תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: למה כדאי לבדוק ולמתוח את השרשרת כשצריך...

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124

    למה כדאי לבדוק ולמתוח את השרשרת כשצריך...

    תראו את הקליפ הבא, שימו לב בהילוך האיטי לשרשרת:
    נערך לאחרונה על ידי uriar; 19-07-2017 בשעה 08:13.
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  2. #2
    Well, that sucks...

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    עדיין לא הבנתי למה הוא עף. גם בלי שרשרת אפשר לבלום...



  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    השרשרת נפלה וגרמה לנעילת הגלגל בגלל שהוא היה בהטייה הוא עף. אני מוסיף משהו אחרי שימון שרשרת לנקות את הגלגל מהשמן שתמיד עף חובה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    לא... הוא התרסק כיוון שבלם חזק מדי עם האחורי, אבל זה התחיל באיבוד שרשרת, השרשרת לא נקרעה, היא לא הייתה מתוחה נכון ועקב שקע בכביש רואים שהוא נועל בולם אחורי (לא בלם) מה שמקפיץ את השרשרת מחוץ לגלגלש האחורי, הרוכב נבהל יתר על המידה ומאבד שליטה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אם כבר אנחנו בדיון שרשראות.
    איך מזהים בלאי בשרשרת?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    לפעמים נחמד שיש רצועה..

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    לא... הוא התרסק כיוון שבלם חזק מדי עם האחורי, אבל זה התחיל באיבוד שרשרת, השרשרת לא נקרעה, היא לא הייתה מתוחה נכון ועקב שקע בכביש רואים שהוא נועל בולם אחורי (לא בלם) מה שמקפיץ את השרשרת מחוץ לגלגלש האחורי, הרוכב נבהל יתר על המידה ומאבד שליטה.
    שהשרשרת נופלת היא יכולה להיכנס בין גלגל השיניים לזרוע האחורית ולנעול גלגל, על פניו נראה שזה מה שקרה כאן, אחרי התאונה רואים שהשרשרת בדיוק שם.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אם כבר אנחנו בדיון שרשראות.
    איך מזהים בלאי בשרשרת?
    קודם כל מזהים שהיא לא מתוחה - לוחצים את הצד התחתון שלה כלפי מעלה כשהאופנוע בניוטרל ורואים אם החופש שלה בגבולות המותר עפ"י ספר רכב.
    ואחרי זה עושים את אותה הבדיקה תוך כדי שמסובבים את השרשרת (מוליכים את האופנוע קדימה או מעלים על ג'ק ומסובבים את הגלגל, כל פעם קצת), במקומות שונים על פני השרשרת. אם החופש משתנה באופן חד בין מקום למקום - השרשרת פתאום נהית מתוחה מדי או משוחררת מדי - אז זה אומר שיש בה "נקודות מתות", שבהן הסיבוב של החוליות לא חופשי, והיא מתקרבת לסוף חייה.

  10. #10
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    לא... הוא התרסק כיוון שבלם חזק מדי עם האחורי, אבל זה התחיל באיבוד שרשרת, השרשרת לא נקרעה, היא לא הייתה מתוחה נכון ועקב שקע בכביש רואים שהוא נועל בולם אחורי (לא בלם) מה שמקפיץ את השרשרת מחוץ לגלגלש האחורי, הרוכב נבהל יתר על המידה ומאבד שליטה.
    +1

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שהשרשרת נופלת היא יכולה להיכנס בין גלגל השיניים לזרוע האחורית ולנעול גלגל, על פניו נראה שזה מה שקרה כאן, אחרי התאונה רואים שהשרשרת בדיוק שם.
    שלילי דרזדנר.
    רואים בבירור שהשרשרת עלתה מעל לזרוע ומונחת משוחררת משמאלה. רואים גם שהגלגל האחורי ממשיך להסתובב בשניה שהרוכב מתעופף מעל המושב.
    מוסיף על זה את הלבוש (ג'ינס, סניקרס) הלא אופייני לבפס הזה ואת צורת הרכיבה לפני שהשרשרת נפלה בשביל להגיד שאני מתרשם שהרוכב לא מיומן במיוחד.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    +1



    שלילי דרזדנר.
    רואים בבירור שהשרשרת עלתה מעל לזרוע ומונחת משוחררת משמאלה. רואים גם שהגלגל האחורי ממשיך להסתובב בשניה שהרוכב מתעופף מעל המושב.
    מוסיף על זה את הלבוש (ג'ינס, סניקרס) הלא אופייני לבפס הזה ואת צורת הרכיבה לפני שהשרשרת נפלה בשביל להגיד שאני מתרשם שהרוכב לא מיומן במיוחד.
    הוא רכב לאט אפילו הוריד יד מהכידון למה שילחץ ברקס אחורי בשיא הכח?
    לא רואה כאן "הרוכב נבהל"

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    וזה לא המקרה הכי גרוע.
    שרשרת שמצליפה יכולה לעשות חור בגיר או ברגל שלך.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הזוי.. אולי בשביל תביעת ביטוח.. האור בלם דולק ו2 הגלגלים מסתובבים ככה שנעילה כנראה לא הייתה פה (או נעילה מאוד מאוד קצרה).

  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הוא רכב לאט אפילו הוריד יד מהכידון למה שילחץ ברקס אחורי בשיא הכח?
    לא רואה כאן "הרוכב נבהל"
    הוא הוריד יד כדי לסמן שיש לו בעיה, אולי להזהיר רוכבים מאחוריו. אני לא יודע מי הכניס לו לראש שזה כזה חשוב אבל זה הדבר האחרון שהוא היה צריך להתרכז בו באותו רגע...



  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הוא רכב לאט אפילו הוריד יד מהכידון למה שילחץ ברקס אחורי בשיא הכח?
    לא רואה כאן "הרוכב נבהל"
    מסכים שזה החלק המוזר, אבל ראיתי את הקטע של נעילת האחורי כמה פעמים וברצף וממה שאני מבין הוא החליט לבלום עם האחורי וכשהתקרב לאייפקס הגביר את הלחיצה ונעל את האחורי. שוב - סמפטום של רוכב לא מיומן.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-04-2017, 16:52
  2. קאווסקי וירסיס 650 2007 מה כדאי לבדוק לפני קניה
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-03-2016, 14:36
  3. וריאטור מלוסי לקטנוע j300. כדאי או לא כדאי?
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-01-2016, 14:48
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-12-2015, 21:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO