ציטוט נכתב במקור על ידי anton.dorofeyev צפיה בהודעה
הטענה נכונה לגבי אופניים בהם המסה של הגלגל ומהירות הסיבוב נמוכים.
ואכן, גם באופנוע עד מהירות מסויימת זה בדיוק מה שקורה.
במהירויות גבוהות, ובזכות המסה הגבוהה של גלגלי האופנוע, הפרסציה הופכת מזניחה למשמעותית ולמעשה מונעת לחלוטין את האפשרות לשנות את זוית הגלגל.
אפשר להרגיש את ההשפעה שלה ככל שמהירות הנסיעה עולה. בתחילה אפשר ממש לסובב את הגלגל. אח"כ ניתן להרגיש את התופעה שתיארת (יש הצלחה חלקית בשינוי זוית, שגורמת ל"נפילה" לכוון הנגדי) וככל שהמהירות עולה, האפשרות לשנות את זווית הגלגל יורדת עד שלא ניתן לשנות אותה כלל.
למען הניסוי אבדוק בבוקר באיזו מהירות זה קורה בבנדיט שלי ואדווח כאן בשירשור


Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אני לא חושב שאתה יכול לבדוק את זה מחוץ למעבדה...
ייתכן שכשנראה לך שאתה לא מצליח לשנות את זווית הגלגל זה בגלל ששינוי מזערי מספיק כדי לבצע פנייה, ואם תנסה להגדיל את הזווית בכח, תעוף לקיבינמט.