אני צריך קטנוע שמסוגל לעשות נסיעה של 70 קמ הלוך ושוב כל יום. (140 ביום) למשך כמה שנים.
כרגע יש לי רשיון a2 אבל אם צריך יכול לעשות a1
מחפש קטנוע זול עם עלויות אחזקה נמוכות.
אני בגובה 180 ככה שצריך קטנוע עם מקום לרגליים.
ואולי יכול להיות שכבר עדיף לי לקנות רכב בגלל המרחקים?
אשמח מאוד לעזרה...
אז איזה אופנוע מומלץ? ומה טווח המחירים שלו?
אם אתה מחפש פתרון יעיל וזול, רכב קטן יהיה ללא ספק זול יותר מדו גלגלי.
קטנוע שיתאים לדרך כזאת - בורגמן, מג'סטי וסילברווינג - כולם 400.
אופנוע פופולרי בימינו זה cb500x
תעדיף כלים עם טיפול כל 10 או 12 אלף ק"מ.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
1.80 מטר ונסיעות ארוכות נשמע כאילו אתה צריך אופנוע אדוונצ'ר.
יש לך את ה CB500X שכבר הזכירו וחוץ ממנו גם את הגרסאות המוגבלות של הויסטרום 650, טרייסר 700, ורסיס 650, ב.מ.וו. 700.
קח נסיעות מבחן על איזה מהם שתמצא (הרבה פעמים אין כלי מוגבל לנסיעות מבחן), תשווה מחירים ועלות טיפולים ותחליט.
Yamaha X-City 250 -> Hyosung GT250 -> Suzuki GS500 -> Suzuki V-Strom 650 -> Suzuki Bandit 1200 --> Kawasaki Versys 650
עם נסועה כזאת אתה צריך קטנוע מנהלים.
האחזקה שלו לא תהיה זולה.
אל תתפתה לקטנוע של ב.מ.וו. הוא לא שורד כמו האופנועים שלהם.
הייתי פוזל יותר לכיוון של הסילבר ווינג/בורגמן הגדולים ולא ה-400.
אין בו שום דבר רע,
רק שפותח השרשור ציין שהוא מחפש קטנוע זול לאחזקה.
וה-400 של הונדה ממש לא זול לאחזקה.
הנסועה שעליה שמדבר פותח השרשור זה 140 ביום דהיינו באיזור ה-2,000 בחודש בחישוב ריאלי זה 30,000 בשנה.
30,000 על ה-400 של הונדה זה 5 טיפולים, 4 קטנים של 1,000 שקל בערך ועוד אחד גדול עם החלפת רצועה שיוצא באיזור ה-2,400.
בוא נוסיף עוד 1,000 שקל על צמיגים.
סך הכל יוצא 620 שקל חודש אחזקה... זול זה ממש לא.
בסדר גמור 👍