למה אתה מתכוון ש"לא בוצע טיפול גדול במשך 15 אלף"?
לא כוונו שסתומים? לא הוחלף נוזל קירור, נוזל בלם, שמן בפרונט?
אז תעשה את זה במסגרת היישור קו. אלה ממש לא דברים שצריך לעשות כל 15K. רוב הרוכבים לא מבצעים את הפעולות האלה עד שהם מרגישים בעיה (בלמים ספוגיים, פרונט נוזל וכו').
לגבי המצבר - למה אתה חושב שצריך להחליף מצבר כל 15K? מצבר איכותי יכול להחזיק גם 4-5 שנים. אם המצבר חלש - אז מחליפים.

כל עוד השמן הוחלף בזמן, והשסתומים עברו כיוונון כמה פעמים במהלך חיי האופנוע - המנוע בחיים.
מצד שני, לאור הנזילות שזיהית (שמן? נוזל קירור? בעיה באטם/מחז"ש?) - צופה לך יישור קו יקר (ביחד עם הבעיות שכבר ציינת, וכמעט תמיד באופנוע ישן מה שאתה מזהה זה רק קצה הקרחון). האינטרס שלך הוא לגלם אחוז גבוה מהיישור קו במחיר. אף אחד לא הולך להוריד לך מהמחירון את עלות כל הריג'קטים באופנוע ישן - זה הופך את המכירה ללא משתלמת - אבל בהחלט יש מקום להוריד כמה אלפים טובים.

זה שאופנועים נמצאים בלוח מעל חצי שנה (בטח כשמדובר בב.מ.וו) לא בהכרח מעיד על מצבו. הרבה פעמים זה רק מעיד על התיאבון המוגזם של המוכר.

עריכה:
נכנסתי ליד2, וראיתי כמה F650GS משנים 2001-2004 שבהחלט נראים טובים ושמורים, עם קילומטראז' סביר עד נמוך ומטופלים.
המחירים מתחת ל-20K.
למה ננעלת על אופנוע אחד ספציפי?