מוסך מורשה מטרו מומלץ שלי - 'אבי גל' בדרך בגין ת"א.
שמן בודקים על משטח ישר וכשהאופנוע מפולס אליו, על ג'ק או על הגלגלים. היינו הך.
איזה אופנוע? +תתחדש![]()
טיפול קודם (הרצה) עשיתי במוסך (מורשה מטעם מטרו) שלדעתי מטפל בעיקר בקטנועים והשאיר לי רושם לא מקצועי לגבי אופנועים (אולי רושם מוטעה) - בסה"כ היה צריך להחליף שמן ופילטר שמן ומילאו יותר מדי שמן מנוע (חרג מהגבול העליון בחלונית כשהאופנוע מאוזן על 2 גלגלים). לא ברור לי באמת למה מגדירים את הטיפול 1.5 שעות כשהם בסה"כ מחליפים שמן. יכול להיות שיש עוד בדיקות שלא עשו והיה צריך? כיוונים כלשהם?
בכל אופן, צריך בבקשה המלצה למוסך קווסאקי (מורשה מטרו בגלל האחריות) באיזור תל אביב.
שאלה נוספת: מפלס שמן מונע בודקים, דרך החלונית, כששני הגלגלים על הקרקע או על ג'ק מירוצים? או שזה לא משנה?
תודה
מוסך מורשה מטרו מומלץ שלי - 'אבי גל' בדרך בגין ת"א.
שמן בודקים על משטח ישר וכשהאופנוע מפולס אליו, על ג'ק או על הגלגלים. היינו הך.
איזה אופנוע? +תתחדש![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אין דבר כזה מורשה מטרו. האחריות תקפה כשהטיפול נעשה במוסך מורשה משרד התחבורה.
מטפל כבר 7 שנים בקוואסקי שלי אצל נמרוד צרפתי ממוסך זן אופנועים.
כרגע אני ואשתי צמצמנו את המשק הדו גלגלי שלנו (כבר שלוש שנים, ת'כלס, מאז הולדת הבת) וחולקים קטנוע 50...
אגב, הוא של סאניאנג ואני מטפל בו אצל אבי גל.
אני מכיר את המוסך כבר שנים ועם כלים שונים,
זה נכון שעיקר התנועה במוסך היא של קטנועים (לפי חלקם בשוק) אבל לאורך השנים ראיתי אצלו על הליפט לא מעט אופנועים (250 YBR וגם 500 EN)
ה300 שלך לא אופנוע רב צילינדרים ומורכב לטיפול.
להערכתי הוא יכול לטפל לך בקלות.
תשאל, מה כבר יקרה? המוסך וותיק (אני מכיר אותו מאז שנות ה80' וכבר אז הוא היה מוסד) והשירות עממי ונעים.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו