ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה

יש לי רעיון נוסף.
תנסה ללכת ליבואן, אם הוא עדיין קיים, ולנסות להשיג דרכו אישור להספק האמיתי של המנוע בכ"ס.
עם האישור הזה תלך למשרד הרישוי ותשנה את הרישום של הכלי לL1.

עם הניירת הזאת לך לשופט ותסביר לו.
ברגע שיש בידיך ניירת מטעם המדינה שמאשרת שמותר לך לנהוג בכלי, בעצם השופט יכול אולי לתת לך קטנה על זה שרכבת על הכלי שלא לפי החוק הישב, אבל מכיוון שזו טעות ברישום, זו עבירה פעוטה יותר.
אל תדמיין לרגע שאם תבוא לשופט עם טענות בעל פה על מה היחס בין כ"ס לKW הוא יקשיב לך. הוא לא. אתה תקבל צינור יפה מאוד.

בכל אופן, אני אישית אשמח מאוד (!!) אם תעדכן מה נסגר בסוף.
הטענות שלי הן ממש לא בע"פ. יש לי את המפרט הטכני שקיבלתי מהיבואן (מוטוספורט מבית דוד לובינסקי), ויש את מה שכתוב בפקודת התעבורה. השאלה היחידה זה איך השופט יפרש את זה, ואם הוא יבין את האבסורד שבאשמה ואת הענישה המוגזמת שכבר קיבלתי.

בכל מקרה, מבטיח לעדכן בתוצאות, אפילו אם זה יהיה מאחורי סורג ובריח....