זאת באמת שאלה טובה אם מתייחסים ל-mechanical או ל-metric.
כמובן שבמדינת חלם אין לך שום סיכוי להבין איך הדברים האלה מחושבים.
בלי קשר, כ"ס היא יחידת כוח מיושנת בדיוק מהסיבות האלה, שאין לה הגדרה מספיק מדוייקת וחד משמעית, וזאת הסיבה שבאירופה התקינה מתייחסת רק לקילוואט. כמובן שבישראל יעברו עוד כמה שנים טובות שזה יקרה גם.
השלישי זה מטרי, לא יודע איך העתקה פשוטה הפכה לפרוייקט
איך אתה יודע שבמשרד התחבורה משתמשים במטרי?
שלום חברים,
לאחר כמה דחיות ועיכובים, המשפט בסוף התנהל לפני כמה שבועות.
לפני המשפט הצלחתי להשיג הודאה באימייל מאיזה בכיר במשרד הרישוי שהודה שהקטנוע המדובר אמור להיות בקטגוריה A2, ובגלל טעות ברישום אצלם הוא נרשם כ-A1.
עם האימייל הזה נכנסתי למשפט, אבל התובעת לא הסכימה להאמין שהאימייל אמיתי, אז השופטת דחתה ב-30 יום כדי שהתביעה תוכל לבדוק את אמינות המייל...
עוד לפני שהיה דיון נוסף ניגשתי עם אותו מייל לראש מחלקת תביעות במחוז תל אביב ופחות או יותר הכרחתי אותה לבטל את האישום (ובאותה הזדמנות לבטל לי גם דו"ח על רכיבה עם אופניים על מעבר חצייה...).
אז קיצר, תודה רבה לכל חברי הפורום על כל העצות, ותודה מיוחדת לעמית המנהל after-sale של ד.ל.ב. מוטוספורט על העזרה הבכלל לא מובנת מאליה.
תודה על העדכון. סיפור עצוב - לא יכלת לשלוח לתובעת ווטסאפ שתשחרר אותך ותשחק אותה מופתעת? מקווה שבסוף הכל יסתדר לך - בהצלחה!