עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 55

אשכול: החרמה של קטנוע ע"י המשטרה

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אין שום פרופורציות לפעולה מטונפת כזאת של לסבך לבן אדם את החיים ואת הכיס בגלל 0.3 כ"ס והפרש שהתגלה בתום לב מוחלט ובאשמת משרד התחבורע שלא דואג שהדברים יהיו ברורים לאדם הפשוט.
    השוטרים האלו הם זבל אנושי והנה אני כותב לך שוב שיהיה לך ברור הם ***זבל אנושי ותתי אדם*** שהם בוחרים לפעול ככה על עניין פעוט כזה במקום לעשות את העבודה שלהם נאמנה.
    בין האנשים עלובי הנפש האלו שלובשים מדים לבין שוטרים אמיתיים שעובדים עם משמעות ומחויבות לתפקיד שלהם (ותתפלא יש לי גם כמה חברים כאלו) שבחלקו הגדול הוא למען האזרח ולא נגד האזרח (!!!) קיימת תהום עמוקה ורחבה מאוד, אז תעשה לי טובה ואל תנסה בכלל להצדיק פעולה מטונפת כזאת.
    לסיכום אני רוצה לאמר לך שוב אם לא הייתי ברור - השוטרים האלו שעשו את המהלך הזה ביודעין ובכוונה תחילה לעשות נזק לבחור הם תתי אדם וזבל אנושי, חד משמעית.
    נו שיהיה... ושבת שלום לכולם

  2. #32
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אם הקטנוע שנת 2011, צריך להיות כתוב ברישיון הרכב שלו לאיזה רישיון נהיגה הוא מתאים ובאיזו קבוצת רישוי הוא - L1, L2 או L3.
    מה כתוב אצלך?
    ברישיון של האופנוע אכן כתוב שהוא L2, שזה באמת משחק לרעתי.
    הקו הגנה העיקרי שלי מתבסס על מה שכתוב בתקנות התעבורה תשכ"א:
    "רישיון נהיגה דרגה A2 הוא רישיון לנהוג באופנוע שנפח מנועו עד 125 סמ"ק ושהספק מנועו אינו עולה על 11 קילווט (להלן – KW),
    (
    14.916 כוח סוס ) ובלבד שהיחס בין ההספק למשקל העצמי לא יעלה על 0.1 KW לקילוגרם."

    ביקשתי מהיבואן את המפרט הטכני המלא של הקטנוע ואכן מצויין שם שההספק הוא 11KW והנפח 124.8 סמ"ק. אני הולך לטעון שלא מצוייין בחוק סוג האופנוע עליו מותר לנהוג (L1, L2 וכ'ו), ושהקטנוע שלי עומד בשני הקריטריונים העיקריים של סמ"ק ו-KW, ואילו כ"ס נמצא בסוגריים ובגלל זה פחות משמעותי. אם השופט לא יקבל את הטענה הזאת אני אזכיר לו שמדובר בסטייה של 0.044(!) כ"ס, ושאת העונש שלי כבר קיבלתי רק בעצם זה שהחרימו לי את הכלי.
    בנוסף אני כמובן אזכיר את העובדה שהשוטרים הנחמדים השאירו אותי ואת חברה שלי לצעוד ב-12 בלילה על איילון, בלי בכלל לבדוק איך אנחנו מתכוונים לצאת משם. מקווה שזה ייתן להם קצת פרופורציות לגבי דברים מסוכנים באמת.

    בכל מקרה, עו"ד אני לא מתכוון לקחת. כבר עלה לי מספיק כסף השיט הזה. אם אני אקבל עונש חמור אני אקח אחד ואערער על העונש.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אתה תגיע לתובעת לפני שתגיע לשופט. תסביר לה את הדברים, סיכוי סביר שתשוחרר לדרכך.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    חלם זה כאן
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אתה תגיע לתובעת לפני שתגיע לשופט. תסביר לה את הדברים, סיכוי סביר שתשוחרר לדרכך.
    אני לא נוטה לעשות את זה, אבל - חחח.
    בלי קנס ונקניקיה הוא לא יוצא מפה. התובעת לא פראיירית. יש לה פה קייס סגור לקנס לכל הפחות, למה שהיא תוותר?
    אני אפותע מאוד אם היא תסכים לנפנף את זה בלי לפחות לנסות לדחוף קנס.
    אגב - יכול להיות שווה בפני עצמו. אבל זה לא פותר לך את הבעיה שהקטנוע לא חוקי לרכיבה.

    יש לי רעיון נוסף.
    תנסה ללכת ליבואן, אם הוא עדיין קיים, ולנסות להשיג דרכו אישור להספק האמיתי של המנוע בכ"ס.
    עם האישור הזה תלך למשרד הרישוי ותשנה את הרישום של הכלי לL1.

    עם הניירת הזאת לך לשופט ותסביר לו.
    ברגע שיש בידיך ניירת מטעם המדינה שמאשרת שמותר לך לנהוג בכלי, בעצם השופט יכול אולי לתת לך קטנה על זה שרכבת על הכלי שלא לפי החוק הישב, אבל מכיוון שזו טעות ברישום, זו עבירה פעוטה יותר.
    אל תדמיין לרגע שאם תבוא לשופט עם טענות בעל פה על מה היחס בין כ"ס לKW הוא יקשיב לך. הוא לא. אתה תקבל צינור יפה מאוד.


    בכל אופן, אני אישית אשמח מאוד (!!) אם תעדכן מה נסגר בסוף.

  6. #36
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    12

    Smile

    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה

    יש לי רעיון נוסף.
    תנסה ללכת ליבואן, אם הוא עדיין קיים, ולנסות להשיג דרכו אישור להספק האמיתי של המנוע בכ"ס.
    עם האישור הזה תלך למשרד הרישוי ותשנה את הרישום של הכלי לL1.

    עם הניירת הזאת לך לשופט ותסביר לו.
    ברגע שיש בידיך ניירת מטעם המדינה שמאשרת שמותר לך לנהוג בכלי, בעצם השופט יכול אולי לתת לך קטנה על זה שרכבת על הכלי שלא לפי החוק הישב, אבל מכיוון שזו טעות ברישום, זו עבירה פעוטה יותר.
    אל תדמיין לרגע שאם תבוא לשופט עם טענות בעל פה על מה היחס בין כ"ס לKW הוא יקשיב לך. הוא לא. אתה תקבל צינור יפה מאוד.

    בכל אופן, אני אישית אשמח מאוד (!!) אם תעדכן מה נסגר בסוף.
    הטענות שלי הן ממש לא בע"פ. יש לי את המפרט הטכני שקיבלתי מהיבואן (מוטוספורט מבית דוד לובינסקי), ויש את מה שכתוב בפקודת התעבורה. השאלה היחידה זה איך השופט יפרש את זה, ואם הוא יבין את האבסורד שבאשמה ואת הענישה המוגזמת שכבר קיבלתי.

    בכל מקרה, מבטיח לעדכן בתוצאות, אפילו אם זה יהיה מאחורי סורג ובריח....

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    פשוט זרקו אותך באמצע איילון?
    הגרר של האופנוע לפחות לא הציע להקפיץ אותך לתחנה או למגרש או משהו?
    ואם הייתם נדרסים שניכם?

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    נו מעולה! אז אין בעיה בכלל... יישפט בהיעדרו והופה נסגר עוד תיק.

  9. #39
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי gbentor צפיה בהודעה
    ברישיון של האופנוע אכן כתוב שהוא L2, שזה באמת משחק לרעתי.
    הקו הגנה העיקרי שלי מתבסס על מה שכתוב בתקנות התעבורה תשכ"א:
    "רישיון נהיגה דרגה A2 הוא רישיון לנהוג באופנוע שנפח מנועו עד 125 סמ"ק ושהספק מנועו אינו עולה על 11 קילווט (להלן – KW),
    (
    14.916 כוח סוס ) ובלבד שהיחס בין ההספק למשקל העצמי לא יעלה על 0.1 KW לקילוגרם."

    ביקשתי מהיבואן את המפרט הטכני המלא של הקטנוע ואכן מצויין שם שההספק הוא 11KW והנפח 124.8 סמ"ק. אני הולך לטעון שלא מצוייין בחוק סוג האופנוע עליו מותר לנהוג (L1, L2 וכ'ו), ושהקטנוע שלי עומד בשני הקריטריונים העיקריים של סמ"ק ו-KW, ואילו כ"ס נמצא בסוגריים ובגלל זה פחות משמעותי. אם השופט לא יקבל את הטענה הזאת אני אזכיר לו שמדובר בסטייה של 0.044(!) כ"ס, ושאת העונש שלי כבר קיבלתי רק בעצם זה שהחרימו לי את הכלי.
    בנוסף אני כמובן אזכיר את העובדה שהשוטרים הנחמדים השאירו אותי ואת חברה שלי לצעוד ב-12 בלילה על איילון, בלי בכלל לבדוק איך אנחנו מתכוונים לצאת משם. מקווה שזה ייתן להם קצת פרופורציות לגבי דברים מסוכנים באמת.

    בכל מקרה, עו"ד אני לא מתכוון לקחת. כבר עלה לי מספיק כסף השיט הזה. אם אני אקבל עונש חמור אני אקח אחד ואערער על העונש.
    אין לי ספק שעם אישור מהיבואן ומהיצרן שמדובר בכלי לרישיון A2 בעל 11 KW אתה מסדר את העניין הזה.

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי gbentor צפיה בהודעה
    הטענות שלי הן ממש לא בע"פ. יש לי את המפרט הטכני שקיבלתי מהיבואן (מוטוספורט מבית דוד לובינסקי), ויש את מה שכתוב בפקודת התעבורה. השאלה היחידה זה איך השופט יפרש את זה, ואם הוא יבין את האבסורד שבאשמה ואת הענישה המוגזמת שכבר קיבלתי.

    בכל מקרה, מבטיח לעדכן בתוצאות, אפילו אם זה יהיה מאחורי סורג ובריח....
    בהצלחה! מחזיק אצבעות ששופט יהיה שופט צדק ולא חותמת גומי לקנסות כמו שזה היה אצלי.

  11. #41
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    אני מצרף כתבה שפרסמנו ב-11 על טעות ברישוי של הוסקוורנה TE125. המקרה דומה, ואני בטוח שתוכל עם עזרה של היבואן לסדר את זה. אפילו בלי עו"ד.

    טעות ברישוי – האופנוע 'קפץ כיתה'

    כמה בדיוק זה 11 קילוואט? 14.6 כ"ס? מסתבר שלא, ויש פה אפילו סיפור מעניין


    לפני 4 שנים, ב-1.1.07, נכנסו לתוקפן בארץ תקנות הרישוי האירופאיות. התקנות קבעו קטגוריות חדשות לכל רישיונות כלי התחבורה ודירוגן. התקן האירופאי אומץ במלואו, והעולם הד-גלגלי הישראלי עבר מהפכה, ובמיוחד בקטגוריית הרישוי הקטנה – לא עוד 50 סמ"ק דו-פעימתיים אלא מנועי 125 סמ"ק מרובעי פעימות. לקטגוריית הרישוי הזו קראו A2 ודירוג הכלים היה L1, שאומר עד 125 סמ"ק ו-11 קילוואט. קטגוריית הביניים A1 (רישוי כלים L2) לא מוגבלת יותר בנפח אלא בהספק – 25 קילוואט. הקטגוריה הגדולה נשארה כמו קודם, כלומר לא מוגבלת.

    מכיוון שבישראל קילוואט אינה יחידת הספק מדוברת ומקובלת, המירו במשרד התחבורה את ערך ההספק לכוחות-סוס, יחידה מקובלת יותר כאן. כך נקבע שקטגוריית A2 תהיה מוגבלת ל-14.6 כ"ס ו-A1 ל-33 כ"ס. כך הוחלט ולא היו בעיות מיוחדות. אבל מישהו מכם בדק פעם כמה הם באמת 11 או 25 קילוואט בהמרה לכ"ס? גם אנחנו לא. פשוט קיבלנו את הדברים כמו שהם, ולא התגלו בעיות מיוחדות.

    לאחרונה דווקא כן התעוררה בעיה. אחד הרוכשים הראשונים של ההוסקוורנה TE125 החדש, אשר קיבל את האופנוע בתחילת ינואר, גילה להפתעתו שברישיון הרכב האופנוע מופיע כ-L2, כלומר מתאים לרישיון נהיגה A1 על אף שמדובר במנוע בנפח 125 סמ"ק עם 11 קילוואט. בסעיף ההספק נכתב 14.9 כ"ס, וזו הסיבה שבגינה האופנוע 'קפץ כיתה' לקטגוריה גבוהה יותר. הסתירה בין שני הנתונים גרמה לנו לקחת מחשבון ולבדוק כמה הם בדיוק 11 קילוואט, והתוצאה שהתקבלה היא 14.95 כ"ס. משמע – ה-TE125 צריך להיות בקטגוריית L1, כלומר מתאים לרישיון A2.

    כאן החל תהליך שלמרבה ההפתעה לקח מעט מאד זמן וסופו הוא טוב. נציג של קמור, יבואנית הוסקוורנה לישראל, ניגש למשרד התחבורה עם הנתונים, כולל נתוני המרה מדויקים מקילוואט לכוח-סוס, והצביע על הטעות. במשרד התחבורה היו מספיק פתוחים כדי להבין שאכן מדובר בטעות, והחלו בהליך מזורז לתיקון המעוות.
    תוך פחות משבועיים כבר הוצאו רישיונות רכב חדשים לכל ה-TE125 שעלו על הכביש, עם קטגוריית הרישוי המתאימה, אבל לא פחות חשוב – במשרד התחבורה הגדירו מחדש את מקדם ההמרה בין קילוואט לכוח-סוס, כך שכעת על פי משרד התחבורה רישיון A2 יוגבל ל-125 סמ"ק ו-14.9 כ"ס ורישיון A1 יוגבל ל-33.9 כ"ס. דובר משרד התחבורה אישר בפנינו את הדברים, ומסר כי נתון ההספק הקובע בתקנות הוא 11 קילוואט ל-A2 ו-25 קילוואט ל-A1, וכי בקרוב מאד תעודכנה התקנות גם בנתוני ההספק בכוחות-סוס המעודכנים.
    אחרי כל הסיפור הזה, לנו יש מוסר השכל חשוב – בדקו ברישיונות שדרגת הכלי שעליו אתם רוכבים תואמת לדרגת רישיון הנהיגה שלכם, שכן אם יש חוסר התאמה ביטוח החובה אינו תקף.

    בנוסף, מגיעות כאן כמה מילים טובות. ראשית ליבואני הוסקוורנה, 'קמור', שפעלו בזריזות וביעילות לתיקון העיוות, לקחו אחריות מלאה, יידעו את רוכשי הכלים על הבעיה ודאגו לכלים חלופיים עד לפתרונה. ככה לדעתנו צריך להתנהל יבואן מול לקוחות. אך בנוסף מגיעה פה מילה טובה גם לנציגי משרד התחבורה, על הפתיחות והרצון הטוב לקבל ביקורת, להבין שיש בעיה אמיתית, שמהותה הוא טכני בלבד, ולהביא לפתרונה מהר ככל האפשר, לרווחת כולם.

    אז תרשמו לעצמכם. מעתה אמרו A2 – עד 125 סמ"ק 14.9 כ"ס, A1 – עד 33.9 כ"ס.

  12. #42
    Junior Member הסמל האישי של liad34
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    34
    לא מאמין למה שאני קורא. פותח השירשור,בהצלחה תעדכן פה!

  13. #43
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני מצרף כתבה שפרסמנו ב-11 על טעות ברישוי של הוסקוורנה TE125. המקרה דומה, ואני בטוח שתוכל עם עזרה של היבואן לסדר את זה. אפילו בלי עו"ד.
    מדהים. תודה!

  14. #44
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    הכי חשוב זה להבין שהקטנוע שלך מיוצר כ-A2 (באירופה זה כבר נקרא A1), ושהטעות פה בארץ היא טעות טכנית.
    קפוץ ליבואן ותביא אישור שהכלי אכן 11KW והוא עומד ב-A2.

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איך עשיתם את ההמרה בין KW לכוחות סוס?
    אני לא מתמצא בהמרה אבל באתרים באינטרנט זה יוצא 14.751
    http://www.aqua-calc.com/convert/power/kilowatt-to-horsepower

    עריכה:
    http://www.rapidtables.com/convert/power/kw-to-hp.htm
    יש כמה סוגים של כוחות סוס
    mechanical horsepower 14.751
    electrical horsepower 14.745
    mechanical horsepower 14.959

אשכולות דומים

  1. קניית אופנוע ממכרז של המשטרה
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-06-2017, 14:27
  2. האם בסמכות המשטרה לבדוק ביטוח חובה
    על ידי talr1 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-05-2017, 08:04
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-05-2017, 18:59
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 04:36
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 20:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO