ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
כדי לסנרן לבד צריך שסתום ISC שנמצא בויסטרום\SV 650 משנים מתקדמות.
לKTM כמו לחלק מהאופנועים יש חיישן על כל לוע ובעזרת חיבור למחשב אפשר לראות את הבדלי הלחץ בין הצילנדרים ובעזרת בורג אחד לכוון בזמן שהתצוגה במחשב היא הפידבק

אפשר גם לעשות בצורה הישנה אבל אפשר גם לחזור ולעבוד עם פטיש ואיזמל

זאת אומרת שהמחשב הוא לצורכי תצוגה ודיוק, בפועל הכל מתבצע כמו עם קרבורטים ואת הצינורות ואקום מחליף מחשב מדויק יותר.

חשבתי שכיום באופנועים יקרים הכיוון מתבצע לבד אוטומטית, הרי אם ניתן לקרוא את המידע, אז אפשר לכוון אוטומטית כמו בבולמים.