8 אלף סל"ד בשום אופן

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    32
    היי
    אני עם אקסבו 6 שנים.
    בשנה האחרונה נוסע כל יום 80 קמ כשרובם ב-110-130. דואג לטפל בזמן והקטנוע מחזיר אהבה.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    3
    בדר"כ השלושה מספרים האחרונים בסל"ד הם הקו האדום. המנתק הצתה באקסאבו הוא ב9300, כך שאין לך מה לדאוג.
    אני כבר שנתיים עם הקטנוע הזה, בהתחלה הייתי משתדל לא לעבור את ה7 סל"ד. 8 בלחץ! (120 קמ"ש).
    אחר כך הבנתי שאין בעיה לנסוע איתו גם מעבר, ולחיות טיפה מתחת למנתק הצתה (130 בערך).

    לשאלתך, אין בעיה בכלל.
    נסעתי איתו בהרכבה מרחקים של 60, 70 ק"מ כיוון על סלד 8, 9.
    והיו ימים שרכבתי 250 קילומטר ביום שרובם היו על כבישים ראשיים.
    יום יום אני נוסע ראשון תל אביב, ונסיעות של מעל רבע שעה 110 ~ 130.

    בקיצור אין סיבה לדאגה, קטנוע מעולה. טפל בו כמו שצריך ולא אמורה להיות בעיה.

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    בעלים של אחד כבר 4 שנים. משתדל מאוד לשמור עליו בטווח של 6.5-7 אלף סל"ד.
    פה ושם עולה ליותר לצורך עקיפות מטעמי בטיחות בעיקר, ואז חוזר.
    מאמין שאיפשהו בטווח הארוך זה ישתלם לי מבחינת בלאי ואורך חיי המנוע.
    חוץ מזה שזה גם בריא לגיר וחסכוני יותר בדלק.

    רואה הרבה רוכבי אקסיבו שנוסעים עם מצערת פתוחה עד הסוף - כל אחד ומה שנראה לו.
    אין "מותר ואסור", יש כמה מחושב אתה רוצה ויכול להיות בזמן רכיבה, אם בכלל

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    82
    תודה רבה על התשובות המפורטות של כולכם,הרגעתם אותי
    בכל אופן אני כבר חושב לעבור דירה לאזור שקרוב לי ללימודים וגם לעבודה ככה שהנסיעות שלי יהיו כבר בלי יציאה לכבישים ראשיים ואסע בערך סביב ה50-60 קמש
    אבל בנסיעות של פעם בשבועיים על כביש ראשי אדע שאין בעיה לדהור גם על 120-110 גם בנסיעה של עשרים דקות

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    כמו שכולם אומרים מבחינת המנוע אין בעיה, אני אישית אהבתי לשמוע אותו יחסית שקט אז את ה100-110 לא עברתי בשיוט.

אשכולות דומים

  1. מהירות שיוט בכבישים בין עירוניים
    על ידי talr1 בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-05-2017, 21:09
  2. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 30-04-2017, 21:20
  3. צמיגי חורף מומלצים לקטנוע?
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 10:42
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 12:31
  5. מהירות אקסטזה
    על ידי hyper בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO